Ciò chì pò esse ochji gialli
Cuntenutu
L'ochji gialli cumpariscenu di solitu quandu ci hè una accumulazione eccessiva di bilirubina in u sangue, una sustanza chì hè prodotta da u fegatu è, dunque, hè alterata quandu ci hè un prublema in questu organu, cum'è l'epatite o a cirrosi, per esempiu.
Tuttavia, l'ochji gialli sò ancu assai cumuni in i neonati, cunnisciuti cum'è icterizia neonatale, ma in questi casi, accade di solitu perchè u fegatu ùn hè ancu cumpletamente sviluppatu, è hè necessariu esse trattatu cù luci speciali per eliminà l'eccessu di bilirubina. urganisimu. Capite megliu ciò chì hè a itterizia neonatale è cumu si tratta.
Dunque, quandu si sviluppa stu sintomu, hè impurtante vede un medicu generale per e prove di diagnostica, cume analisi di sangue, ecografia o tomografia, è identificà s'ellu ci hè qualchì cambiamentu in u fegatu, o in l'organi di u sistema digestivu, chì deve esse trattatu.
Perchè l'urina scura pò ancu cumparisce
L'apparizione di urina scura assuciata à a presenza di l'ochji gialli hè un sintomu classicu di l'epatite, è per questa ragione, hè cunsigliatu di vede un duttore per chì a malattia possa esse diagnosticata per mezu di esami è dopu u trattamentu hè iniziatu.
L'epatite hè una malattia causata da virus chì ponu diventà cronichi è, dunque, ùn sò micca sempre curabili, ma u trattamentu pò prevene complicazioni epatiche cum'è a cirrosi è migliurà a qualità di vita. Sapete cumu ricunnosce i sintomi di l'epatite.
Ciò chì causa l'ochji gialli in i neonati
L'ochji gialli in u neonatu sò generalmente causati da una cundizione chjamata itterizia neonatale, chì hè caratterizata da un eccessu di bilirubina in u sangue di u zitellu.
Questu hè cumunu in i neonati è ùn hà micca sempre bisognu di trattamentu, hè indicatu solu chì u zitellu sia allattatu o piglia una buttiglia ogni 2 ore per facilità l'eliminazione di i rifiuti intestinali.
In ogni casu, se l'ictteru s'aggrava o se u zitellu hà l'ochji è a pelle assai gialli, a fototerapia pò esse aduprata, in a quale u zitellu deve stà sempre in un incubatore cù luce diretta, essendu rimossu solu per esse alimentatu, à u cambiamenti di pannolinu è per u bagnu.
L'ictere neonatale di solitu apparisce u 2u o 3u ghjornu di a vita di u zitellu, trattatu in maternità, ma se u zitellu hà l'ochji è a pelle ingialliti, parlate cù u duttore, soprattuttu se stu tonu giallu hè prisente in u ventre è in e gambe di u zitellu , essendu facilmente identificatu.