Infermiera Anonima: Cunvince i Pazienti di Vaccinassi diventa Più Difficile
![Infermiera Anonima: Cunvince i Pazienti di Vaccinassi diventa Più Difficile - Salute Infermiera Anonima: Cunvince i Pazienti di Vaccinassi diventa Più Difficile - Salute](https://a.svetzdravlja.org/health/anonymous-nurse-convincing-patients-to-get-vaccinated-is-becoming-more-difficult-1.webp)
Cuntenutu
- A diffusione di a disinformazione hà significatu chì più pazienti rifiutanu i vaccini
- Malgradu u rumore, hè difficiule di cuntestà chì l'immunizazione contr'à e malatie pò salvà a vita
- Cercate studii è risorse reputabili, è dumandate tuttu ciò chì avete lettu
Durante i mesi invernali, e pratiche spessu vedenu una crescita in i pazienti chì venenu cun infezioni respiratorie - principalmente u fretu cumunu - è l'influenza. Un tali paziente hà programatu un appuntamentu perchè avia febbre, tosse, dolore à u corpu, è generalmente si sentia cum'è stata truccata da un trenu (ùn l'avia micca). Quessi sò segni classichi di u virus di a gripe, chì tipicamente diventa dominante durante i mesi più freddi.
Cum'è suspettava, hà fattu un test di pusitivu per l'influenza. Purtroppu ùn ci era nisun medicamentu chì pudessi dà per curalla, postu chì si tratta di un virus è ùn risponde micca à a terapia antibiotica. È perchè a so apparizione di sintomi era fora di u timeline per dà u so medicamentu antivirale, ùn li pudia micca dà Tamiflu.
Quandu l'aghju dumandata s'ella era stata vaccinata quist'annu, m'hà rispostu ch'ella ùn avia micca.
In fatti, hà continuatu à dì mi chì ùn era micca stata vaccinata l'ultimi 10 anni.
"Aghju avutu a gripe da l'ultima vaccinazione è in più, ùn funzionanu micca", hà spiegatu.
U mo prossimu paziente era in una rivista di recenti testi di laboratori è un seguitu di routine di a so ipertensione è di a BPCO. L’aghju dumandatu s’ellu avia avutu un colpu di grippa quist’annu è s’ellu avia mai avutu una vaccinazione contr'à a pneumonia. Ellu rispose chì ùn riceve mai vaccinazioni - mancu u colpu d'influenza.
A stu mumentu, aghju provatu à spiegà perchè e vaccinazioni sò benefiche è sicure. Li dicu chì migliaia di persone morenu ogni annu da influenza - più di 18.000 dapoi ottobre 2018, secondu a - è ch'ellu hè più vulnerabile perchè hà BPCO è hà più di 65 anni.
L'aghju dumandatu perchè ellu ricusa di piglià l'influenza, è a so risposta hè quella ch'o sentu spessu: afferma di cunnosce parechje persone chì si sò ammalate subitu dopu avè ricevutu u colpu.
A visita hè finita cù una vaga prumessa ch'ellu l'avia da cunsiderà, ma sò chì, cù tutte prubabilità, ùn averà micca ste vaccinazioni. Invece, mi preoccuperaghju di ciò chì li accadrà s'ellu piglia pneumonia o influenza.
A diffusione di a disinformazione hà significatu chì più pazienti rifiutanu i vaccini
Mentre scenarii cum'è questi ùn sò micca novi, in l'ultimi anni hè diventatu più cumunu per i pazienti di ricusà e vaccinazioni. Durante a stagione di l'influenza 2017-18, u tassu di l'adulti chì sò stati vaccinati avia da esse calatu di 6,2 per centu da a stagione precedente.
È e cunsequenze di u rifiutu di esse vaccinatu per parechje malatie ponu esse gravi.
U morbillo, per esempiu, una malattia evitabile da a vaccinazione, hè statu dichjaratu eradicatu da u 2000. Questu era ligatu à prugrammi di vaccinazione in corsu, efficaci. Eppuru in u 2019 avemu un locu in parechji lochi in i Stati Uniti, chì hè principalmente attribuitu à i tassi di vaccinazione più bassi in queste cità.
Intantu, a hè stata recentemente liberata riguardu à un ghjovanu zitellu chì hè statu culpitu di tetanu in 2017 dopu avè avutu un tagliu in fronte. I so genitori chì ricusavanu di vaccinallu significava ch'ellu era in ospedale per 57 ghjorni - soprattuttu in l'UCI - è anu accumulatu fatture mediche chì superavanu 800 000 $.
Eppuru malgradu evidenze stragrande di e cumplicazioni da ùn esse vaccinati, a quantità enorme di informazioni, è a disinformazione, dispunibuli nantu à Internet porta ancu à i pazienti chì rifiutanu i vaccini. Ci hè tanta infurmazione chì flotta intornu à quì chì pò esse difficiule per e persone chì ùn sò micca mediche à capì ciò chì hè legittimu è ciò chì hè propiu falsu.
