U snowboarder olimpicu Chloe Kim hè statu ghjustu trasformatu in una bambola Barbie
Cuntenutu
Se u snowboarder Chloe Kim ùn era micca digià a più bella di 17 anni in u bloccu per diventà a donna più ghjovana per vince una medaglia olimpica di snowboard in l'Olimpiadi d'inverno 2018, allora hè sicuru di dì chì hè dopu sta settimana. Prima, hà ricevutu un urlu persunale in u discorsu di Frances McDormand à l'Oscar. Oghje, hè stata immortalizzata in forma Barbie. Cusì hè sicuru di dì ch'ella hè ghjunta à u statutu di nome casanu.
A pupa di Kim face parte di una linea di 17 mudelli storichi è muderni di u mondu di u mondu chì Barbie lancia in onore di u ghjornu internaziunale di a donna. E bambole copre un vastu spettru di prufessioni, per aiutà "à inspirà u putenziale illimitatu in e zitelle", hà dettu Lisa McKnight, SVP è GM di Barbie, in u comunicatu stampa. "E zitelle anu sempre pussutu ghjucà diversi roli è carriere cù Barbie è simu cuntenti di lampà una luce nantu à i mudelli di a vita vera per ramintalli chì ponu esse qualcosa".
Cù a pupa di Kim, Mattel (chì hà annunziatu à a fine di l'annu passatu una Barbie modellata dopu à l'esgrimista olimpico Ibtihaj Muhammad) cuntinueghja à pruvà u puntu chì pudete fà sport *è* ghjucà cù pupi. (Duh.) Ci sò sei atleti supplementari in a nova linea cù Kim, cumpresu un campionu di pugilatu da u Regnu Unitu, un windsurfer da Turchia è un futbolista d'Italia.
Kim, una "ragazza femina" autoproclamata chì ama i shopping, spera chì a so pupa aiutessi à dimustrà chì si pò esse femminile è ancu à calci in culo in a mezza pipa. "U messagiu di Barbie - per dimustrà e ragazze chì ponu esse qualcosa - hè qualcosa chì possu ritruvà. Sò cusì onoratu di esse cunsideratu un mudellu di rolu è vogliu chì e ragazze sappianu chì ponu esse atletiche è girly à u stessu tempu!" Kim ci hà dettu.