Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 2 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Marzu 2025
Anonim
7 cura essenziale per piglià a cura di u neonatu in casa - Salute
7 cura essenziale per piglià a cura di u neonatu in casa - Salute

Cuntenutu

Per piglià a cura di u neonatu in casa, i genitori anu da dedicà assai tempu à u zitellu, chì hè assai picculu è fragile è hà bisognu di molta attenzione.

Dunque, i genitori devenu piglià qualchì cura di basa per mantene u cunfortu di u neonatu è assicurassi chì cresce forte è in bona salute, cum'è: alimentazione curretta, cambià u pannolinu spessu è bagnu almenu 3 volte à settimana.

Eccu i 7 prublemi essenziali per curà u neonatu in casa in u megliu modu pussibule:

1. Cumu preparà a stanza di u zitellu

A stanza di u criaturu deve esse simplice è sempre pulita, per evità l'accumulazione di polvere è batteri dannosi per a salute. L'attrezzatura essenziale è raccomandata per a stanza hè:

  • 1 cambiassi per cambià u pannolinu è vestite è spugliate u zitellu facilmente;
  • 1 sedia o poltrona comodu per a mamma per allattà;
  • 1 armariu per i vestiti criaturu è lettu;
  • 1 culla o lettu, chì deve avè un materasso impermeabile è fogli di cuttone è coperte è griglie cù spaziatura inferiore à 6 cm.

Inoltre, a stanza deve esse spaziosa è ariosa, mantenendu una temperatura piacevule, chì pò varià trà 20 ° C è 22 ° C. U pavimentu ùn deve micca avè tappeti o parechji ghjoculi, in particulare peluche, chì accumulanu una quantità più grande di polvere, facilitendu u apparizione di allergii.


2. Cumu vestisce u neonatu currettamente

I vestiti di u criaturu devenu esse di cuttone, senza nastri, capelli, elastichi o buttoni è, se hè pussibule, duveranu esse purtati 2 pezzi separati, cum'è una camicetta è pantaloni, postu chì hè più faciule da purtassi è cambià.

Per evità l'irritazione di a pelle di u zitellu, tutte l'etichette devenu esse tagliate è solu un pezzu di vestitu chì i genitori portanu deve esse purtatu, per esempiu, se i genitori portanu 2 maglioni, u zitellu deve avè 3. In l'invernu l'esternu i vestiti devenu esse di lana, postu chì hè più caldu è u vestitu d'estate deve esse tuttu di cuttone, postu chì aiuta a pelle à respirà megliu.

Inoltre, i panni di i zitelli devenu esse lavati fora di i panni di l'adulti è l'asciugatura deve, idealmente, esse fatta nantu à l'asciugatrice perchè a rende più dolce. S'ellu hè preferibile lascià i panni à siccà di manera naturale, i panni di u criaturu devenu asciugà in a casa, per evità di piglià a pulluzione da l'esternu. Vede alcuni cunsiglii più nantu à cumu vestisce u zitellu.


3. Cumu bagnà u zitellu

U neonatu duverà bagnassi 3 volte à settimana è ogni volta chì hè bruttu è u bagnu deve esse fattu cù acqua solu per i primi 15 ghjorni. Da quì, pudete aduprà sapone cun pH neutru è senza alcolu è ùn avete bisognu di aduprà shampoo, lavendu i capelli cù u listessu pruduttu per u corpu.

Per fà l'igiene di u vostru neonatu hè necessariu:

  • Vasca da bagno, shantala o vasca calda cun un massimu di 20 cm d'acqua à 37º;
  • Cumpressi è salina per pulisce l'ochji è u nasu;
  • Asciugamanu morbidu è chì ùn perde micca i capelli;
  • Forbici cù punte tonde, s'ellu hè necessariu di taglià e unghie;
  • Spazzola o pettine per i capelli;
  • Cambiu di vestiti, chì deve esse apertu è dispostu in l'ordine per esse purtatu;
  • 1 pannolinu pulitu cambià;
  • Creme, solu in certi casi, per a pelle secca o eritema di pannolinu, per esempiu.

U bagnu duveria esse prestu, ùn supere micca i 10 minuti per ùn cambià a cumpusizione di a pelle di u zitellu è pò esse datu à ogni mumentu di a ghjurnata eccettu dopu à l'allattamentu. Vede l'istruzzioni passu à passu per bagnà u zitellu.


4. Cumu si pulisce l'ombelico o u ceppu ombelicale di u zitellu

U ceppu ombelicale, chì hè u restu di u cordone ombelicale chì ferma in u nombrilicu di u zitellu, deve esse disinfettatu almenu una volta à ghjornu, dopu à u bagnu. Per fà a pulizia, seguitate e istruzioni passo-passo:

  1. Mette alcolu à 70º in una cumpressa sterile;
  2. Mantene a clippa cù una manu;
  3. Pulite u ceppu ombelicale di a regione cù a pelle per u clip, passendu a cumpressa solu una volta è dopu lampendula in a spazzatura.

Dopu avè lampatu u cordone ombelicale, duvete cuntinuà a pulizia cù una soluzione salina finu à ch'ella sia cumpletamente secca è senza preghjudiziu è u pannolinu deve esse piegatu sottu à l'ombelicu, per impedisce chì l'urina o e feci ghjunghjenu à l'ombelicu è causanu un'infezzione.

