Verdura Nightshade è Inflammazione: Puderanu Aiutà cù i Sintomi d'Artrite?
Cuntenutu
- Ciò chì a ricerca dice nantu à e verdure di notte è l'artrite
- Benefici per a salute di i solanugi pupulari
- 1. Pimienta
- 2. Patate
- 3. Pumate
- 4. Melanzana
- Duvete caccià i morfelli da a vostra dieta?
- Alimenti antiinflamatori da pruvà
- 1. Acidi grassi Omega-3
- 2. Pruduce
- 3. Alimenti ricchi di fibre
- 4. Oliu d'aliva
- 5. Cipolle
- Limite o evite l'alimenti pruvati chì sò infjammatori
- U fondu
Micca tutte e piante di notte sò sicure da manghjà
I ligumi Nightshade sò membri di a famiglia di e piante in fiore Solanaceae. A maiò parte di e piante di notte sò micca comestibili cum'è u tabacco è l'erba mortale, a belladonna.
Una manciata di verdure di notte, tuttavia, sò alimenti è beni cunnisciuti in i nostri dieti, cumprese:
- pumati
- melanzana
- patate
- peperoni
Tutte e piante solanacee cuntenenu cumposti chjamati alcaloidi. Un alcaloide truvatu in i vegetali di notte, a solanina, pò esse tossicu in grande quantità o in una patata verde. Ùn ci hè micca evidenza chì a solanina hè dannosa in quantità tipiche di alimenti. È a solanina ùn si trova micca solu in i murtorchini-mirtilli è i carciofi.
Grazie à evidenze anecdotiche, e verdure di notte anu guadagnatu una cattiva reputazione per avè causatu infiammazione in u corpu. Ma micca tutti quelli chì anu articuli dolorosi chì eliminanu l'ombra di notte da a so dieta sperimentanu sollievu di u dolore è alcune evidenze suggerenu chì u cuntenutu nutrizionale di l'ombra di notte pò aiutà cù i sintomi di l'artrite.
Continuate à leghje per amparà cumu queste verdure ponu influenzà l'infiammazione in u corpu, i so benefici potenziali per a salute, è ancu di più.
Ciò chì a ricerca dice nantu à e verdure di notte è l'artrite
Sicondu a Fundazioni per l'Artrite, a cridenza chì manghjà ligumi di notte si aggrava l'artrite hè un mitu. Dicenu chì e persone cun artrite ponu prufittà di l'altru cuntenutu nutrizionale in i nighthades.
Per esempiu, i ricercatori in un studiu di u 2011 anu trovu chì l'infiammazione è i danni di l'ADN sò stati ridotti in omi sani chì manghjavanu patate gialle o viole, chì sò ligumi di notte, per sei settimane.
Tuttavia, più ricerca hè necessaria. A data, ci hè poca ricerca scientifica per tirà una cunclusione in ogni modu.
Benefici per a salute di i solanugi pupulari
A maiò parte di i vegetali di notte tenenu una quantità abbundante di nutrienti. Sò ancu dispunibili è faciuli da preparà. In certi casi, i vantaghji di manghjà ligumi di notte pò supere ogni risicu d'inflamazione.
1. Pimienta
I Pebri, cumpresi i pimentoni è i pimenti, sò pochi in grassi è calorie.
Sò una bona fonte di nutrienti cum'è:
- vitamina C
- fibra
- vitamina K
- Vitamine B.
A capsaicina in i chili peppers pò alleviare u dolore da l'artrite riducendu un trasmettitore di dolore specificu in i vostri nervi chjamatu Sustanza P. Capsaicin, chì hè un ingrediente cumunu in parechje creme antidolorifici. Pò causà una brusgiata dolce o una reazione cutanea quandu applicata topicamente.
2. Patate
A patata bianca spessu riceve un cattivu rap perchè hè un carbu amidaceu, ma tutte e varietà di patate sò nutritivamente dense. Pò esse una parte di una dieta sana quandu si manghjanu cù moderazione è micca fritti o schiacciati in burru è in panna acida.
E patate sò senza grassu è una bona fonte di fibra. A Fibra aiuta per mantene più pienu più longu per chì pudete manghjà menu. Siccomu cuntenenu sodiu è putassiu, a patata aiuta ancu à mantene i vostri elettroliti in equilibriu.
