Stella di Pista Olimpica di 21 Anni Sha'Carri Richardson Merita A Vostra Attenzione Senza Interruzzione
Cuntenutu
Una di e parti più eccitanti di l'Olimpiadi hè di cunnosce l'atleti chì battenu records è facenu a storia in i so sporti rispettivi, facendu vede senza sforzu malgradu a furmazione per anni è anni - è in questu casu particulari, attraversu una pandemia globale. Unu di sti atleti da fighjà davanti à i Ghjochi di l'estate di u 2021 in Tokyo hè Sha'Carri Richardson, una nativa di 21 anni, Dallas, chì face i tituli per micca solu uccidendu à e prove olimpiche di i Stati Uniti è assicurà u so postu in Tokyo, ma per i so capelli ardenti, glam signature, è u spiritu feroce.
Richardson hà assolutamente sfracellatu u trattinu di i 100 metri durante l'evenimentu di qualificazione in Hayward Field in Eugene, Oregon, ghjuntu in primu locu à solu 10,86 secondi. A vittoria - chì si hè fatta in furia durante a prima festa naziunale di u Ghjunghjèsimu in i Stati Uniti - hà cimentatu u so postu nantu à a Squadra USA, duve ella si dirigerà u mese prossimu per cumpete accantu à l'altri atleti di pista è campu chì si sò qualificati anch'elli. (Connessu: I corridori è "Supermommies" Allyson Felix è Quanera Hayes Qualificanu tramindui per l'Olimpiadi di Tokyo dui anni dopu à dà nascita)
À solu 21 anni, ùn hè micca solu a più chjuca di i trè qualificatori di 100 metri di a squadra USA, ma hè ancu una di e donne più rapide di u mondu. Torna in u 2019, hà vintu u titulu NCAA cum'è matricula à l'Università di Statu di Louisiana in un record universitariu di 10,75 secondi. Dopu, questu aprili, hà currettu u sestu 100 femminile più veloce in a storia à 10,72 seconde (u tempu legale di u ventu più veloce - leghjite: sans tailwind - per un atleta americanu in quasi un decenniu). Appena prima di qualificà per l'Olimpiadi u sabbatu, hà fattu un rapidu 10,64 secondi in u ventu di 100 metri, ma u ventu di coda l'hà impeditu di cuntà in scopi record, secondu à NBC Sports.
Mentre hè chjaramente unu di i ghjovani atleti più brillanti quì, avà, u so successu hè storicu in tanti modi al di là di solu u so assassinu in scarpe da tennis. Richardson, membru di a cumunità LGBTQ +, hà twittatu un emoji arcubalenu davanti à u so spettaculu di percorsi incredibili u sabatu, chì hè cascatu ugualmente durante u Pride Month.
Benintesa, dopu hà cumplementatu a so prestazione cù ciglia lunghe stupende, ancu unghie acriliche rosate più lunghe, è capelli arancioni vibranti, chì hà dettu chì USA Today era a scelta di a so amica. "A mo amica hà sceltu u mo culore", hà rivelatu Richardson. "L'hà detta cum'ellu li parlava, u fattu chì era ghjustu cusì forte è vibrante, è eccu chì sò." (In cunnessione: Cume a corsa hà aiutatu Kaylin Whitney à abbraccià a so sessualità)
Benchè Richardson ùn abbia micca apertu a so relazione, a so presenza cum'è atleta nera, apertamente strana significa senza dubbiu assai per i ghjovani atleti è amatori di sport chì cusì raramente vedenu atleti chì li parenu o chì spartenu a so identità. Atleti prufessiunali cum'è Richardson è u ghjucatore di football Carl Nassib (chì hè diventatu pocu tempu u primu ghjucadore di a NFL à identificassi publicamente cum'è omosessuale) chì campanu cum'è u so autenticu sè ùn ponu aiutà chè à sparisce i stigmati di a sucietà è i stereotipi nantu à l'identità marginalizate in u sport - una vittoria maiò per tutti noi à a fine.
Dopu chì hà sappiutu ch'ella era diretta à Tokyo, Richardson currì subitu à a so minnanna, Betty Harp, chì aspittava fieru in i tribuni. A so famiglia - è sopratuttu a so minnana - significa per ella u mondu, cum'ella hà spiegatu dopu à i giurnalisti dopu. "A me minnanna hè u mo core, a mo minnanna hè a mo super donna, dunque per pudè avè la quì à u più grande scontru di a mo vita, è esse capace di attraversà a linea d'arrivu è di cullà i scalini sapendu chì sò un Olimpianu avà, si sentia incredibile ", disse.
Richardson hà rivelatu ch'ella avia persu a so mamma biologica a settimana prima di e prove, chì aghjunghjenu solu u putere di a so determinazione di riesce. Ella disse ESPN, "A mo famiglia m'hà tenutu in terra. Quist'annu hè stata pazza per mè ... Scuprite a mo mamma biologica morta è sempre sceglie di perseguite i mo sogni, sempre esce quì, sempre quì per fà a famiglia chì aghju sempre nantu à questu. terra fieru ". (Relazionatu: U corridore olimpico Alexi Pappas hè fora di cambià cumu a salute mentale hè vista in u sport)
"È u fattu [hè] nimu ùn sà ciò chì passu", continuò. "Tutti anu luttà è capiscu chì, ma mi vedi nantu à sta pista è vedi tutti a faccia di poker chì aghju messu, ma nimu, ma elli è u mo coach sanu ciò chì passaghju ogni ghjornu. Sò assai grata per elli.Senza elle, ùn ci seria micca mè. Senza a mo minnanna, ùn ci seria micca Sha'Carri Richardson. A mo famiglia hè u mo tuttu, u mo tuttu finu à u ghjornu ch'e aghju finitu ".
I so amati di longu tempu è i so fanni novi sò senza dubbitu entusiasmati di vedela rializà i so sogni ghjunghjendu à l'Olimpiadi u mese prossimu. L'unica quistione chì ferma ? Chì culori di capelli hà da fà sportà. Stà à sente, perchè ella sicuramente hà da serve qualchì aspettu indimenticabile - è gestisce qualchì tempu altrettantu legendariu.