Inoltre, i media suciali anu aghjuntu à a narrativa anti-vaccina. In fattu, secondu un articulu di u 2018 publicatu in a National Science Review, i tassi di vaccinazione sò calati drasticamente dopu à eventi emotivi, anecdotici, sò stati spartuti nantu à i social media. E questu pò rende u mo travagliu, cum'è NP, difficiule. A quantità schiacciante di disinformazione chì esiste - è spartuta - rende ancu più difficiule di pruvà à cunvince i pazienti perchè devenu esse vaccinati.
Malgradu u rumore, hè difficiule di cuntestà chì l'immunizazione contr'à e malatie pò salvà a vita
Mentre capiscu chì a persona media prova solu à fà ciò chì hè megliu per elli stessi è a so famiglia - è chì hè qualchì volta difficiule di truvà a verità trà tutti i rumuri - hè difficiule di cuntestà chì l'immunizazione contr'à malatie cum'è influenza, pneumonia è morbillo , pò salvà vite.
Ancu se nisuna vaccinazione hè efficace per centu per centu, uttene una vaccinazione contr'à l'influenza, per esempiu, diminuisce assai e vostre probabilità d'avè l'influenza. È sì accadite per ottene, a gravità hè spessu ridutta.
U CDC chì durante a stagione di l'influenza 2017-18, 80 per centu di i zitelli chì sò morti da l'influenza ùn sò micca stati vaccinati.Un'altra bona ragione per vaccinà hè l'immunità di e bande. Questu hè u cuncettu chì quandu a maggior parte di e persone in una sucietà sò immunizate per una malattia particulare, impedisce chì a malattia si diffonda in quellu gruppu. Questu hè impurtante per aiutà à prutege quelli membri di a sucietà chì ùn ponu micca esse vaccinati perchè sò immunocompromessi - o anu un sistema immunitariu indebolitu - è ponu salvà a so vita.
Dunque, quandu aghju pazienti, cum'è quelli menzionati prima, mi focalizaghju nantu à a discussione di i rischi potenziali di ùn esse vaccinatu, di i benefici di fà, è di i rischi potenziali di u vaccinu propiu.
Spiegheraghju ancu spessu à i mo pazienti chì ogni medicamentu, vaccinazione, è prucedura medica hè un'analisi risicu-benefiziu, senza garanzie di un risultatu perfettu. Cum'è ogni medicazione vene cun un risicu per effetti collaterali, cusì facenu ancu i vaccini.
Ié, vaccinà si comporta u risicu di reazzione allergica o altri eventi avversi o "," ma perchè i benefici potenziali superanu assai i risichi, esse vaccinatu deve esse fermamente cunsideratu.
Sì ùn site ancu sicuru ... Perchè ci hè assai infurmazione in quantu à e vaccinazioni, pò esse difficiule à capì ciò chì hè veru è ciò chì ùn hè micca. Se, per esempiu, site interessatu à amparà di più nantu à u vaccinu contra a gripe - benefici, rischi è statistiche - a sezione CDC hè un ottimu locu per cumincià. È se site interessatu à amparà di più nantu à altri vaccini, eccu alcune risorse per principià:- A Storia di i Vaccini
Cercate studii è risorse reputabili, è dumandate tuttu ciò chì avete lettu
Mentre seria meraviglioso se pudessi pruvà à i mo pazienti senza dubbitu chì e vaccinazioni sò sicure è efficaci, questu ùn hè micca necessariamente una opzione. Per esse onesto, sò sicuru chì a maiò parte, sì micca tutti, i fornitori u desideranu. Faria a nostra vita più faciule è mette in mente a mente di i pazienti.
È mentre ci sò alcuni pazienti chì sò felici di seguità e mo raccomandazioni quandu si tratta di vaccinazioni, sò altrettantu cuscente chì ci sò quelli chì anu sempre e so riserve. Per quelli pazienti, fà a vostra ricerca hè a prossima cosa migliore. Questu, naturalmente, vene cun l'avvertenza chì uttene e vostre informazioni da fonti reputabili - in altre parole, cercate studii chì utilizanu grandi campioni per definisce e so statistiche è informazioni recenti supportate da metudi scientifici.
Significa ancu evità siti web chì tiranu cunclusioni basatu annantu à l'esperienza di una persona. Cù l'internet una fonte sempre crescente di informazioni - è disinformazione - hè imperativu chì dumandate constantemente ciò chì leggite. Facendu cusì, site megliu capace di rivedere i rischi versus i benefici è forse ghjunghje à una cunclusione chì prufittaria micca solu voi, ma a sucietà in generale.