Autore: Christy White
Data Di Creazione: 3 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Cambiare il nostro Stile di Vita per una migliore Salute Mentale
Video: Cambiare il nostro Stile di Vita per una migliore Salute Mentale

Cuntenutu

Durante una quarantena, hè normale chì una persona si senti isolata, ansiosa è frustrata, soprattuttu s'ellu ùn hà micca amici o famiglia intornu, affinchendu infine a so salute mentale.

A creazione di routine, pruvà nuove attività, avè una dieta sana o praticà attività fisiche regolarmente sò alcune di l'abitudini chì ponu esse svolte ogni ghjornu per assicurà una migliore salute mentale. Inoltre, eseguisce queste attività dà a sensazione chì u tempu passa più veloce, ciò chì aiuta ancu à riduce i sentimenti negativi cumuni di quarantena.

1. Crea rutine

Crià una rutina simile à ciò chì era fattu prima, soprattuttu quandu in quarantena, hè sempre necessariu studià o travaglià, hè di primura. Questu hè chì, à causa di u fattu chì unu hè sempre in casa, hè cumunu per a persona chì finisce per ùn avè tantu desideriu di fà queste attività.


Cusì, hè interessante di mette a sveglia per u tempu chì avete adupratu per svegliarsi è vestiti cum'è se andessi à travaglià o studià. Hè ancu impurtante chì l'ambiente induve si svolge questa attività sia urganizatu è ùn abbia troppu distrazioni, chì facilita a cuncentrazione in u compitu.

Inoltre, se in a rutina precedente ci era un tempu dedicatu à a pratica di l'attività fisica o di u riposu, per esempiu, hè ancu interessante di continuà cù sta rutina in casa. Dunque, quandu "lasciate" u travagliu o studiate, pudete mette vestiti di furmazione è fà attività fisica, preferibilmente in un ambiente diversu da quellu induve avete fattu u travagliu o studiu.

2. Metti i vostri piani nantu à a carta

Hè cumunu chì ci sianu piani è idee chì ùn sò mai andati fora di penseru, dunque a quarantena pò esse un bonu mumentu per chì sti piani sianu messi nantu à carta è, se hè pussibule, ancu messi in pratica. Questu hè perchè ancu se a persona hà da travaglià durante u ghjornu, ùn ci hè micca tempu passatu per viaghjà, per esempiu, è questu tempu "in più" pò esse adupratu per inizià un novu prughjettu o riprende quellu chì hè fermatu.


Questu mantene a persona occupata è divertita cù novi prughjetti, in più di stimulà a creatività è di portà un sensu di benessere.

3. Pruvate attività novi

A Quarantena hè ancu un bonu tempu per pruvà attività chì avete sempre vulsutu fà ma chì ùn avete mai avutu dispunibilità, cum'è amparà una nova lingua, piglià un cursu in ligna, amparà un strumentu, scrive, pinghje è giardinà, per esempiu.

Inoltre, pruvà novi ricetti in cucina hè un'occasione per, oltre à stimulà a creatività, unisce a famiglia, rendendu a cucina ancu divertente. D'altra parte, se in quarantena a persona hè sola, pudete fà una videochiamata cù a famiglia o l'amichi è suggerisce chì facenu dinò a stessa ricetta, affinchì sia pussibule di mantene a cumunicazione è a relazione è fà ancu a cucina divertimentu.

4. Mantene una dieta sana

Un alimentu sanu è equilibratu hè di primura in quarantena, postu chì aiuta à esse più disposti à fà attività cutidiane è à rinfurzà u sistema immune. Dunque, ancu s'ellu pò sembrà più faciule, hè impurtante evità cibi pronti è eccessi di dolci durante stu periodu, investendu in cibi sani chì aiutanu à rinfurzà l'immunità cum'è salmone, sardine, castagne, manzo è pollulu, semi, spinaci è carote, per esempiu. Scuprite altri alimenti chì aiutanu u sistema immune.


Inoltre, cum'è a raccomandazione in quarantena hè di evità di lascià a casa u più pussibule, hè impurtante avè in casa alimenti chì ponu esse cunservati per un longu periodu, cum'è in scatula, pasta, risu, ceci, fagioli, arachidi, noci, latte UHT, ligumi congelati è frutti disidratati, per esempiu. Hè ancu cunsigliatu chì prima di parte di casa, sia fatta una lista di ciò chì serà in realtà necessariu per evità di sprecare cibu è per assicurà chì tutti abbianu accessu à l'alimentu.