5. Cumu deve esse u cibu

U neonatu hè normalmente alimentatu cù u latte maternu chì hè u megliu alimentu per u sviluppu sanu di u zitellu. Tuttavia, in certi casi, u neonatu deve esse nutritu di latte artificiale:

Allattamentu

U zitellu deve allattà ogni volta ch'ellu vole, allora ùn ci hè micca una frequenza definita per allattà, tuttavia, hè cumunu chì u zitellu abbia fame ogni 2 o 3 ore durante u ghjornu è ùn deve micca passà più di 4 ore senza manghjà, ancu di notte.

Ogni alimentazione dura una media di 20 minuti, essendu più veloce prima è poi più lente.

A mamma pò allattà mentre hè seduta o chjinata, l'importante hè chì a mamma si senti comoda è chì u zitellu sia capace di ottene una presa adatta di u senu. Fighjate cumu sapè se u vostru zitellu allatta bè è cumu allattà.

Biberon cù latte artificiale

Quandu a donna ùn pruduce micca abbastanza latte o quandu u zitellu hà qualchì altra necessità specifica, pò esse necessariu dà una formula artificiale in più di u latte maternu. Tuttavia, l'usu di u latte artificiale deve esse iniziatu solu dopu l'indicazione di u pediatricu.

Per dà a buttiglia ci vole à preparà u latte è, per quessa ci vole:

  1. Acqua bullente per 5 minuti;
  2. Pour l'acqua in a buttiglia è lasciate rinfriscà à a temperatura di l'ambienti;
  3. Pour u latte in polvere, cù 1 cucchiau pocu fondu chì currisponde à 30 ml d'acqua;
  4. Scuzzulate a buttigliafinu à chì u liquidu sia omogeneu;
  5. Dà u latte à u nascitu in una tazza o in una buttiglia è, per dà, duvete sustene a testa è u ritornu nantu à u bracciu è tene u zitellu in una pusizione semi pusata è tene a tettula piena di latte.

À a fine, u zitellu deve esse eruttatu per liberà l'aria in eccessu chì pò esse in u stomacu. Per questu, hè necessariu piazzallu in posizione verticale è dà picculi pichetti nantu à u spinu.

6. Cumu capisce perchè u zitellu pienghje

Pienghje hè u modu principale chì u zitellu hà da alertà i genitori di qualchì fastidiu, cume un pannolinu sporcu, fame o paura è, dunque, sapè identificà u tippu di pianghje hè impurtante per pudè calmà u zitellu più prestu.

Per capisce u pienghje, ci vole à fà casu à u sonu è à i muvimenti di u corpu di u criaturu, chì di solitu aiutanu à identificà u mutivu di pienghje.

Ragione di pienghjeChoro description
Dolore o colicUn bridu cortu, acutu, assai forte, per qualchì siconda senza pienghje ma cù a faccia rossa è e mani chjose, chì ùn impedisce mancu di esse tenutu. U dulore pò esse causatu da colic, chì hè più cumuni finu à 4 mesi, in particulare in i zitelli chì bevanu latte artificiale.
A famePienghje in singhjozzi è move a testa di latu, tenendu a bocca aperta.
Paura o noiaSi lamenta ma si calma quandu li parla o u tene.
StanchezzaHè un gridu tipicu à a fine di a ghjurnata è u ghjuvanottu pienghje, lagnendu è accigliandosi è accigliati.

Alcuni modi chì ponu aiutà à calmà u neonatu includenu a ricerca di un ambiente calmu, avè un massaggio, allattendu o avvolgelu in una manta. Amparate più tecniche à: 6 Modi per fà chì u vostru criaturu smette di pienghje.

7. Cumu mantene u salottu di u neonatu

U megliu modu per tene u vostru nascitu in securità hè di ùn lascià lu mai solu, postu ch'ellu hè sempre assai chjucu è fragile. Tuttavia, altre misure di sicurezza impurtanti includenu:

  • Verificate sempre a temperatura di qualsiasi oggettu o cibu cuntattate u zitellu per evità brusgiate;
  • Posa sempre u zitellu annantu à u spinu, toccu i pedi nantu à u fondu di u lettu è mantene a lettu attaccata à l'ascella di u zitellu, per evità l'asfogia;
  • Trasportu di u zitellu in un seggiolu di vittura appartenendu à u gruppu 0+, chì hè adattatu à u pesu è a taglia di u zitellu.
  • Chjave u carrettu o l'ovu ogni volta chì hè fermatu è ùn la mettite micca in altu, per evità cascate;
  • In vittura, mette u sedile di vittura in u sedile posteriore, preferibbilmente in u locu mediu, cù a spalle à a direzzione di u trafficu è in u casu di a vittura chì hà solu 2 posti, u zitellu pò esse trasportatu davanti, tuttavia hè necessariu disattivà u sistema di sicurezza. air bag;
  • Evite u cuntattu cù l'animali cù u pelu, pò causà allergii respiratorii.

Tutte queste preoccupazioni aiutanu u neonatu à esse sicuru è à cresce in modu più sanu, evitendu l'apparizione di cumplicazioni è ancu alcune malatie.

A Nostra Scelta

Cumu tonificà e braccia flaccide

Cumu tonificà e braccia flaccide

Q: Cumu po u tonificà e mo braccia flabby enza viluppà mu culi volumino i?A: Prima di tuttu, ùn vi preoccupate micca di uttene grande armi. "E donne ùn anu micca abba tanza te...
Ricette di insalata chì ti mantenenu soddisfatti

Ricette di insalata chì ti mantenenu soddisfatti

Beninte a, l'in alate ò un modu faciule per attaccà à una dieta ana, ma l'ultima co a chì vulete e e dopu u pranzu hè famitu.Ùn duvete micca e e - ghju tu aumenta...