Dieta anemia: alimenti permessi è cosa da evità (cun menu)
Per luttà contr'à l'anemia, devenu esse cunsumati alimenti ricchi in proteine, ferru, acidu folicu è vitamine B cum'è carne, ova, pesciu è spinach. Questi nutrienti stimulanu a produzzione di globuli rossi in u sangue, chì sò generalmente bassi quandu avete anemia.
Una dieta normale cuntene circa 6 mg di ferru per ogni 1000 calorie, chì garantisce una quantità di ferru ogni ghjornu trà 13 è 20 mg. Quandu ogni tippu d'anemia hè identificatu, l'ideale hè di circà una guida da un nutrizziunistu in modu da pudè fà una valutazione cumpleta è esse indicatu un pianu nutrizionale adattatu à i bisogni è u tippu d'anemia chì a persona hà.
1 bistecca alla griglia cun 1/2 tazza di risu, 1/2 tazza di fagioli neri è lattuga, insalata di carota è di pepe, 1/2 tazza di dessert di fragole
Spuntinu dopu meziornu
E quantità incluse in u menu varienu secondu l'età, u sessu, l'attività fisica è se a persona hà una malattia assuciata è, dunque, l'ideale hè chì u nutrizionistu sia cunsultatu in modu chì si possa fà una valutazione cumpleta è un pianu nutrizionale secondu à i bisogni di a persona.
Oltre à l'alimentu, u duttore o nutrizionistu pò cunsiderà a necessità di integrà u ferru è altri micronutrienti cum'è a vitamina B12 o l'acidu folicu, secondu u tippu d'anemia. Vede 4 ricette per curà l'anemia.
Vede altri cunsiglii di alimentazione in u video seguente per l'anemia: