Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 18 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
8 Cose chì vogliu chì i mo figlioli si ricordanu di u tempu chì u mondu si chjude - Salute
8 Cose chì vogliu chì i mo figlioli si ricordanu di u tempu chì u mondu si chjude - Salute

Cuntenutu

Avaremu tutti i nostri ricordi, ma ci sò uni pochi di lezioni chì vogliu esse sicuru ch'elli portanu cun elli.

Un ghjornu, spergu chì u tempu chì u mondu si chjude hè solu una storia chì possu cuntà à i mo figlioli.

Vi parleraghju di u tempu ch'elli avianu partutu da a scola è di quantu mi anu impressiunatu cù u so prugramma di scoli in casa. Quantu aghju amatu di vede a so creatività in casa, cum'è u cuncertu ch'elli anu fattu in u nostru salottu, i ghjochi ch'elli anu fattu quandu u nostru internet hè andatu, è i dolci dorme chì avianu in e camere di l'altru di notte.

Una volta chì sò più vechji, li cunfideraghju probabilmente alcune di e parti dure chì aghju lasciatu fora di a storia.

À propositu di cume a so minnana mi hà chjamatu quandu hà trovu carta igienica in u magazinu cume era a matina di Natale, po hà pienghjutu in u nostru carrughju perchè ùn li pudia abbraccià. Cumu ancu avè ricevutu a nostra mail ci hè parsu chì rischiamu a nostra vita, è quantu eramu preoccupati per u mo babbu è eiu, ancu se avemu pruvatu à falla un momentu divertente inseme per via di elli.


Spergu d'arrivà à u puntu induve sta volta in a nostra vita diventa solu un ricordu luntanu, una storia "in salita in dui modi" di un tempu passatu chì pudemu ripruduce.

Ma a verità hè, ancu s'ella accade, so chì sta sperienza hà cambiatu e nostre famiglie - {textend} è u mo modu parente - {textend} per sempre.

Perchè stu virus ci hà cambiatu. Sta volta hè cambiata eiu.

I mo figlioli forse ùn capiscenu ancu avà, ma eccu ciò chì li diceraghju in u futuru, cum'è genitore post-pandemicu:

Forse chì i hankies ùn sò micca cusì strani dopu tuttu

Questa volta hè stata una realisazione aperta è piuttostu sorprendente di quantu carta di toilette freaking a nostra famiglia di 7 utilizza ogni ghjornu (vogliu dì, ùn pudete micca veramente contà u zitellu solu, ma 7 sona più impressionante, allora I Andaraghju cun questu).

Pensava chì soffià u nasu cù un hankie era un'abitudine grossera di i vechji, ma sapete chì? Aghju capitu avà. Aghju capitu assai.

Avanzate è fate quellu video TikTok

In questu tempu di incertezza, mi sò statu ricurdatu chì l'internet pò veramente esse un strumentu per cunnessi tutti, perchè certe volte, avemu solu bisognu di un pocu di leggerezza trà a cruda realtà.


Pare cusì scioccu, ma e persone chì anu pigliatu u tempu per fà u meme chì m'hà fattu ride o quellu video TikTok chì m'hà aiutatu à caccià a mo mente da u tassi di morte globale per solu un minutu per pudè dorme di notte sò eroi per mè avale avà.

P.S. Se u mo figliolu di 11 anni leghje què: Innò, ùn pudete ancu avè un telefunu, scusate s'ellu era cunfusu.

E vostre storie contanu

Sò scrittore, allora aghju sempre cridutu in u putere di e parolle - {textend} ma avà, più chè mai, mi ricordu chì in tempi di crisa, e nostre storie sò ciò chì conta.

U duttore d'urgenza parlendu da u so ospedale induve un camion frigorifero tene cadaveri, e storie di l'infirmiere chì si stanu avvolgendu in sacchetti di spazzatura in una debule tentativa di prutezzione, e storie di famiglie chì anu affrontatu u virus inseme - {textend} quessi sò i storie chì facenu u so caminu in u nostru core, allughjenu in u nostru cervellu, è ci spurganu à l'azione.

E vostre storie anu putere. Dite li.

Sì bella cum'è sì

Questa pò esse una lezzione di più per a mo figliola chè u mo figliolu, chì sceglie di modu regulare a biancheria intima in cima à a so testa cum'è una scelta di moda, ma sta pandemia hà avutu l'effettu stranu di spogliateci finu à noi stessi di basa.


Ùn ci hè mancu una sorte per impressiunà à nimu, nè viaghji in u salone, nè estensioni di ciglia nè appuntamenti in microblading, nè cera o spray bronzanti, nè spese di shopping in Ulta.

