9 Cose Solu Qualchissia chì Sperienze Migrani Avaria Capitu
Cuntenutu
- 1. A luce hè u nemicu
- 2. I mo occhiali da sole sò tuttu
- 3. Vede i punti?
- 4. Um, chì hè quellu odore?
- 5. A nausea di i migrani ùn hè micca scherzu
- 6. Mi dispiace, ùn ti possu sente
- 7. Una stanza bughja ùn aiuta micca sempre
- 8. Hè una bona cosa chì i nostri globi oculari sò attaccati
- 9. Innò, ùn possu micca marchjà in linea diritta avà
- Linea di fondu
Aghju sperimentatu aura migraine da quandu eru 6. In diversi punti di a mo vita, u mo mondu girerà intornu à quandu, o se, una migraña accaderebbe in tempi inopportuni.
Migrani sò, per a maiò parte, incontrollabili. Pudete passà mesi (o ancu anni) senza avè unu, è di colpu avverete un picculu cambiamentu in a vostra visione, uditu, sensu di l'olfattu, o pressione in a vostra testa. Sapete solu chì unu vene.
I sintomi di a migraña è a gravità differenu da persona à persona. Per mè, u mondu ferma u mumentu chì sò chì vene una migraña. Dentru à 20 à 30 minuti, seraghju in un dulore scruccunente.
Eccu nove cose chì capiscerete troppu bè sè avete migraine.
1. A luce hè u nemicu
Avete mai guardatu u sole è dopu avete guardatu rapidamente luntanu perchè vi sentite accecatu? Per parechji minuti dopu, avete probabilmente notatu un puntu grande di a dimensione di u sole in a vostra visione.
Hè esattamente ciò chì hè quandu una aura migraine inizia, eccettu chì ùn hè micca solu un puntu maiò. Hè una seria di picculi punti neri è linee squiggly chì empienu a vostra visione.
Per piacè capite chì tuttu ciò chì s'assumiglia à punti persistenti in a nostra vista ci spaventa. Faremu qualcosa in u nostru putere per evità ancu a minima sensazione chì una migraña hè in traccia di cumincià.
2. I mo occhiali da sole sò tuttu
Ancu s’ellu hè turbulente fora, scurdassi di i mo occhiali da sole hè à pocu pressu a fine di u mondu.
Perchè? Vede u puntu n ° 1 sopra. Quelli di noi chì anu migraine faranu veramente qualcosa per evità u sole.
Grazie, Signore Maui Jim, per e mo doppia tonalità polarizata!
3. Vede i punti?
Sò statu cunnisciutu per girandulà cù un pezzu di carta bianca davanti à a mo faccia in un tentativu di determinà s'ellu ci era punti in a mo visione.
Se un amicu chì riceve migraine vi dumanda se vedi punti nantu à qualcosa, umurialli è dalli una risposta vera.
4. Um, chì hè quellu odore?
Migrani facenu odori urdinarii spaventosi. Avete mai avutu un puzzu di fragranza chì istantaneamente vi facia sente malatu? Benvenuti in u nostru mondu.
5. A nausea di i migrani ùn hè micca scherzu
Aghju passatu e prime 17 settimane di a mo gravidanza appughjate nantu à i bagni. Puderaghju sempre cun fiducia chì nunda ùn batte a nausea chì vi ghjunghje nantu à voi quandu una migraña inizia.
6. Mi dispiace, ùn ti possu sente
A principiu di questu annu, aghju assistitu à una cunferenza chì stavu aspettendu per mesi. Avissi da scuntrà una mansa di putenziali novi clienti, cusì fà una bona prima impressione era super impurtante.
À cinque minuti da u mo arrivu à l'eventu in San Diego assolatu, aghju avutu u principiu di una migraña. Benintesa, aghju lasciatu i mo occhiali da sole in casa, allora sperava chì era solu un riflessu è micca veramente un aura.
Sfurtunatamente, mi sò sbagliatu. Prestu, a mo visione hè diventata sfocata. I suoni sò diventati luntani. A pressione chì cresce in u mo capu hà tagliatu a mo capacità di cumunicà. A ghjente hà cuminciatu à presentassi (avemu avutu tag di nome) è aghju avutu à appughjà mi cunfortabilmente vicinu è spiegà à voce alta chì ùn li pudia micca vede o sente cusì bè.
Per piacè capite, ùn avemu micca decisu subitu questu, dunque ùn avemu micca avutu à parlà cun voi. Onestamente ùn pudemu micca vedeci o sente assai bè.
7. Una stanza bughja ùn aiuta micca sempre
Quandu eru zitellu, l'infermiera di a scola dicìa sempre à a mo mamma di purtammi in casa è di mette mi in una stanza bughja. Ogni volta, mi lagnava in prutesta. Sò chì hè contraintuitivu, ma per mè, stà in una stanza scura è silenziosa face chì u dulore magnifichi 1,000 per centu.
8. Hè una bona cosa chì i nostri globi oculari sò attaccati
Se sperimentate aura migraine, sapete chì una volta chì a vostra visione è l'audizione anu tornatu, avete solu graffiatu a superficie. Sì i nostri globi oculari ùn eranu micca attaccati, avissimu paura ch'elli sianu surtiti da a nostra testa da a pressione.
9. Innò, ùn possu micca marchjà in linea diritta avà
Migrani micca solu messu cù a vista, l'uditu è l'olfattu, anu ancu ghjittatu u vostru equilibriu. Hà sensu, nò? Se ùn possu micca vede o sente assai bè, cumu duvete aspettà chì marchja in linea diritta?
Linea di fondu
A prossima volta chì vi truvate intornu à qualchissia cù una migraña, siate gentili. Offre à truvà i so medicamenti s'elli ne piglianu, li danu un bichjeru d'acqua, o aiutali à pusà finu à ch'elli ponu ritruvà torna u so equilibriu.
Monica Froese hè mamma, moglie è stratega cummerciale per mamma imprenditori. Hà un diploma MBA in finanza è marketing è blog in Rifinendu mamma, un situ per aiutà e mamme à custruisce imprese in ligna chì prosperanu. In u 2015, hà viaghjatu à a Casa Bianca per discute di e pulitiche di travagliu favurèvule à a famiglia cù i cunsiglieri anziani di u presidente Obama è hè stata prisentata in parechji media, cumpresi Fox News, Scary Mommy, Healthline è Mom Talk Radio. Cù u so approcciu tatticu per equilibrà a famiglia è l'imprese in linea, aiuta e mamme à custruisce imprese di successu è à cambià a so vita in listessu tempu.