À chì serve è cumu si pò piglià Boswellia Serrata

Cuntenutu
Boswellia Serrata hè un eccellente antiinfiammatore naturale per luttà contr'à u dolore articulare per via di l'artrite reumatoide è per accelerà a recuperazione dopu l'eserciziu perchè cuntene pruprietà chì aiutanu à luttà contr'à u prucessu infiammatoriu, ancu infiammazioni croniche cum'è l'asma è l'artrosi.
Sta pianta medicinale hè cunnisciuta ancu cù u nome Incensu, hè aduprata pupularmente in a medicina Ayurvedica, cumuna in India. Pò esse acquistatu in alcuni negozi di alimenti sanitari è farmacie cumposte in forma di capsule, estratto o oliu essenziale. A parte di l'incincu aduprata à scopi medicinali hè a resina di l'arburu.


Quandu hè indicatu
Boswellia serrata pò esse aduprata per trattà u dolore articulare, recuperà da e ferite musculari dopu l'attività fisica, luttà contr'à l'asma, colite, malattia di Crohn, gonfiori, artrite reumatoide, osteoartrite, ferite, furunculi è per ritardà a menstruazione tardiva finu à chì a donna ùn sia micca incinta.
E so pruprietà includenu azzione antiinfiammatoria, astringente, aromatica, antisettica, stimulante, tonica è rejiminante.
Cumu aduprà
Boswellia serrata deve esse presa cum'è urdinatu da u duttore o l'erborista, ma hè generalmente indicatu:
- In capsule: Pigliate circa 300 mg, 3 volte à ghjornu per u trattamentu di l'asma, colite, edema, artrite reumatoide o osteoartrite;
- In oliu essenziale: pò esse adupratu cum'è cataplasma per e ferite, basta à aghjunghje oliu essenziale in una cumpressa è appiicà nantu à a zona colpita.
In forma di capsula, a dose raccomandata di boswellia serrata varia da 450 mg a 1,2 g per ghjornu, sempre divisa in 3 dosi giornaliere, chì devenu esse prese ogni 8 ore ma u duttore pò indicà un altru dosu, se pensate chì hè megliu per voi .
Effetti secondari
Boswellia serrata hè generalmente ben tollerata cù u solu effettu latu chì hè una disconfortu addominale leve è una diarrea, è sì queste si manifestanu, a dosa pigliata deve esse ridutta. Tuttavia, ùn hè micca cunsigliatu di piglià stu supplementu alimentariu senza a cunniscenza di u duttore o in sostituzione di i medicinali indicati da u duttore.
Quandu ùn aduprà
Boswellia serrata ùn deve micca esse usata durante a gravidanza perchè pò prumove a cuntrazione uterina, chì pò purtà à l'avorto spontaneu. Nemmenu a sicurezza di sta pianta hè stata stabilita in i zitelli è e donne chì stanu allattendu, dunque a cosa più sicura da fà ùn hè micca aduprà sta pianta in i zitelli di menu di 12 anni è durante a lattazione.