Cosa da fà per alleviare u dolore di e coliche renali
Cuntenutu
- 1. Trattamentu cù medicinali
- 2. Bei assai liquidi
- 3. Evite l'alimenti ricchi in ossalatu
- 4. Rimedi casani
- Altri cunsiglii per alleviare a crisa renale
A crisa di i reni hè un episodiu di dolore intensu è acutu in a regione laterale di u spinu o di a vejiga, causata da a presenza di calcoli renali, chì causanu infiammazione è ostruzione di u flussu di urina in e vie urinarie.
Sapere ciò chì si deve fà durante una crisa di rene hè impurtante per pudè alleviare u dolore più rapidamente, allora alcune misure raccomandate sò di aduprà droghe cum'è antiinfiammatori, analgesici è anti-spasmodici, per esempiu, oltre à andà in sala d'urgenza , in casu di dulore severu chì ùn migliurà micca cù i medicazione in casa, o andate à l'urologu per e valutazioni cliniche è e prove per dimustrà a presenza di u calculu è a funzione renale. Per identificà rapidamente una crisa renale, verificate i sintomi di calciu renale.
Inoltre, alcune misure fatte in casa ponu esse prese, cume aumentà u cunsumu d'acqua per aiutà à eliminà e pietre, è ancu fà una compressa calda per alleviare l'inconfortu.
Cusì, i principali modi per alleviare è curà i calcoli renali includenu:
1. Trattamentu cù medicinali
Per alleviare u dolore intensu di a crisa renale, hè impurtante aduprà medicinali chì ponu esse presi per via orale, in compresse, o iniettabili, chì à volte ponu esse più efficaci è causà sollievu più veloce:
- Antiinflamatorii, cum'è Diclofenac, Ketoprofen o Ibuprofen: sò di solitu a prima opzione, postu chì oltre à alleviare u dolore, ponu diminuisce u prucessu infiammatoriu chì provoca gonfiore è aggrava a crisa;
- Allevia di u dolore, Cum'è Dipyrone, Paracetamol, Codeine, Tramadol è Morphine: sò impurtanti per diminuisce u dolore, chì deve esse più putente chì u dolore diventa più intensu;
- Anti-spasmodichi, cume ioscina o scopolamina, cunnisciuta cum'è Buscopan: aiuta à riduce i spasmi in i reni, a vescica è e vie urinarie, chì accadenu perchè a petra pò bluccà u flussu di l'urina, è questu hè una causa impurtante di dolore;
Altri tippi di rimedii ponu ancu esse indicati da u duttore, cum'è antiemetici, cum'è Bromopride, Metoclopramide o Dramin, per esempiu, per alleviare a nausea è u vomitu.
Inoltre, dopu a crisa, u duttore pò ancu indicà l'usu di droghe per aiutà à eliminà a petra più faciule è evità novi crisi, cum'è diuretici, citrati di potassiu o Allopurinol, per esempiu.
2. Bei assai liquidi
Hè cunsigliatu chì u paziente cù calcoli renali beie trà 2 è 3 litri di fluidi à ghjornu, distribuiti in piccule dosi tutta a ghjurnata. L'idratazione hè di primura sia durante u trattamentu di a crisa sia dopu, per facilità l'eliminazione di a petra, postu chì stimula a furmazione di l'urina è u funziunamentu di i reni, in più di prevene l'apparizione di pietre nove in u futuru.
3. Evite l'alimenti ricchi in ossalatu
In a dieta per quelli chì anu crisa di rene, u cunsumu di alimenti ricchi in ossalati, cume spinaci, cacao, cioccolata, barbabietole, arachidi, noce, crostacei è frutti di mare, bibite analcoliche, caffè è qualchì tè, cum'è tè neru, mate o Verde.
Hè ancu cunsigliatu per evità l'eccessu di vitamina C, troppu proteine, senza cunsumà più di 100g à ghjornu, in più hè impurtante eliminà u sale da a dieta. Scuprite ciò chì a dieta duverebbe esse cum'è per quelli cun calcoli renali.
4. Rimedi casani
Un ottimu rimediu casanu per a crisa renale hè di piglià un tè chì rompe a petra, chì u tè impedisce l'aggregazione di cristalli novi, impedendu a furmazione di grandi pietre. Ma, ùn deve micca esse pigliatu per più di 2 settimane consecutive.
Durante a crisa, una cumpressa pò esse fatta cù un saccu d'acqua calda in a zona dolorosa, chì aiuta à dilatà i canali urinarii per u passaghju di a petra.
Rilassà è ripusà hè di primura in stu periodu. Hè nurmale chì quandu a petra esca, ci sia dulore in a regione renale, in u spinu di u spinu è dolore quandu urinate, è qualchì sangue pò esse ancu presente.
Altri cunsiglii per alleviare a crisa renale
Hè impurtante di circà aiutu medicu ogni volta chì u dulore hè assai severu è debilitante. Questu pò indicà a surtita di una petra assai grande è pò esse necessariu di fà una chirurgia per rimuoverla.
U trattamentu cù una bona nutrizione è idratazione deve esse fattu per a vita. Hè di primura di mantene sta cura, perchè quelli chì anu patutu cù calcoli renali anu una probabilità di 40% di sperimentà un novu episodiu in 5 anni.
Scuprite ciò chì fate per ùn avè micca un'altra crisa di calciu renale.