Autore: Mark Sanchez
Data Di Creazione: 3 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
Una Lettera Aperta à Qualchissia chì Oculta un Disordine di l'Alimentazione - Vita Di Vita
Una Lettera Aperta à Qualchissia chì Oculta un Disordine di l'Alimentazione - Vita Di Vita

Cuntenutu

C'era una volta, avete mentitu perchè ùn vulia chì nimu vi fermessi. I pasti chì avete saltatu, e cose chì avete fattu in bagnu, i frammenti di carta induve avete tracciatu libbre è calorie è grammi di zuccheru-li avete piattatu per chì nimu ùn vi entre in a strada. Perchè nimu ùn ti capisce mai, capisci cumu tù bisognu per cuntrullà u vostru corpu, qualunque sia u costu.

Ma vulete a vostra vita torna. A vita induve puderete ascultà una cunversazione in una festa senza pensà à u tavulinu alimentariu, a vita induve ùn avete micca arrubatu i granola da a scatula sottu à u lettu di u to cumpagnu di stanza o ùn ti risentia micca di u vostru megliu amicu per avè un colpu chì ti hà tenutu da u vostru allenamentu di sera.

Aghju capitu. Oh mio bontà u capiscu. Aghju passatu quattru anni di a mo vita cunsumatu da i disordini alimentari. Dopu à u primu annu, aghju diventatu dispiratu per ricuperà. Aghju lampatu sangue; Mi stendu in u lettu cunvintu ch'e avissi da more quella notte d'un infartu. Aghju violatu u mo còdice persunale di etica, torna è torna. A mo vita s'hè ridutta finu à ch'ella era à pena ricunniscibile, un restu seccu di una vita. Bingeing è purgazione anu rubatu u tempu è l'energia chì avessi avutu passatu à studià, perseguite i mo interessi, investendu in relazioni, esplorendu u mondu, crescendu cum'è un essere umanu.


Eppuru, ùn aghju micca cercatu aiutu. Ùn aghju micca dettu à a mo famiglia. Aghju vistu solu duie opzioni: cummattiri u mo disordine per mè stessu, o mori pruvendu.

Fortunatamente, aghju recuperatu. Mi sò alluntanatu da casa, aghju spartutu un bagnu cù un cumpagnu di stanza, è-dopu à parechje tentative fallite-aghju infine ruttu l'abitudine di bingeing è purga. È mi sentu fieru d'avè superatu u mo disordine di l'alimentazione per mè stessu, senza inconvenient my parents, senza incurring the costs of the therapy or treatment, without outing myself cum'è qualchissia cù "issues".

Avà, più di un decenniu dopu, mi dispiace micca di circà aiutu è d'apre a ghjente prima. Sè vo affruntà un disordine di l'alimentazione in secretu, aghju tanta cumpassione per voi. Vecu cumu pruvate à prutege e persone in a vostra vita, cumu pruvate cusì maladettu di fà tuttu bè. Ma ci sò ragioni gravi per apre. Eccu li:

1. Ancu s'è vo ricuperate nantu à u vostru propiu, i prublemi sottostanti più prubabilmente tornanu è muzzicanu in u culo.

Mai intesu u termine "briacu seccu"? I borrachi secchi sò alcolichi chì smettenu di beie ma ùn facenu cambiamenti sostanziali à i so cumpurtamenti, à e so credenze o à a so maghjina. È dopu a mo recuperazione, eru un "bulimicu seccu". Benintesa, ùn aghju più binged è purgatu, ma ùn aghju micca trattatu l'ansietà, l'auto-odiu, o u bucu neru di a vergogna è l'isolamentu chì m'anu purtatu à diventà manghjatu disordinatu in primu locu. In u risultatu, aghju imbarcatu in novi abitudini cattivi, attrae relazioni dolorose, è in generale mi fessi miserable.


Questu hè un mudellu cumunu trà e persone chì cercanu di travaglià per mezu di disordini alimentari da soli. "I cumpurtamenti principali ponu dorme", dice Julie Duffy Dillon, dietista arregistrata è spezialista certificatu in disordine alimentari in Greensboro, North Carolina. "Ma i prublemi sottostanti restanu è più fastidiosi".

U vantaghju di sta situazione hè chì u trattamentu per un disordine alimentariu pò risolve assai di più cà solu a vostra relazione cù l'alimentu. "Se uttene aiutu per scopre è trattà i prublemi sottostanti, avete l'uppurtunità di cancellà un mudellu di esse in u mondu chì ùn vi serve, è avete l'uppurtunità allora di avè una vita più soddisfacente", dice Anita Johnston , Ph.D., direttore clinicu di i 'Ai Pono Eating Disorder Programs in Hawaii.