Sò ancu una bona fonte di:
- vitamina C
- vitamina B6
- niacina
- manganese
- ferru
- ramu
- folatu
A patata più sana hè una patata cotta. Aghjunghjite erbe è una culloca di yogurt grecu invece di burru è crema agria. Ùn siate timidi di pruvà varietà sfarenti, soprattuttu chì e patate pigmentate vi ponu dà un colpu antiinfiammatoriu per u vostru soldi.
3. Pumate
Tecnicamente, i pumati ùn sò micca una verdura; sò un fruttu. Contenenu tutti i quattru antiossidanti carotenoidi, chì includenu:
- licopenu
- beta-carotene
- alfa-carotene
- luteina
U Licopenu hè u più putente carotenoide. Hè pensatu per aiutà à prevene alcuni tipi di cancheru, aiutà à prevene e malatie cardiache, è à aumentà l'immunità. Alcune ricerche anu dimustratu chì i pumati anu capacità antiinflamatorie, ancu se più ricerca hè necessaria.
I pumati sò una bona surghjente di:
- vitamina E
- vitamina A
- putassiu
- calciu
- vitamina K
- vitamina B
Aghjunghjite i pumati freschi, tagliati à cubetti à una insalata verde o fate un suchju di pumata fresca. I pumati sò diliziosi ancu in minestra di verdura è in chili.
4. Melanzana
Cum'è i pumati, e melanzane sò ancu un fruttu. Ùn hà nè grassu nè colesterolu. A melanzana ùn hè micca alta in alcuna vitamina o minerale, ma cuntene piccule quantità di vitamine è minerali essenziali.
Sicondu un studiu di u 2015, l'estratti di zuppa di melanzana pò aiutà à riduce l'inflamazioni. Hè necessaria più ricerca per determinà se u fruttu di melanzane hà e listesse capacità.
Per gode di melanzane in a vostra dieta, andate al di là di una casseruola parmigiana di melanzane carche di grassu è calorie. Invece, pruvate di sprinkling melanzane affettate cù oliu d'oliva è erbe, poi arrustite o grigliate. Pudete ancu steam a melanzana, o aghjunghje fette saltate à a vostra pizza veggie preferita.
Duvete caccià i morfelli da a vostra dieta?
Ùn ci hè micca evidenza scientifica finu à a data chì mostra chì i vegetali di notte di notte causanu inflammazioni. Ancu cusì, questu ùn significa micca chì e prove anecdotiche sò sbagliate. L'allergie è l'intolleranze alimentarie sò in crescita in u mondu sanu.
Per sapè per certu cumu l'ombra di notte vi impactanu, pruvate una dieta di eliminazione. Smettite di manghjà tutte e notte per duie settimane per vede se i vostri sintomi migliuranu. Se ùn site micca sicuru, aghjunghje torna in a vostra dieta per vede se i vostri sintomi aggravanu.
Cessate di manghjà è vedi a sala d'urgenza è u vostru duttore se sperimentate sintomi cum'è questi dopu avè manghjatu qualsiasi alimentu, chì pò suggerisce chì avete una reazione anafilattica chì mette in periculu a vita:
- tinghje di bocca
- eruzione cutanea o urticaria
- pruritu
- gonfiore di a faccia, di a lingua o di a gola
- difficultà per respira o sibilante
- angoscia gastrointestinale
- marei o stumacatura
- svenimentu
Se sperimentate unu o più di sti sintomi, pudete avè una reazione allergica à l'ombra. L'intolleranze alimentarie sò diverse da i sintomi di l'allergia alimentaria in quantu ùn ponenu micca un risicu anafilatticu, ma ponu ancu pruduce sintomi scomodi cume u dolore, u disagiu, i dolori è i prublemi gastrointestinali. Un dietista pò aiutà à seguità una dieta di eliminazione per identificà è gestisce eventuali allergie è intolleranze.
