Cunsequenze di a rimozione di l'utru (isterectomia totale)
Cuntenutu
- 1. Cumu hè a menstruazione?
- 2. Chì cambia in a vita intima?
- 3. Cumu si sente a donna?
- 4. Serà più faciule da ingrassà?
Dopu a chirurgia per rimuovere l'utru, chjamata ancu isterectomia totale, u corpu di a donna subisce alcuni cambiamenti chì ponu influenzà a so salute fisica è mentale, da cambiamenti di libido à cambiamenti improvvisi di u ciclu mestruale, per esempiu.
Generalmente, a recuperazione dopu a chirurgia dura circa 6 à 8 settimane, ma alcuni cambiamenti ponu durà più, una di e raccomandazioni più impurtanti hè chì a donna riceva un supportu emotivu per amparà à trattà tutti i cambiamenti, evitendu emozioni cundizioni negative chì ponu purtà à a depressione .
Scopri di più nantu à cumu si face a chirurgia è cumu hè a ripresa.
1. Cumu hè a menstruazione?
Dopu a rimozione di l'utru a donna ferma u sangu durante a menstruazione, postu chì ùn ci hè tissutu da l'utru da esse eliminatu, ancu se u ciclu menstruale continua à accade.
Tuttavia, se l'ovari sò ancu rimossi, cum'è in una isterectomia totale, a donna pò sperimentà sintomi improvvisi di ménopause, ancu s'ella ùn hè micca in età, postu chì l'ovari ùn producenu più l'hormoni necessarii. Dunque, per alleviare i sintomi, cume e vampate di calore è a sudazione eccessiva, u ginecologu pò raccomandà di fà una sostituzione ormonale.
Verificate i segni chì pudete entra in una menopausa iniziale.
2. Chì cambia in a vita intima?
A maiò parte di e donne chì anu una chirurgia per rimuovere l'utru ùn anu micca alcun cambiamentu in a so vita intima, chì a chirurgia hè generalmente fatta in casi severi di cancru è, dunque, parechje donne ponu ancu sperimentà un aumentu di piacè sessuale per via di l'assenza dulore durante u cuntattu intimu.
Tuttavia, e donne chì ùn sò ancu in menopausa quandu sò sottoposte à chirurgia ponu sentirsi menu disposti à fà sessu per via di una diminuzione di a lubrificazione vaginale chì pò causà un dolore severu. Tuttavia, stu prublema pò esse mitigatu cù l'usu di lubrificanti à base d'acqua, per esempiu. Vede ancu altri modi naturali per luttà contr'à a secchezza vaginale.
Inoltre, à causa di alcuni cambiamenti emotivi, a donna pò ancu sentasi menu cum'è una donna per a mancanza di l'utru, è pò alterà inconscientemente u desideriu sessuale di a donna. In questi casi, l'ideale hè di parlà cun un psicologu o terapeuta, per pruvà à superà sta barriera emotiva.
3. Cumu si sente a donna?
Dopu à a chirurgia, a donna passa per un periodu di emozioni miste in cui ella principia à sente sollievu perchè hà trattatu u cancheru, o u prublema chì hà causatu a chirurgia, è perchè ùn hà più sintomi. Tuttavia, stu benessere pò facilmente esse rimpiazzatu da a sensazione chì site menu di una donna per l'assenza di l'utru è, dunque, susciteghja sentimenti negativi.
Cusì, dopu una isterectomia, parechji duttori cunsiglianu chì e donne fessinu sessioni di psicoterapia per amparà à identificà e so emozioni è impedisce di cuntrollà a so vita, evitendu u sviluppu di prublemi serii, cum'è a depressione, per esempiu.
Eccu cumu identificà se state sviluppendu depressione: 7 segni di depressione.
4. Serà più faciule da ingrassà?
Alcune donne ponu segnalà un guadagnu di pesu più faciule dopu a chirurgia, in particulare durante u periodu di recuperu, tuttavia, ùn ci hè ancu una causa specifica per u pesu à cumparisce.
Tuttavia, alcune teorie chì sò state messe in evidenza includenu u sbilanciu di ormoni sessuali, è ci sò più ormoni maschili in u corpu. Quandu accade, parechje donne anu una tendenza à accumulà più grassu in a regione addominale, ciò chì accade ancu in l'omi.
Inoltre, cume u periodu di recuperu pò ancu esse abbastanza longu, alcune donne ponu smette di esse attive quant'è prima di a chirurgia, chì finisce per cuntribuisce à l'aumentu di u pesu corpu.