2. E vostre relazioni soffrenu in modi chì ùn vedite micca.

Di sicuru, sapete chì i vostri amati sò sconvolti da i vostri cambiamenti d'umore è irritabilità. Pudete vede quantu sò feriti quandu annullate i piani à l'ultimu mumentu o vi ritirate in penseri obsessionati da l'alimentu quandu stanu pruvendu di avè una conversazione cun voi. Puderete pensà chì mantene u vostru disordine di l'alimentazione sicretu hè un modu per cumpensà questi difetti.


Ùn ti daraghju altru nunda da preoccupassi, si pò pensà. Ma u sicretu pò dannà e vostre rilazioni in modi chì ùn avete mancu capitu.

Ricurdativi di quelli genitori chì aghju pruvatu cusì duru per risparmià? Nove anni dopu à a ripresa di u mo disordine alimentariu, babbu hè mortu di cancheru. Era una morte lenta, penosamente prolungata, u tipu di morte chì vi dà assai tempu per cunsiderà ciò chì vulete dì à l'altru. È aghju pensatu à dilla di a mo bulimia. Aghju imaginatu à spiegà infine perchè aghju cessatu di praticà u viulinu quandu era un adulescente, ancu s'ellu provava tantu à incuragisce mi, ancu s'ellu m'hà purtatu à e lezioni settimana dopu settimana è hà pigliatu note attente di tuttu ciò chì u mo maestru dicia. Tutti i ghjorni era venutu da u travagliu è mi dumandava sì aghju praticatu, è mentiraghju, o rotteraghju l'ochji, o feraghju cun risentimentu.

À a fine, ùn l'aghju micca dettu. Ùn aghju micca spiegatu. Mi piacerebbe avè. In fatti, mi piacerebbe avè dettu 15 anni prima. Avaria pussutu piantà un zeppu di malintesa da strisciallu trà di noi, un zeppu chì si restringe cù u tempu ma ùn si ne hè mai andatu.

Sicondu Johnston, i mudelli distruttivi chì sottuffianu i disordini alimentari ùn ponu aiutà ma manifestassi in e nostre relazioni. "Qualchissia chì limita i so alimenti", dice ella, "limita tipicamente altre cose in a so vita: e so emozioni, nuove esperienze, relazioni, intimità". A menu chì ùn sò cunfrontati, queste dinamiche ponu soffocà a vostra capacità di cunnette profondamente cù l'altri populi.

Puderete pensà chì prutegge i vostri amati ocultendu u vostru disordine di l'alimentazione, ma ùn site micca veramente. Invece, li robbate l'uppurtunità di capiscenu voi, di intravede u disordine è u dulore è l'autenticità di a vostra sperienza è ti amate in ogni modu.

3. Ùn si stallanu per "ritruvatu abbastanza".

I disordini alimentarii ci guidanu cusì luntanu da abitudini alimentarii sani è esercitarii chì ùn pudemu mancu sapè ciò chì hè "nurmale" più. Per anni dopu avè cessatu di abbuffà è di purga, aghju sempre saltatu i pasti, mi misi cù diete di moda pazze, eserciziu finu à chì a mo visione hè diventata nera, è temeva l'alimenti chì aghju etichettatu micca sicuri. Pensu chì stava bè.

Ùn eru micca. Dopu à anni di cosiddetta ripresa, aghju avutu guasi un attaccu di panicu durante una data perchè u risu di u mo sushi era biancu invece di marrone. L'omu attraversu u tavulinu circava di dimmi cumu si sentia per a nostra relazione. L'aghju à pena intesu.

"In a mo spirimintà, e persone chì ricevenu trattamentu definitivamente uttene una ricuperazione più approfondita", dice Christy Harrison, un nutrizionista dietista registratu in Brooklyn, New York. Quelli di noi chì vanu solu, trova Harrison, più spessu si aggrappanu à cumpurtamenti disordinati. Una ricuperazione parziale cum'è questu ci lascia vulnerabile à a ricaduta. Frà l'adulti disordini di l'alimentazione chì Dillon tratta, "a maiò parte dicenu chì anu avutu un disordine alimentariu quandu ghjovanu eppuru" anu travagliatu da ellu stessu ", solu per avà esse in ghjinochju in grave recidiva".

Di sicuru, a recidiva hè sempre pussibule, ma l'aiutu prufessiunale riduce e chances (vede dopu).

4. A ricuperazione hè più prubabile se avete aiutu.

Sò furtunatu, vecu chì avà. Insanamente furtunatu. Sicondu una rivista in u Archivi di Psichiatria Generale, i disordini alimentari anu a più alta mortalità di qualsiasi malatia mentale. Questi cumportamenti ponu cumincià cum'è meccanismi di affruntamentu, o tentativi di ripiglià u cuntrollu nantu à a casuale scivolosa di a vita, ma sò insidiosi bastardi chì vogliono rivedere u vostru cervellu è isolarvi da e cose - è e persone - chì amate.

