Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 17 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Nuvembre 2024
Anonim
SALVATAGGIO IN ACQUA “annegamento con arresto cardiaco”
Video: SALVATAGGIO IN ACQUA “annegamento con arresto cardiaco”

Cuntenutu

Durante l'affucamentu, a funzione respiratoria hè compromessa per via di l'entrata di l'acqua per u nasu è a bocca. Se ùn ci hè micca salvamentu rapidamente, l'ostruzione di e vie aeree pò accade è, di conseguenza, l'acqua si accumula in i pulmoni, ponendu a vita in periculu.

Alcune misure ponu esse prese per salvà una persona chì si annega, è hè necessariu, prima, per assicurà a so propria sicurezza è verificà chì u locu ùn sia micca un risicu per u salvatore. Sì qualchissia affoca hè impurtante seguità i passi:

  1. Ricunnosce annegamentu, osservendu sì a persona hè cù e bracce tese, luttendu per ùn esse sottu à l'acqua, perchè spessu, per via di a disperazione a persona ùn hè micca sempre capace di urlà o di chjamà aiutu;
  2. Dumandate aiutu à un altru chì hè vicinu à u situ, affinchì tramindui possinu cuntinuà cù l'aiutu;
  3. Chjamate immediatamente l'ambulanza di u focu à 193, s'ellu ùn hè micca pussibule, duvete chjamà SAMU à 192;
  4. Fornite qualchì materiale flottante per a persona chì annega, cù l'aiutu di buttigli di plastica, tavule surf è Styrofoam o materiali spumanti;
  5. Pruvate à realizà u salvamentu senza entra in l'acqua. Se a persona si trova à menu di 4 metri di distanza, hè pussibule allargà un ramu o una scupa, tuttavia, se a vittima hè trà 4 è 10 metri di distanza, pudete ghjucà à una boia cù una funa, tenendu l'estremità opposta. Tuttavia, se a vittima hè assai vicina, hè impurtante di offre sempre u pede invece di a manu, perchè cun nervosità, a vittima pò tirà l'altra persona in l'acqua;
  6. Entre solu in acqua se sapete natà;
  7. Se a persona hè cacciata da l'acqua, hè impurtante di verificà u fiatu, osservendu i muvimenti di u pettu, ascultendu u sonu di l'aria chì esce da u nasu è sente l'aria chì esce da u nasu. Sì si respira, hè impurtante di lascià a persona in a pusizione di sicurità laterale finu à chì i pumpieri ghjunghjenu à a scena.

Sì una persona ùn respira, significa chì hè stata immersa per un bellu pezzu, è pò presentà ipossemia, chì hè a pelle diventa viola, perdita di cuscenza è soffre un arrestu cardiorespiratorio. S'ellu accade, prima chì a squadra di salvataggio arrivi in ​​scena, u massaggio cardiacu deve esse iniziatu.


Cumu fà un massaghju cardiacu à a persona inconsciente

In casu chì a persona sia cacciata da l'acqua è ùn respiri hè assai impurtante di inizià un massaggio cardiacu, per mantene u sangue chì circula in u corpu è aumentà a probabilità di sopravvivenza. Eccu cumu fà un massaggio cardiacu:

Precauzioni quandu pruvate à salvà qualcunu in acqua

Dopu avè assistitu a vittima annegata cù u supportu di materiali flottanti, si pò pruvà à cacciallu da l'acqua, tuttavia, questu deve esse fattu solu se u salvatore sa natà è hè sicuru in relazione à u locu. Altre precauzioni anu da esse cunsiderate in casu di salvamentu in l'acqua, cum'è:

  1. Avverte altre persone chì u tentativu di salvamentu serà fattu;
  2. Cacciate i panni è i scarpi chì ponu pisà in l'acqua;
  3. Pigliate un altru materiale di flottabilità cum'è una tavola o un galleggiante;
  4. Ùn avvicinassi troppu di a vittima, chì a persona pò piglià è tirà à u fondu di l'acqua;
  5. Cacciate a persona solu s'ellu ci hè forza sufficiente;
  6. Stà calmu, chjamendu sempre per aiutu.

Queste precauzioni sò impurtanti per chì u salvatore ùn affoghi, è hè sempre necessariu tene qualcunu fora indicendu e direzzioni è chjamendu à voce alta.


Cosa da fà sì vi affucate

Se una annegazione vi accade hè necessariu stà calmu, chì a lotta contr'à u currente o in lotta provoca sprechi di musculi, debolezza è crampi. Hè ancu impurtante di pruvà à flottà, agita per aiutu è urlà solu quandu qualchissia pò sente, perchè più acqua pò entrà per a vostra bocca.

Se l'affucazione hè in mare, pudete lasciatevi andà in mare, fora di a portata di u surf, è evità di nuà contr'à u currente. Se l'affucazione accade in fiumi o inundazioni, hè impurtante tene e bracce aperte, pruvate à flottà è pruvate à ghjunghje à a riva bagnendu à favore di u currente.

Cumu evità di annegà

Alcune misure simplici ponu impedisce l'affucazione, cum'è u bagnu o u bagnu in lochi chì si sà prufondi, chì ùn anu micca currenti è chì sò survegliati da i spenghjifochi o i bagnini.

Hè ancu impurtante micca di pruvà à natà subitu dopu avè manghjatu o cunsumatu bevande alcoliche, o dopu esse statu espostu à u sole per un bellu pezzu, soprattuttu se u vostru corpu hè caldu è a temperatura di l'acqua hè assai fredda, chì pò causà crampi, facendu hè difficiule di spustassi da l'acqua.


I zitelli è i criaturi sò più suscettibili à l'annegamentu, cusì ci hè bisognu di qualchì cura addiziunale, cume ùn lascialli micca soli vicinu o in l'internu di e vasche, benne piene d'acqua, piscine, fiumi o mare, oltre à evità l'accessu à u bagnu, mette serrature nantu à e porte.

I zitelli di menu di 3 anni devenu sempre avè e so boe in una piscina, fiumi o mare è, se hè pussibule, per impedisce l'affucamentu di sti zitelli, ponu esse installate staccie intornu à a piscina è iscritti à lezioni di nuoto.

Inoltre, per prevene l'affucamentu hè necessariu portà una giacca salvavita in viaghji in barca o Jet Ski è evite micca avvicinassi à e pompe di a piscina, chì ponu succhjà i capelli o intrappulà u corpu di una persona.

Cunsigliemu

Novu Studiu: A Dieta Mediterranea Riduce u Risicu di Malatie Cardiache, In più 3 Ricette Sane per u Cori

Novu Studiu: A Dieta Mediterranea Riduce u Risicu di Malatie Cardiache, In più 3 Ricette Sane per u Cori

Avà ci ò ancu di più ragioni per pruvà a dieta mediterranea. Un novu tudiu grecu uggeri ce chì a dieta mediterranea aiuta à migliurà parechji fattori di ri icu legat...
Guida di un Ob-Gyn per una vagina sana à a spiaggia

Guida di un Ob-Gyn per una vagina sana à a spiaggia

I ghjorni di piaggia ùn ò micca e attamente i preferiti di u vo tru ginecologicu. A parte l'e po izione à u ole, i pantaloni di bikini umidi la cianu a trada à unu di l'eff...