Cosa da fà quandu u saccu si rompe

Cuntenutu
- Cumu sapè se u saccu hè scuppiatu
- Cosa da fà
- Cosa da fà se a borsa si rompe prima di 37 settimane?
- Cosa da fà quandu u saccu si rompe è ùn ci sò micca cuntrazioni
- Segnali di periculu
- Quandu andà à a maternità
Quandu u saccu si rompe, l'ideale hè di stà calmu è d'andà à l'uspidale, postu chì tuttu indica chì u zitellu nascerà. Inoltre, hè cunsigliatu d'andà à l'uspidale ogni volta chì ci hè un suspettu di rumpitura di u saccu, postu chì ogni lacerazione, quantunque chjuca, pò facilità l'entrata di microorganismi, chì toccanu u zitellu è a donna.
A rumpitura di u saccu hè quandu u saccu amnioticu, chì hè u saccu membranosu chì circonda u zitellu, rompe è libera u liquidu chì si trova in ellu. In generale, questu hè unu di i segni chì apparisce à u principiu o durante u travagliu.

Cumu sapè se u saccu hè scuppiatu
Quandu u saccu scoppia, ci hè una liberazione di un liquidu chjaru, giallu chjaru, inodore, chì a liberazione di u quale ùn hè micca pussibule di cuntrullà è pò esce in una quantità grande o chjuca in una basa costante. Ùn hè micca sempre pussibule d'identificà quandu u saccu trabocca è, dunque, hè impurtante cuntattà u duttore ogni volta chì ci hè dubbitu nantu à a rumpitura.
Di solitu, uni pochi di ghjorni nanzu à a rumpitura di a sacchetta, a donna sente l'espulsione di u tappu mucosu, chì hè una scarica gialla spessa incaricata di copre u cervice, prutegge u zitellu. In certe donne, stu tampone pò esse mischiatu cù sangue è esce cù alcune macchie rosse o marrone, cum'è s'ellu fussi a fine di a menstruazione.
Cosa da fà
Appena u saccu si rompe, hè impurtante chì a donna ùn entre in panicu, è si consiglia di mette un assorbente di notte, affinchì u duttore sia capace di cunnosce u culore di u liquidu, in più d'avè un'idea di A quantità di liquidu chì hè stata persa, valutendu s'ellu ci hè un certu risicu per a donna o u zitellu.
Dopu, hè cunsigliatu di cunsultà u duttore chì accumpagna a gravidanza o d'andà à a maternità per avè una scansione à ultrasuoni, affinchì sia pussibule cunnosce a quantità di liquidu amnioticu persu, è ancu valutà se u zitellu hè bè.
Cosa da fà se a borsa si rompe prima di 37 settimane?
Quandu u saccu scoppia prima di a 37esima settimana di gravidanza, cunnisciuta cum'è rumpitura prematura di a membrana, hè impurtante chì a donna venga à l'uspidale u più prestu pussibule per pudè fà una valutazione.
Cosa da fà quandu u saccu si rompe è ùn ci sò micca cuntrazioni
Quandu u saccu si rompe, e cuntrazioni uterine chì marcanu l'iniziu di u travagliu sò previste per emergere in pocu tempu. Tuttavia, e cuntrazioni ponu piglià finu à 48 ore per apparì, tuttavia, hè cunsigliatu d'andà à a maternità 6 ore dopu a rumpitura di u saccu perchè sta rumpitura permette l'entrata di microorganismi in l'utru, aumentendu u risicu d'infezioni.
À l'uspidale, u duttore pò aspittà uni pochi d'ore per verificà se e cuntrazzioni cumincianu spontaneamente, offrendu antibiotici per riduce u risicu d'infezzione, o pò induce una consegna normale cù l'usu di ormoni sintetici o iniziare una cesarea, secondu ogni casu.
Segnali di periculu
Se a borsa di studio hè scoppiata è a donna ùn hè ancu andata in maternità, hè impurtante di fà casu à i seguenti segni d'avvertimentu:
- Diminuzione di u muvimentu di u zitellu;
- Cambiamentu di u culore di u fluidu aminoticu;
- Presenza di frebba, ancu sì bassa.
Queste situazioni ponu indicà complicazioni per a donna è u zitellu è, dunque, hè impurtante di esse cuscenti di questi segni, perchè pò esse necessariu fà una valutazione medica.
Quandu andà à a maternità
Hè cunsigliatu d'andà à a maternità quandu u saccu si rompe prima di 37 settimane di gestazione, finu à 6 ore dopu a rumpitura di u saccu (quandu a nascita nurmale hè desiderata) è immediatamente se u saccu si rompe prima di a data di a cesariana prevista da u duttore. Sapete ricunnosce i segni di u travagliu.