Incuntrà a donna Sushi Chef chì hà sfrattutu u soffiu di vetru
Cuntenutu
Cum'è una di e poche femine chef di sushi, Oona Tempest hà avutu à travaglià duie volte più duru per sbarcà u so postu cum'è a putenza dietro Sushi da Bae in New York.
Durante a furmazione rigorosa per diventà un chef sushi - soprattuttu cum'è una donna americana in un campu duminatu da l'omi giapponesi - Tempest, 27 anni, era più di 90 ore à settimana. Mentre ch'ella era occupata à abbattimentu di e barriere, hà ancu battutu senza sapè una malatia autoimmune chjamata malatia di Hashimoto, in quale u corpu attacca a glàndula tiroidea. Ella hà luttatu cù a fatica è u dolore musculare è articulare - un testimone di a so tenacità. "Mi sentu stancu tuttu u tempu", dice Tempest. "Ma aghju continuatu."
Una volta chì hè stata diagnosticata a malattia, u chef hà avutu à rivedere a so dieta è diventà senza glutine. Quella sperienza hè diventata a spina dorsale di MO di Tempest per Sushi di Bae: Manghja per sente bè.
"Cum'è chef, hè u mo travagliu di nutriscia l'ospiti, sia da una perspettiva di l'ospitalità sia cù l'ingredienti di u megliu fonti", dice Tempest. L'ispirazione daretu à i so sapori, però, vene da l'oceanu, chì hà crisciutu vicinu mentre campava nantu à a costa in Massachusetts.
In questi ghjorni ella manghja i so grandi pasti in Sushi da Bae, chì hà apertu l'annu scorsu. In casa, però, ella abbanduneghja u grembiule di u so chef è mantene e cose simplici; travaglià i turni di 14 ore ùn li dà tantu tempu per cucinà piatti elaborati.
"Se aghju solu ingredienti di despensa, facciu a zuppa di miso", dice Tempest. "Aghju sempre i trè basi chì sò a basa per u brou: pasta di miso, kombu è katsuobushi, o fiocchi di bonito. Mantene u kombu impregnatu di acqua fredda in u mo frigorifero; a fermentazione fredda impedisce u gustu amaru. Aghju razziatu u ravanellu daikon in a suppa è aghjunghje una alga chjamata wakame. Per fà sentu cum'è un pastu, aghju aghjustatu funghi, in particulare enoki, chì sò croccanti.
Altrimente, ella lancerà legumi di stagione cù qualchì bonu oliu d'oliva extravergine talianu, sale è pepe - quella semplice preparazione "lascia brillà i so favori naturali", dice Tempest. Hè veloce, sanu è deliziosu per una settimana di notte. "Hè ciò chì bramu avà", ella dice. "Una grande ciotola di ligumi o di pesciu sopra u risu."
Revista Shape, numeru di ghjennaghju / ferraghju 2020