Autore: Lewis Jackson
Data Di Creazione: 8 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
What it’s really like to have autism | Ethan Lisi
Video: What it’s really like to have autism | Ethan Lisi

Cuntenutu

U disordine di u spettru di l'Autismu (ASD) hè un termine ombrello adupratu per identificà una varietà di disordini di u neurodesviluppu. Questi disordini sò raggruppati per via di u modu simile interferiscenu cù a capacità di una persona di cumunicà, socializà, comportassi è sviluppassi.

Parechji individui autisti anu qualchì difficultà o ritardu cù a cumunicazione è a parolla. Queste ponu esse in un spettru da lieve à severa.

Ma alcune persone cun autismu ùn parlanu mancu à pena. In realtà, quanti zitelli di ASD sò micca verbali.

Continuate à leghje per amparà nantu à l'autismu non verbale è opzioni per migliurà a cumunicazione.

Chì sò i sintomi di l'autismu non verbale?

U fattore principale d'identificazione per l'autismu non verbale hè chì qualcunu parli chjaramente o senza interferenza.


E persone autistiche ponu avè difficultà à parlà o à cuntene una conversazione cù un'altra persona, ma quelli chì ùn sò verbali ùn parlanu mancu.

Ci hè parechje ragioni per questu. Pò esse perchè anu apraxia di parlà. Questu hè un disordine chì pò interferisce cù a capacità di una persona di dì ciò chì vulete currettamente.

Pò esse ancu perchè ùn anu sviluppatu e cumpetenze linguistiche verbali per parlà. Alcuni zitelli ponu ancu perde cumpetenze verbali postu chì i sintomi di u disordine peghju è diventanu più evidenti.

Alcuni zitelli autistici ponu ancu avè ecolalia. Questu li face ripete ripetutamente parolle o frasi. Pò dificultà a cumunicazione.

altri sintomi di l'autismu non verbale

Altri sintomi ponu esse divisi in 3 categorie principali:

  • Suciali. L'individuali autistici anu spessu difficoltà cù l'interazione sociale. Pò esse timidi è ritirati. Puderanu evità u cuntattu visuale è ùn rispondenu micca quandu u so nome hè chjamatu. Alcune persone ùn rispettanu micca u spaziu persunale. Altri ponu resistere à tuttu u cuntattu fisicu interamente. Sti sintomi ponu lascià li sentenu isolati chì ponu in definitiva portà à ansietà è depressione.
  • Comportamenti. A routine pò esse impurtante per una persona autistica. Ogni interruzzione in u so prugramma cutidianu pò rende li scumudati, ancu aggravati. In listessu modu, alcuni sviluppanu interessi ossessivi è passanu ore fissate nantu à un prughjettu particulare, un libru, un tema o una attività. Ùn hè ancu micca raru, però, chì e persone autiste anu una breve attenzione è volanu da una attività à l'altra. I sintomi di cumportamentu di ogni persona differenu.
  • Sviluppu. L'individuali autistici si sviluppanu à tassi diversi. Alcuni zitelli ponu sviluppà à un ritmu tipicu per parechji anni, poi affrontanu un ritornu intornu à l'età di 2 o 3. Altri ponu sperimentà un sviluppu ritardatu da una età chjucu chì cuntinua finu à a zitiddina è l'adulescenza.

I sintomi spessu migliuranu cù l'età. Quandu i zitelli crescenu, i sintomi ponu diventà menu severi è disruptivi. U vostru zitellu pò ancu diventà verbale cù intervenzione è terapia.


Chì causa l'autismu?

Ùn sapemu ancu ciò chì provoca l'autismu. Tuttavia, i ricercatori anu una megliu comprensione di alcuni fattori chì ponu ghjucà un rolu.

fattori chì ponu cuntribuisce à l'autismu
  • Età parentale. I zitelli nati da genitori anziani ponu avè una probabilità più alta di sviluppà autismu.
  • Esposizione prenatale. E tossine ambientali è l'esposizione à metalli pesanti durante a gravidanza ponu ghjucà un rolu.
  • Storia di famiglia. I zitelli chì anu un membru di a famiglia immediata cun autismu sò più propensi à sviluppà lu.
  • Mutazioni è disordini genetichi. U sindrome di Fragile X è a sclerosi tuberosa sò duie cause chì sò state investigate per a so cunnessione cù l'autismu.
  • Nascita prematura. I zitelli cun un pesu di nascita bassu ponu esse più propensi à sviluppà u disordine.
  • Sbilancii chimichi è metabolichi. Una interruzzione in ormoni o chimichi pò impedisce u sviluppu di u cervellu chì puderia cunduce à i cambiamenti in e regioni di u cervellu chì sò associate à l'autismu.

Vaccini ùn pruvucà l'autismu. In u 1998, un studiu cuntruversu prupone una leia trà autismu è vaccini. Tuttavia, ricerche addiziunali anu sbulicatu quellu rapportu. In fatti, i circadori l'anu ritirata in u 2010.


Cumu hè diagnosticatu l'autismu non verbale?

Diagnosticà l'autismu non verbale hè un prucessu multifase. U pediatre di un zitellu pò esse u primu duttore sanitariu à cunsiderà l'ASD. I genitori, videndu sintomi inaspettati cum'è una mancanza di parlà, ponu purtà e so preoccupazioni à u duttore.

Ddu fornitore pò dumandà una varietà di testi chì puderanu aiutà à escludere altre cause possibili. Questi includenu:

  • un esame fisicu
  • analisi di sangue
  • testi di imaging cum'è una MRI o CT scan

Alcuni pediatri ponu riferisce i zitelli à un pediatra di sviluppu-comportamentu. Questi duttori sò specializati in u trattamentu di disordini cum'è l'autismu.

Stu pediatricu pò dumandà testi è rapporti supplementari. Questu puderia cumprende una storia medica cumpleta per u zitellu è i genitori, una rivista di a gravidanza di a mamma è qualsiasi cumplicazioni o prublemi chì si sò sviluppati durante ella, è una ripartizione di cirugia, ospedali o trattamenti medichi chì u zitellu hà avutu da a nascita.

Infine, e prove specifiche à l'autismu ponu esse aduprate per cunfirmà un diagnosticu. Parechji testi, cumpresu l'Autism Diagnostic Observation Schedule, Second Edition (ADOS-2) è a Scala di Valutazione Autismu Infanzia, Third Edition (GARS-3), ponu esse aduprati cù i zitelli non verbali.

Queste prove aiutanu i fornitori di assistenza sanitaria à determinà se un zitellu risponde à i criteri per l'autismu.

Cosa da circà

di i zitelli autisti riportanu ch'elli avianu nutatu i sintomi prima di u primu anniversariu di u so zitellu.

A maiurità - - hà vistu sintomi da 24 mesi.

Primi segni

I primi segni di autismu includenu:

  • ùn risponde micca à u so nome da 1 annu
  • micca balbuttà o ride cù i genitori di 1 annu
  • senza indicà l'uggetti di interessu da 14 mesi
  • evitendu u cuntattu visuale o preferendu esse solu
  • ùn ghjucà micca à finta da 18 mesi
  • ùn risponde micca à e tappe di u sviluppu per a parolla è a lingua
  • ripitendu parolle o frasi ripetutamente
  • essendu scunvintu da cambiamenti minori di pianificazione
  • battendu e mani o scuzzulendu u so corpu per cunfortu

Chì sò l'opzioni di trattamentu?

Ùn ci hè micca rimediu per l'autismu. Invece, u trattamentu si concentra nantu à e terapie è l'intervenzioni comportamentali chì aiutanu una persona à superà i sintomi più difficiuli è i ritardi di u sviluppu.

I zitelli non verbali averanu probabilmente bisognu di assistenza quotidiana mentre amparanu à impegnassi cù l'altri. Queste terapie aiutanu u vostru zitellu à sviluppà abilità linguistiche è di cumunicazione. Quandu hè pussibule, i fornitori sanitari ponu ancu pruvà à sviluppà abilità di parlà.