Alimenti antiinflamatori da pruvà
Si pensa chì parechji alimenti aiutanu à riduce l'infiammazione in u corpu. Manghjalli regolarmente pò aiutà à riduce u dolore articulare è l'infiammazione. Alcuni cibi antiinflamatori popolari includenu:
1. Acidi grassi Omega-3
L'alimenti ricchi in acidi grassi omega-3 ponu aiutà à luttà contr'à l'inflamazione limitendu duie proteine chì causanu infiammazione. Omega-3 ponu ancu aiutà à riduce u risicu di malatie cardiache è aiutà à calà u colesterolu.
L'opzioni cumuni includenu:
- salmone
- sardine
- scrumbiu
- oliu di linu
- semi di chia
- noci
- soia
- spinach
2. Pruduce
Bacche, verdure frondose, è altri prudutti freschi sò pieni di antioxidanti. Una dieta ricca in antioxidanti aiuta à aumentà a vostra immunità è pò riduce u risicu di inflammazioni. Manghjà una varietà di frutti è ligumi hè una di e cose migliori chì pudete fà per a vostra salute generale.
Pò aiutà:
- impedisce l'aumentu di pesu
- riduce u risicu di attaccu di core è di colpu
- bassa pressione sanguigna
- riduce u risicu di alcuni cancri
- riduce u risicu di perdita ossea
3. Alimenti ricchi di fibre
Sicondu a Fundazione per l'Artrite, l'alimenti ricchi di fibre cum'è noce, cereali integrali è prudutti ponu aiutà à battaglia contr'à i marcatori di l'inflamazioni cumuni in l'artrite in pochi modi:
- Aiuta à calà i livelli di proteine C-reattive in u sangue. A proteina C-reattiva hè stata ligata à malatie infiammatorie cum'è l'artrite reumatoide.
- A fibra pò ancu prevene l'aumentu di pesu, un altru fattore legatu à l'infiammazione.
- Infine, a fibra hè u pastu di scelta per batteri sani in u vostru intestinu. hà dimustratu chì un microbioma sanu pò aiutà à riduce l'infiammazione.
4. Oliu d'aliva
L'oliu d'aliva hè un alimentu di primura in a dieta mediterranea antiinflamatoria. Sicondu un studiu di u 2011, l'oliu d'aliva cuntene parechji cumposti cù capacità antiinflamatorie. Un cumpostu, un compostu fenolicu cunnisciutu cum'è oleocanthal, hè statu dimustratu per avè capacità antiinflamatorie putenti cum'è l'ibuprofene.
5. Cipolle
E cipolle cuntenenu un bioflavonoide chjamatu quercetina. Sicondu una quercetina hà capacità antiinflamatorie è antioxidanti. Pò aiutà à prevene a reazione allergica fermendu a liberazione di istamina è di secrezione di mastociti.
Altri alimenti chì cuntenenu quercetina sò:
- mele
- ligumi verdi fugliali
- fasgioli
- pompelmo
Limite o evite l'alimenti pruvati chì sò infjammatori
Non solu hè impurtante aghjunghje alimenti chì impediscenu l'infiammazione à a vostra dieta, ma duvete ancu evità alimenti infiammatori.
L'alimenti ricchi di grassi saturati è di grassi trans sò legati à l'infiammazione in u corpu. Alcuni di questi elementi sò:
- cibi fritti
- patatine fritte, crackers, è altri spuntini trasfurmati
- beni trasfurmati cum'è dolci è biscotti
- cibi cotti à alte temperature
- cibi ricchi di zuccheru
- bevande ricche in zuccheru cum'è soda è suchju di frutti zuccherati
- cibi ricchi in sodiu
I prudutti lattichi ponu causà inflammazioni in alcune persone. A ricerca mostra una leia trà infiammazione è persone allergiche à u latte vaccinu. Latticini pò ancu aggravà l'infiammazione in e persone cun disordini metabolichi. Per vede cumu u casgiu impatta i sintomi di l'artrite, elimina lu da a vostra dieta per duie settimane.
U fondu
Va bè d'aghjunghje ligumi di notte à a vostra dieta antiinflamatoria. A menu chì ùn manghjiate quantità enormi o patate verdi, ùn cuntenenu micca abbastanza solanina per ammalà. E l'evidenza finu à a data ùn sustene micca un ligame trà l'ombra è l'infiammazione. Sè site cuncernatu, però, parlate cù u vostru duttore o un dietista. Sò a migliore risorsa per determinà a dieta chì hè adatta per voi.