Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 27 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Nuvembre 2024
Anonim
Chì cibi manghjà per regulà a tiroide - Salute
Chì cibi manghjà per regulà a tiroide - Salute

Cuntenutu

Per regulà a tiroide, hè impurtante di avè una dieta ricca in iodu, seleniu è zincu, nutrienti impurtanti per u funziunamentu currettu di sta ghiandula è chì si ponu truvà in alimenti cum'è pesci, frutti di mare è noci di Brasile.

Inoltre, hè impurtante ricurdà chì u mezu primariu di trattamentu per a malatia tiroidea hè l'usu di medicazione specifiche indicati da u duttore per cuntrullà i sintomi. Vede chì medicinali sò aduprati in u trattamentu in Rimedi tiroidali.

Boni Cibi Tiroidi

I nutrienti è l'alimenti impurtanti per regulà a tiroide naturalmente, essendu utili sia in casu di ipotiroidisimu sia in casu di ipertiroidisimu, sò:

  • Iodiu: pesci di mare, tutte alghe, gamberi, ovu. Vede più nantu à e funzioni di iodu in: Iodine prevene a sterilità è i prublemi di tiroide.
  • Zincu: ostriche, carne, semi di zucca, fasgioli, amanduli, arachidi;
  • Sélénium: Noci di Brasile, farina di granu, pane, ovu;
  • Omega 3: avucatu, oliu di lino è pesci ricchi di grassi cum'è salmone, sardine è tonu;

Quessi nutrienti aiutanu à a furmazione di ormoni tiroidiali è à e so prestazioni in u corpu, mantenendu u metabolismu equilibratu. Hè ancu impurtante di ricurdà chì in Brasile u sale da tavula hè aghjuntu cù iodu, una misura aduprata per prevene i prublemi di tiroide, cum'è u boccu.


Eccu cumu l'alimentu pò aiutà:

Alimenti chì dannu a tiroide

A soia è i so derivati, cum'è u latte è u tofu, sò l'alimenti principali chì ponu cuntribuisce à a deregulazione di a tiroide. Tuttavia, stu risicu hè solu più grande per e persone chì anu avutu una storia familiare di prublemi in sta glàndula, chì ùn cunsumanu micca iodu currettamente o chì anu una dieta ricca in carboidrati raffinati, cum'è dolci, paste, pani è dolci.

Inoltre, e persone chì dighjà piglianu medicazione per a tiroide anu da evità di cunsumà alimenti ricchi in calciu, cum'è u latte è i prudutti lattichi, è supplementi di ferru, postu chì ponu diminuì l'effettu di a medicina. Cusì, a megliu opzione hè di piglià a medicazione almenu 2 ore prima o dopu i pasti.

Altri cibi chì danneghjanu a tiroide sò e verdure cum'è u kale, u broccoli, u cavulu è i spinaci chì cuntenenu glucosinolati è dunque ùn devenu micca esse cunsumati crudi ogni ghjornu, quantunque quand'elli sò cucinati, stufati o saltati hè pussibule cunsumà sti ligumi nurmalmente.


Chiunque abbia un disordine di a tiroide deve riduce ancu u cunsumu di zuccheru è di cibi cum'è u pane industrializatu è a torta, per esempiu chì sò ricchi di zuccheri, lieviti è additivi perchè questi ponu ancu impedisce u metabolismu è diminuisce a produzzione di ormoni tiroidei.

I Nostri Publicazioni

Sindrome di Zollinger-Ellison

Sindrome di Zollinger-Ellison

U indrome di Zollinger-Elli on hè una cundizione induve u corpu produce troppu di l'hormone ga trina. A maiò parte di u tempu, un picculu tumore (ga trinoma) in u pancrea o l'inte ti...
Tipi di terapia ormonale

Tipi di terapia ormonale

A terapia ormonale (HT) utilizza unu o più ormoni per trattà i intomi di a menopau a. HT u a e trogeni, proge tin (un tipu di proge terone), o dui. A volte a te to terone hè ancu aghjun...