@Nude_YogaGirl Hè l'unicu account Instagram chì avete bisognu di seguità avà
Cuntenutu
Ricurdativi quandu u yoga nudu hà avutu un momentu l'annu passatu? Paria chì tutti cunniscianu qualcunu chì cunniscenu qualcunu chì l'hà pruvatu - è tutti eranu ansiosi di sente i dettagli brutti. Ma u yoga nudu hè statu per sempre - o, almenu, da chì a ghjente hà cuminciatu à praticà yoga.
Allora @nude_yogagirl ùn rompe micca u mudellu publicendu foto nude nude nantu à Instagram. (Ci hè un hashtag, sicuru, è più di 12 000 persone anu publicatu e so propria foto #nakedyoga. Avemu ancu bisognu di dì ch'elli sò NSFW ?) U mudellu / fotografu / yogi di 25 anni hà iniziatu u so contu appena un mese fà. , è hà dighjà accumulatu più di 40.000 seguitori - un fattu chì puderete attribuisce à e so gorgose foto in biancu è neru. Ma si tratta più di e parolle chì u yogi anonimu publicheghja cà l'imaghjini.
"Avete da ricurdà [sic] chì u puntu di yoga ùn hè micca di pudè mette u vostru pede daretu à a testa", hà scrittu in un post recente. "U puntu hè di cunnette vi à a parte più prufonda di voi". Chì hè a bellezza di u yoga nudu. Hè un litterale spargimentu di vestiti, bagaglii, ghjudiziu - tuttu ciò chì puderia impedisce di esse in u mumentu è apprezzà u vostru corpu per ciò chì hè capace di, micca ciò chì pare.
"Ùn importa micca s'ellu hè sovrappesu, inflessibile, micca sportiu ... o se ùn pudete micca pusà, rilassate è sente u vostru respiru", aghjunse. "Ùn importa micca sè avete un equilibru terribile [sic] o sè ùn avete mai pruvatu yoga prima. Perchè u yoga hè perfettu per e persone chì ùn sò micca perfetti".
Giustu, ma hè un modellu splendidu, magre, bionda, pudete argumentà. Allora? Ùn importa micca quellu chì predica quellu missaghju d'accettazione - solu u fattu chì a ghjente cuntinueghja à sparghje a parolla. Perchè ùn ci hè mai statu un mumentu megliu per l'amore di u corpu in i social media.
Quandu Instagram hà pruibitu l'hashtag #curvy (citendu chì viola e linee guida di a piattaforma intornu à a nudità), e donne chì amavanu e so curve eranu in armi. Celebs cum'è Gigi Hadid è Zendaya anu utilizatu Instagram cum'è una piattaforma per sbattà i vergogni di u corpu - perchè, sì, ancu i supermodelli è e stelle di Disney anu da trattà cun elli. È i yogi di Instagram sò fora per dimustrà chì U Stereotipu di u corpu Yoga hè B.S. E persone cum'è @mynameisjessamyn è @biggalyoga accumulanu seguitori cum'è a prova di u so travagliu chì a ghjente vole vede foto di yoga da i yogi. tuttu dimensioni.
"Forse avete pensatu chì" nude_yogagirl "deve esse qualcosa assai imbarazzante [sic] o vulgare", hà scrittu. "Ma in realtà vogliu dimustrà chì u nostru corpu è a nudità hè qualcosa di veramente naturali è in u so modu assolutamente bella cù tutte e forme è curve". È sicuru, a natura risicata di e foto hè probabilmente ciò chì attira assai ochji avà; scumemu, però, i so didascalia onesti è genuine celebranu u yoga per tutti i corpi sò ciò chì farà chì a ghjente vultà.
Ma s'ellu ci hè una cosa chì sapemu di sicuru, hè chì tutti amanu una pose di yoga in Instagram. È @nude_yogagirl ne hà fattu un arte.