Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 8 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 13 Nuvembre 2024
Anonim
Everything about sourdough / production and preservation with detailed description / FAQ surdough
Video: Everything about sourdough / production and preservation with detailed description / FAQ surdough

Cuntenutu

Per aiutà u zitellu in sovrappesu à perde u pesu, si consiglia di cambià l'abitudini alimentari è l'attività quotidiana di tutta a famiglia in modu chì sia più faciule per u zitellu di manghjà i cibi adatti.

L'obesità in i zitelli hè carattarizata da un sovrappesu trà i zitelli è i zitelli finu à 12 anni. U zitellu hè identificatu cum'è obesu quandu u so pesu corporeu supera u pesu mediu di 15% chì currisponde à a so età. Questu eccessu di pesu aumenta u risicu di u zitellu di sviluppà gravi prublemi di salute, cum'è diabete, pressione alta, difficoltà à respirà, disordini di u sonnu, colesterolu altu o prublemi di fegatu, per esempiu.

L'obesità in i zitelli hè una cundizione chì pò accade per via di fattori genetichi, ambientali è di vita, chì si verificanu quandu u cunsumu di calorie hè più grande di a spesa energetica, risultendu in un aumentu di u depositu di grassu in u corpu è, di conseguenza, un aumentu di pesu .


Per scopre quantu pesu u vostru zitellu hà da perde, inserite i dati di u vostru zitellu o di l'adulescente quì:

Immagine chì indica chì u situ hè in carica’ src=

Se si vedenu risultati alterati di l'IMC, hè impurtante chì u nutrizziunistu sia cunsultatu, postu chì hè cusì pussibule di assicurà chì u sviluppu di u zitellu avvenga nurmalmente. L'infanzia hè una tappa di a vita in a quale ùn deve esse privazione di nutrienti è, dunque, hè impurtante chì una valutazione nutrizionale cumpleta sia effettuata per stabilisce un pianu alimentariu adeguatu è adattatu à u modu di vita è i bisogni di u zitellu.

Cume trattà l'obesità di i zitelli

U trattamentu per l'obesità in i zitelli deve esse realizatu progressivamente è sottu a guida di un pediatra è di un nutrizzionistu, è un monitoru psiculugicu pò ancu esse necessariu in certi casi.

Di solitu, u trattamentu per l'obesità di i zitelli hè basatu annantu à cambiamenti in a dieta di u zitellu è livelli aumentati di eserciziu fisicu, secondu a so età è a salute generale. Hè ancu impurtante chì a famiglia di u zitellu sia ancu implicata in u prucessu, perchè cusì hè più faciule per u zitellu d'acquistà altre abitudine più sane.


In i casi più rari, u duttore pò raccomandà l'usu di medicinali per aiutà à diminuisce l'appetitu o per trattà una malattia chì pò esse legata à l'aumento di pesu.

Eccu alcuni consiglii in u video seguente per aiutà u vostru zitellu à perde u pesu:

Cumu migliurà a nutrizione di u to figliolu

I genitori devenu aiutà u zitellu à adopra abitudini alimentari sani è, per quessa, alcuni suggerimenti sò:

  • Evite di cumprà alimenti trasfurmati, chì sò ricchi di zuccheru è / o grassi. Dunque, hè cunsigliatu per evità i cookies, i pasticci è i pasti priparati;
  • Avè una larga varietà di frutti è ligumi è dà preferenza à l'agrumi è ligumi manghjati crudi;
  • I ligumi chì devenu esse cotti, cum'è fasgioli verdi, melanzane, zucchine o funghi, devenu esse preparati à vapore, senza sale è l'oliu deve esse aghjuntu in una piccula quantità;
  • Eseguite preparazioni alimentari cotti à a vapore o à a griglia, evitendu cibi fritti è cibi cù salse;
  • Ùn offre micca bibite à u zitellu, dendu preferenza à l'acqua naturale, senza zuccheru è succhi di frutta;
  • Cumprate un piattu di taglia zitellu;
  • Impedisce chì u zitellu sia distrattu durante u pastu, ùn li permettenu micca di guardà a TV o di ghjucà à i ghjochi;

Questi cunsiglii devenu esse adattati secondu u modu di vita di a famiglia è secondu e linee guida di u nutrizziunistu.


Fighjate u video seguente è fighjate questi è altri cunsiglii nantu à ciò chì manghjate per aiutà a perdite pesu in modu sanu:

Cumu fà chì u vostru zitellu spenda più energia è eserciziu

Eserciziu fisicu regulare hè di primura per aiutà u vostru zitellu à perde u pesu. Alcuni consigli per aiutà i genitori à incuraghjà l'eserciziu sò:

  • Limite l'usu di l'urdinatori è di a televisione finu à 1 ora à ghjornu;
  • Cerca attività chì li piaci à u zitellu;
  • Incuragisce a famiglia à participà di modu regulare à attività à l'aria aperta;
  • Permettite à u zitellu di pruvà varie attività cum'è judo, nuoto, karate, calciu o scola di ballu, per esempiu.

Questi cunsiglii impediscenu à u zitellu di mantene un stile di vita sedentariu, permettendu di mantene un pesu sanu, indipendentemente da i cambiamenti ormonali specifici à l'età.

Cause di obesità in i zitelli

L'obesità in i zitelli pò accade per via di parechji fattori, u più cumunu hè u cunsumu eccessivu di alimenti ricchi di grassu è zuccheru è u fattu chì u zitellu ùn vole micca ghjucà per spende l'energia, currendu, saltendu o ghjucà à u ballu, per esempiu.

Tuttavia, ci sò altre cause chì sò menu frequenti, cume i cambiamenti ormonali, cume l'ipotiroïdismu, l'iperinsulinemia primaria è l'ipercortisolismu, è i cambiamenti genetichi ligati principalmente à a leptina o à u so receptore, è à e malatie genetiche, cum'è a sindrome di Prader Willi è u sindrome di Turner. Inoltre, l'usu di alcuni medicazione, cum'è glucocorticoidi, estrogeni, antiepilettici o progesterone pò ancu favurisce l'aumento di pesu.

Inoltre, una storia di famiglia di sovrappesu o obesità pò fà più faciule per u zitellu di ingrassà facilmente, postu chì adopra l'abitudini di vita di a famiglia. Vede più nantu à e cause di l'obesità in i zitelli.

Ultimi Posti

Misurazione riduce u travagliu di gel?

Misurazione riduce u travagliu di gel?

U gel riduttore hè un pruduttu cu meticu ampiamente adupratu per riduce e mi ure, tuttavia que tu pruduttu hè olu in gradu di aiutà à riduce e mi ure quandu hè a uciatu à...
Cume trattà a candidiasi recurrente (cronica)

Cume trattà a candidiasi recurrente (cronica)

A candidia i cronica hè caratterizata da l'occurrenza di 4 o più epi odi di infezioni per e pezie di Candida p. In u te u annu. Generalmente, a candidia i diventa cronica quandu a o cau ...