5 strategie per u vostru zitellu di manghjà alimenti solidi
Cuntenutu
- 1. Cumincià cù l'alimenti chì piace à u to figliolu
- 2. Lasciate picculi pezzi in l'alimentu per criaturi
- 3. Crea ricumpense per incuragisce
- 4. Lascià u zitellu piglià u cibu
- 5. Ricuminciate u prucessu di introduzione alimentaria
- Cunsequenze per u sviluppu di u zitellu
Calchì volta i zitelli di più di 1 o 2 anni, malgradu u fattu di pudè manghjà guasi ogni tippu di cibu, parenu esse troppu pigri per mastucà è ricusà di manghjà alimenti più solidi cum'è risu, fagioli, carne, pane o patate.
Per risolve stu prublema, hè impurtante creà strategie per fà chì u zitellu vulessi masticà l'alimentu, cume lasciare picculi pezzi solidi in l'alimentu per i zitelli o impastà solu a metà di l'alimentu per i zitelli, in più di avè molta pazienza à l'ora di manghjà .
Avè stu tippu di prublema cù l'alimentazione di i so figlioli ùn hè micca raru, è di solitu hè perchè u zitellu hà passatu un certu periodu difficiule in a prima zitellina, cume avè spessu soffocatu o avè malattie chì rende l'alimentazione difficiule, causendu i genitori chì anu ricorsu à u latte o porridge assai spessu, ùn permettenu micca una stimolazione adeguata di masticazione.
E seguenti sò 5 boni strategie per pruvà in casa è incuraghjite u vostru zitellu à manghjà cibi solidi:
1. Cumincià cù l'alimenti chì piace à u to figliolu
Cumincià cù l'alimenti chì piace à u vostru zitellu hè una strategia impurtante per facilità l'accettazione di un pastu solidu. Cusì, se u zitellu ama a banana macinata, per esempiu, si deve pruvà d'offre una metà di una banana sana è lasciarlu tene l'alimentu ellu stessu per sente a so tessitura è l'odore. In certi casi, a ripetizione di sta strategia per uni pochi di ghjorni hè abbastanza per u zitellu per cumincià à mette spontaneamente l'alimentu in bocca.
2. Lasciate picculi pezzi in l'alimentu per criaturi
Lascià picculi pezzi in l'alimentu per i zitelli hè un altru modu per fà chì u zitellu sente l'alimentu solidu pocu à pocu, senza ubligallu à manghjà tutti i cibi in a forma solida in una volta.
Pudete ancu aduprà a strategia di impastà solu a metà di l'alimentu per criaturu, lascendu l'altra metà cumposta da alimenti sani, è pruvà à alternà a struttura di ogni alimentu trà cucchiai.
3. Crea ricumpense per incuragisce
A creazione di piccule ricumpense incuragisce u zitellu à prugressà in l'alimentazione, è hè pussibule di aduprà incentivi cume batte e sorride cù ogni cucchiaia ch'ellu pò mastucà, o permettendu à u zitellu di sorte da a sedia per pusà à tavulinu cù l'altri membri di a famiglia , Chì li ferà sente un sensu d'impurtanza è di maturità.
4. Lascià u zitellu piglià u cibu
Lascià u zitellu piglià u cibu è dalli una cucchiaia, ancu s'ellu face un disordine, hè un modu per incuragelu à manghjà si è à sente un sensu di putenza davanti à l'alimentu. Questa hè una bona strategia soprattuttu quandu ci hè un altru adultu chì manghja accantu à ella, chì u zitellu tende à imità l'azzioni di i membri di a famiglia, cumpresi i gesti di piglià u manghjà in bocca è masticà stessu.
Inoltre, lascià u zitellu participà à a preparazione di u pastu aumenta ancu l'intimità di u zitellu cù l'alimentu è li face più propensu à pruvà l'alimentu ch'ellu hà aiutatu à pruduce.
5. Ricuminciate u prucessu di introduzione alimentaria
Ancu se u to figliolu hà più di dui anni, inizià torna tuttu u prucessu d'introduzione di l'alimentu pò esse u modu più efficace per fà lu manghjà cibi solidi. Per ricumincià, si deve pruvà à cumincià solu cù u porridge di frutti o u fruttu rasatu in stuzzichini, lascendu sempre u latte, u porridge è a suppa macinata cum'è i piatti principali di u picculu.
Quandu u zitellu accetta di cunsumà porridge di frutta, pruvate à intruduce u fruttu in picculi pezzi è u porridge salitu, aduprendu puree, purè d'ova è carne macinata, per esempiu, ricurdendusi sempre di ùn furzà o minaccià mai u zitellu durante u pastu.
Scuprite questi è altri suggerimenti in u video seguente:
Cunsequenze per u sviluppu di u zitellu
I zitelli chì ùn masticanu micca alimentanu solidi, è manghjanu solu purè, porridge, porridge è zuppe cremose o liquide, ponu sviluppà prublemi cum'è discursu ritardatu è difficultà à ripruduce soni currettamente, per mancanza di masticazione è stimulazione di i musculi facciali. In cunsequenza di parlà pocu o male, u zitellu pò sentesi inferiore o esclusu quandu cummencia à campà cù l'altri zitelli à a scola, per esempiu.
Sti zitelli anu bisognu di u sustegnu di u pediatricu è di u nutrizziunistu per ùn mancà i nutrienti in a dieta, cumprumettendu a so immunità è affinchì ùn ci sia nisun deficit in a so crescita è in u so sviluppu intellettuale.
Pocu à pocu si ne abitua è in pochi mesi pò esse pussibule di nutà una bona differenza in a so dieta è ancu in a so crescita è u so sviluppu.