È hè stata stranamente un sollievu? Spergu chì sia qualcosa chì i mo figlioli ponu tene mentre crescenu, perchè và solu à mustrà, ùn avete veramente bisognu di nulla per esse u vostru più bellu.

Ùn hè micca sempre di voi

Se stu virus ci hà amparatu qualcosa, spergu ch'ellu sia u messagiu chì a vita hè più grande chè voi.

Tanti di noi ci anu dettu à l'iniziu chì per fermà a diffusione di u virus ci vulia à stà in casa, è avemu fattu casu à sta chjamata. Micca solu per prutegge ci, ma per prutege l'altri.

A volte, duvete fighjà u quadru più grande per fà ciò chì hè ghjustu.

Hè megliu apprezzà quellu alimentu nantu à a vostra tavula

Finu ad avà, a nostra famiglia - {textend} è largamente a nostra nazione in tuttu - {textend} hà operatu per comodità.

Famitu? Pudete letteralmente appughjà un buttone è fà manghjà cibu in casa vostra. Ma avà, e cose sò drasticamente diverse. Avemu avutu da fà un passu indietro è rivalutà cumpletamente cume alimentemu e nostre famiglie.

Vulemu veramente cumprà una scatula di cereali zuccherati per 4 $, o hè quella vasca gigante di farina d'avena chì ci pò nutrisce per settimane u megliu acquistu? Vale veramente a pena di risicà per andà in a buttrega è luttà per l'ultimu pettu di pollu in a buttega avà? È cumu si adatta quandu u vostru modu abituale di shopping o di cumandà solu ùn hè più pussibule?

U puntu hè, per a prima volta in un bellu pezzu, parechji di noi sò stati ubligati à capì chì l'alimentu ùn apparisce micca solu per magia - {textend} ci hè una longa catena di travagliu invisibile chì ci vole per ghjunghje à i nostri piatti.

Quandu di colpu ùn site micca sicuru se sta catena si tenerà, cuminciate à apprezzà ciò chì avete assai di più. A generazione #finishyourplate hè diventata vera. Oh, è ancu, piantate un ortu se pudete.

Site più forte di ciò chì pensate

Veramente, sì.

Pudete fà e cose dure. È quandu fate queste cose dure, hè OK per ricunnosce chì sò duri, perchè chì ùn vi rende micca debule.

Sì a mo speranza

Vede vi avà, in casa, l'innocenza di a zitellina ammantata intornu à mè, mi dà speranza per l'avvene.

Vecu u modu chì site di scavà in a terra, affascinatu da e creature invisibili in l'acqua di u stagnu dopu avemu parlatu di una lezzione nantu à i microbi, è mi imaginu cum'è un scientistu in prima linea di una cura per un'altra malattia un ghjornu.

Sentu a to dolce voce chì canta è sò umiliatu da u modu chì a musica pò toccà l'anime ùn importa induve sò.

Vi fighjulu culuritu cun tale concentrazione è mi dumandu se un ghjornu firmerete leggi in vigore cù u listessu focu è determinazione.

Aghju speranza perchè sì a generazione chì esce da sta pandemia, furmata è furmata da e lezioni ch'ella vi hà amparatu.

Aghju speranza perchè fora di un tempu quandu u mondu si chjude intornu à noi, ciò chì conta veramente - {textend} avè tutti voi inseme - {textend} ùn hè mai statu più sacru.

Chaunie Brusie hè una infermiera di travagliu è di consegna diventata scrittora è una mamma di cinque anni appena cuniata. Ella scrive nantu à tuttu, da a finanza à a salute, cumu per sopravvive à i primi tempi di parenting quandu tuttu ciò chì pudete fà hè pensà à tuttu u sonnu chì ùn site micca pigliatu. Seguità quì.

Populari Nantu À U Portale

3 Modi Rapidi per Rende l'Alimentu Imballatu più Sanu

3 Modi Rapidi per Rende l'Alimentu Imballatu più Sanu

In un mondu ideale, cuceriamu tutti tutti pa ti fre chi è ani degni d'In tagram ogni ghjornu. Ma imu tutti occupati - eccu perchè ci ba emu di tantu in tantu nantu à alimenti imball...
Questa Nova Serie Web Nike Parla à Tutti Noi

Questa Nova Serie Web Nike Parla à Tutti Noi

Tutti apemu chì l'amicu chì hà pruvatu ba icamente ogni tendenza di fitne è novu allenamentu di punibule, a ai prima chì Cla Pa era ancu una co a. Dopu ci hè u vo tru...