Scuprite più cunsiglii nantu à l'alimentazione in quarantena:

5. Praticate eserciziu fisicu ogni ghjornu

A pratica di l'attività fisica hè assai impurtante durante a quarantena, postu chì stimula a produzzione di serotonina, chì hè l'ormone rispunsevule per a sensazione di benessere, in più di aiutà à cumbatte penseri negativi nantu à u periodu in cui stemu vivendu, mantenendu u corpu attivu, aumenta l'umore, diminuisce u stress è rinforza u sistema immunitariu.

Ancu s'ellu ci sò restrizioni in a quarantena per a pratica di l'eserciziu in palestra, hè pussibule di fà attività fisica in casa è avè i stessi benefici. Una opzione di furmazione in casa hè:

  • Corsa in situ per scaldà: in questu eserciziu a persona deve simulare una corsa, ma in u stessu locu è alzendu i ghjinochji. Pudete fà sta corsa 3 volte per circa 30 secondi, pruvendu sempre à seguità u ritmu;
  • Squat cù saltu: fà 3 serie di 10 à 12 squat cù saltu. A differenza trà questu squat è u semplice squat hè chì quandu si ritorna à a pusizione iniziale, in piedi, a persona faci un picculu saltu è subitu dopu torna à squat;
  • Lunge alternativu: fà 3 serie di 10 à 12 ripetizioni. In questu eserciziu, a persona deve avanzà è flexà i ghjinochji in modo chì a coscia sia parallela à u pavimentu è u ghjinochju sia piegatu à un angulu di 90º. Dopu, vultate à a pusizione iniziale cù i pedi inseme, è avanzate cù l'altra gamba;
  • Flexione: fà 3 serie di 10 à 12 push-ups;
  • Burpee: fate 3 serie di 10 à 12 ripetizioni o eseguite u muvimentu per circa 30 secondi. St'eserciziu currisponde à u muvimentu di chjinà si è di arrizzassi rapidamente è, per esse fattu, a persona deve prima alzassi è dopu stendesi, appughjendu e mani nantu à u pavimentu è rinculendu i pedi. Per alzassi, duvete fà u muvimentu inversu, attraversendu a tavula prima di alzassi da u pavimentu.
  • Seduta è tavula: fà 3 serie di 10 à 12 ripetizioni di addominali è dopu stà nantu à u tavulinu per 15 à 30 secondi.

Inoltre, pudete ancu sceglie di piglià corsi di ballu, pilates è zumba, per esempiu. In u casu di e persone anziane, hè ancu interessante di fà esercizi di allungamentu per mantene a mobilità di l'articuli è ancu prumove a salute. Scuprite più cunsiglii di cura di u corpu in quarantena.

6. Fate attività rilassante

Ancu se a quarantena hè cunsiderata un tempu d'isulamentu è d'introspezione, hè ancu necessariu includere attività chì vi aiutanu à rilassatevi in ​​a vostra vita d'ogni ghjornu, soprattuttu se u travagliu chì fate hè direttamente ligatu à l'infurmazioni. Cusì hè interessante à a fine di a ghjurnata praticà a meditazione o u yoga, per esempiu, per aiutà à rilassate è calmà a vostra mente. Verificate un passu à passu per fà a meditazione.

Altre opzioni per attività rilassanti sò fighjulà un filmu o una serie, ascultà musica, fà un rituale di bellezza, piglià un bagnu rilassante, leghje, compie un puzzle, fà ghjochi da tavolo, o semplicemente dorme, chì hè ancu essenziale per diminuisce u stress, migliurà u vostru umore, ricaricate e vostre batterie è assicuratevi di esse prontu à realizà l'attività di u ghjornu dopu.

Vede altri cunsiglii per mantene a salute mentale guardendu u video seguente:

Nova Publicazioni

Quantu Sodiu Duvete Avè per Ghjornu?

Quantu Sodiu Duvete Avè per Ghjornu?

U odiu - pe u chjamatu olu ali - i trova in gua i tuttu ciò chì manghjate è beie.Accade naturalmente in parechji alimenti, hè aghjuntu à l'altri durante u pruce u di fabri...
Hatha o Vinyasa Yoga: Quale hè ghjustu per voi?

Hatha o Vinyasa Yoga: Quale hè ghjustu per voi?

Di i numero i tipi di yoga praticati in u mondu, duie variazioni - Hatha è Vinya a yoga - ò trà i più populari. Mentre partenu a ai di e te e po e, Hatha è Vinya a anu ognunu ...