Bagni di Farina d'Avena per Prurichjassi per l'urticaria
Cuntenutu
- Urticaria
- Bagnu di farina d'avena per urticaria
- Cumu fà un bagnu d'avena
- Mogliu in un bagnu di farina d'avena
- Induve possu truvà a farina d'avena colloidale?
- Possu persunalizà u mo bagnu colloidale di farina d'avena?
- Purtà si
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Urticaria
Chjamata ancu urticaria, l'urticaria hè un colpu rossu nantu à a vostra pelle chì hè spessu abbastanza pruriginosa. Puderanu cumparisce in ogni locu di u vostru corpu. L'urticaria hè tipicamente causata da:
- reazione allergica à un alimentu o medicazione
- punture d'insetti
- infizzioni
- stress
Bagnu di farina d'avena per urticaria
Sì avete urticaria dolce, u vostru duttore pò prescrive un antiistaminicu senza ricetta cum'è:
- loratadina (Claritin)
- cetirizina (Zyrtec)
- difenidramina (Benadryl)
Per aiutà cun u sollievu di u pruritu, u vostru duttore pò ancu cunsigliate l'autocura cum'è un bagnu di farina d'avena.
Stu trattamentu adopra di farina d'avena colloidale chì hè finamente macinata per facilità u mischju in acqua calda di bagnu. A farina d'avena colloidale pò idratà a pelle è agisce cum'è emolliente. Cù l'aiutu di pruprietà antioxidanti è antiinflamatorie, pò ancu calmà è prutege a pelle.
Insemi cù i puteri di a farina d'avena, bagnassi in un bagnu caldu pò aiutà à trattà u stress chì pò causà urticaria in alcune persone.
Cumu fà un bagnu d'avena
- Riempite una bagnera pulita cun acqua calda. Assicuratevi chì l'acqua ùn sia micca calda postu chì a temperatura estrema pò aggravà l'urticaria.
- Pour circa 1 tazza di farina d'avena colloidale sottu u flussu d'acqua chì vene da u rubinettu - questu aiuta à mischjà a farina d'avena in l'acqua. A quantità chì aghjustate pò cambià sicondu a dimensione di a vostra vasca.
- Una volta chì a vasca hè à u nivellu desideratu, date à l'acqua un rapidu rimusciu per mischjà tutta a farina d'avena. L'acqua duveria esse lattiginosa è avè una sensazione di seta.
Mogliu in un bagnu di farina d'avena
U vostru duttore averà una durata raccomandata chì duvete stà in u bagnu.
Quandu entri è esci da a vasca, tenite à mente chì l'avena colloidale pò fà a vasca eccezionalmente scivolosa.
Quandu avete finitu, aduprate un asciugamanu morbidu per maculà è patevvi secchi - a strofinatura pò ancu irrità a vostra pelle sensibile.
Induve possu truvà a farina d'avena colloidale?
A farina d'avena colloidale hè dispunibule in a maiò parte di e farmacie, farmacie è in linea. Pudete ancu fà a vostra propria farina d'avena colloidale aduprendu un frullatore o un processatore alimentariu per macinà a farina d'avena regulare in una polvere fina.
Possu persunalizà u mo bagnu colloidale di farina d'avena?
Alcuni difensori di a guarigione naturale suggerenu chì l'aggiunta di altri ingredienti à un bagnu di farina d'avena migliurà l'esperienza è suggerisce chì:
- sale marinu
- oliu d'aliva
- Sali Epsom
- lavanda
- bicarbunatu di sodiu
Questi benefici di sti aghjunti ùn sò micca sustinuti da ricerche o studii clinichi, allora cuntrollate cù u vostru duttore prima di cambià a ricetta per un bagnu standard di farina d'avena. Ingredienti extra puderanu aggravà a vostra situazione.
Purtà si
Quandu sperimentanu u pruritu di l'urticaria, parechje persone trovanu sollievu inzuppendu in un bagnu di farina d'avena colloidale. Prima di pruvà questu approcciu per sollievu prurito, cunsultate cù u vostru duttore per assicurà chì l'avena colloidale aiuterà è ùn aggraverà a vostra situazione.
Se u vostru duttore approva, pudete cumprà farina d'avena colloidale o pudete fà facilmente voi stessu.