Cosa da manghjà durante u travagliu?
Cuntenutu
U travagliu pò piglià parechje ore prima chì e cuntrazzioni diventinu più frequenti è regulare è a donna pò andà dopu à l'uspidale. Ciò chì si pò manghjà in questu periodu, mentre a donna hè sempre in casa, è e cuntrazioni sò sempre pocu regulare sò cibi leggeri cum'è u pane brunu, frutti o yogurt, perchè facilitanu a digestione è liberanu energia in modu cuntrullatu.
Durante u travagghiu, hè ancu cunsigliatu di beie assai acqua, perchè in più di suddisfà a sete chì hè caratteristica di quellu mumentu, face chì a donna và spessu à u bagnu, mantenendosi attiva, facilitendu a nascita di u zitellu.
Alimenti ammessiAlimenti da evitàAlimenti permessi durante u travagliu
Alcuni alimenti facilmente digeribili chì ponu esse cunsumati durante u travagliu sò:
- Rice, pane tostatu à granu interu;
- Pera, mela, banana;
- Pesci, tacchini o pullastru;
- Zucca è carota cotte.
Hè cunsigliatu di manghjà qualcosa prima d'andà à l'uspidale perchè quandu entri in a sala di parto, ùn hè micca pussibule di manghjà nunda d'altru, è a donna duverebbe probabilmente stà in u sieru per via di l'accessu venoso.
Alimenti da evità durante u travagliu
Alcuni alimenti cum'è dolci, cicculata, dolci o ghjacciu sò scuragiti durante u travagliu, è ancu carni rosse, salsicce, cibi fritti o altri alimenti ricchi di grassi, perchè ponu causà indigestione è aumentà u disagiu di una donna.
Scuprite à quali sò i segni di travagliu: Segni di travagliu.