U trattamentu per l'autismu non verbale pò include:

  • Intervenzioni educativi. I zitelli autisti rispondenu spessu bè à sessioni altamente strutturate è intensive chì insegnanu cumpurtamenti orientati à l'abilità. Questi prugrammi aiutanu i zitelli à amparà abilità sociali è abilità linguistiche mentre travaglianu ancu nantu à l'educazione è u sviluppu.
  • Midicina. Ùn ci hè micca una medicina apposta per l'autismu, ma certe droghe ponu esse utili per alcune condizioni è sintomi cunnessi. Ciò include ansietà o depressione, è disordine ossessivu compulsivu di a personalità. In listessu modu, i medicinali antipsicotici ponu aiutà cù prublemi comportamentali severi, è i medicinali per ADHD ponu riduce i comportamenti impulsivi è l'iperattività.
  • Cunsigliu in famiglia. I genitori è i fratelli di un zitellu autisticu ponu prufittà di una terapia individuale. Queste sessioni ponu aiutà à amparà à affrontà e sfide di l'autismu non verbale.
Induve truvà aiutu sè pensate chì u vostru zitellu possa avè autismu

Se pensate chì u vostru zitellu hà autismu, sti gruppi ponu furnisce aiutu:

  • U pediatricu di u to figliolu. Fate un appuntamentu per vede u duttore di u to figliolu u più prestu pussibule. Fate nota o registra cumpurtamenti chì vi cuncernanu. U primu cumincià u prucessu di truvà risposte, u megliu.
  • Un gruppu di supportu lucale. Parechji ospedali è uffizii pediatrici ospitanu gruppi di supportu per i genitori di zitelli cun sfide simili. Dumandate à u vostru ospedale se pudete esse cunnessu cù u gruppu chì si riunisce in a vostra zona.

Chì ci sò e prospettive per e persone non verbali?

L'autismu ùn hà micca rimediu, ma un grande travagliu hè statu fattu per truvà i tippi di trattamentu adatti. L'intervenzione precoce hè u megliu modu per aiutà ogni zitellu à avè a più grande furtuna per successu futuru.

Dunque, se suspettate chì u vostru figliolu mostra segni precoci di autismu, parlate subitu cù u so pediatra. Se ùn sentite micca chì e vostre preoccupazioni sò state prese à u seriu, cunsiderate una seconda opinione.

A prima zitellina hè un mumentu di grandi cambiamenti, ma ogni zitellu chì principia à retrocede nantu à e so tappe di u sviluppu deve esse vistu da un prufessiunale. In questu modu, se qualchì disordine hè a causa, u trattamentu pò cumincià subitu.

U fondu

Quant'è u 40 per centu di i zitelli autistici ùn parlanu micca. Altri ponu parlà ma anu abilità linguistiche è di cumunicazione assai limitate.

U megliu modu per aiutà u vostru zitellu à custruisce e so cumpetenze di cumunicazione è potenzialmente amparà à parlà hè di cumincià u trattamentu u più prestu pussibule. L'intervenzione precoce hè a chjave per e persone cun autismu non verbale.

Assicuratevi Di Circà

Questu hè ciò chì succede quandu paragunate a vagina di Taylor Swift à un sandwich di prosciutto

Questu hè ciò chì succede quandu paragunate a vagina di Taylor Swift à un sandwich di prosciutto

Un novu tweet virale chì paraguneghja a vagina di Taylor wift à un andwich di pri uttu hà u mondu anu dicendu WTF. È ghju tamente cu ì. Pocu dopu Taylor wift è Tom Hiddle...
Joyciline Jepkosgei hà vintu a maratona di e donne di New York in a so prima corsa di 26,2 miglia

Joyciline Jepkosgei hà vintu a maratona di e donne di New York in a so prima corsa di 26,2 miglia

Joyciline Jepko gei di Kenya hà vintu dumenica a Maratona di New York City. L'atleta di 25 anni hà fattu u cor u à traver u i cinque quartieri in 2 ore 22 minuti 38 econde - olu ett...