I studii anu dimostratu chì u trattamentu, in particulare u primu trattamentu, migliora a probabilità di ricuperazione. Per esempiu, i circadori di l'Università Statale di Louisiana anu truvatu chì e persone chì anu trattatu in cinque anni di sviluppu di bulimia nervosa sò quattru volte più probabili di ricuperà cum'è e persone chì aspettanu 15 anni o più. Ancu sì avete anni in u vostru disordine alimentariu, pigliate core. A ricuperazione pò esse micca faciule, ma Dillon trova chì, cù una terapia nutrizionale propria è cunsiglii, ancu e persone chì anu patitu per parechji anni o chì anu avutu a ricaduta pò "ricuperà u centu per centu".

5. Ùn site micca solu.

I disordini alimentari sò spessu radicati in a vergogna-vergogna per i nostri corpi, a nostra dignità, u nostru autocontrolu - ma cumpunenu a vergogna piuttostu chè di risolvela. Quandu avemu a lotta cù l'alimentu o l'eserciziu, pudemu sentimu profondamente rotte, incapaci di gestisce ancu i nostri bisogni più basici.

Troppu spessu, sta vergogna hè ciò chì ci soffre in sicretu.

A verità hè chì ùn site micca solu. Sicondu l'Associazione Naziunale di i Disordini Alimentarii, 20 milioni di donne è 10 milioni d'omi in i Stati Uniti luttanu cun un disordine alimentariu in un certu puntu di a so vita. Ancu più persone soffrenu di l'alimentazione disordinata. Malgradu a prevalenza di sti prublemi, l'estigma chì circonda i disordini alimentari troppu spessu soffoca a conversazione nantu à elli.

L'antidotu à questu stigma hè l'apertura, micca u secretu. "Se i disordini alimentari è i cumpurtamenti disordinati eranu più faciuli di discutiri trà l'amichi è a famiglia", Harrison dice, "hè prubabile chì avemu avutu menu casi in u primu locu". Ella crede ancu chì, se a nostra sucietà vede i disordini alimentari più apertamente, e persone cercanu trattamentu prima è riceveranu un sustegnu più grande.

Parlà "pò esse spaventosu" Harrison ricunnosce, "ma a vostra bravura vi uttene l'aiutu chì avete bisognu, è puderia ancu aiutà à empower l'altri".

6. Avete opzioni.

Vai, puderete pensà. Ùn mi possu permette u trattamentu. Ùn aghju micca u tempu. Ùn sò micca abbastanza magre per avè bisognu. Questu ùn hè micca realisticu. Induve avissi ancu principiatu?

Ci hè parechji livelli di trattamentu. Ié, alcune persone anu bisognu di un prugramma in-paziente o residenziale, ma altri ponu prufittà di cure ambulatoriali. Cuminciate cù una riunione cù un terapeuta, dietista, o duttore chì hà sapè in i disordini alimentari. Questi prufessiunali ponu guidà per e vostre opzioni è aiutanu à tracciate un cursu per u vostru viaghju di recuperu.

Preoccupatu chì nimu crede chì avete un prublema? Questu hè un timore cumuni trà e persone cù disordini alimentari, in particulare quelli chì ùn sò micca sottumessi. A verità hè chì i disordini alimentari esistenu in e persone di tutte e dimensioni. Sì qualchissia prova à dì vi altrimente, surtite da a porta è truvate un prufessiunale chì include u pesu.

Scuprite i repertorii di i fornituri di trattamentu è e facilità cumpilati da a Federazione Internaziunale di Dietisti di Disorder Eating, National Eating Disorder Association, è Recovery Warriors. Per una lista di fornitori chì includenu u pesu, fighjate à l'Associazione per a Diversità di Dimensione è Salute.

Se u primu terapeuta o dietista chì incontru ùn hè micca adattatu, ùn perde micca a fede. Continuate à circà finu à truvà prufessiunali chì ti piacenu è fiducia, persone chì ti ponu guidà da u secretu è a restrizione in una vita più piena è più ricca. Aghju prumessu chì hè pussibule.

Rivista per

Publicità

Cunsigliatu

Cosa hè u mielogramu, à chì serve è cumu si face?

Cosa hè u mielogramu, à chì serve è cumu si face?

U mielogramu, cunni ciutu ancu cum'è a pirazione di midollo o eu, hè un e ame chì hà per copu di verificà u funziunamentu di u midollo o eu da l'anali i di e cellule a...
Blinatumomab: per a leucemia linfoblastica acuta

Blinatumomab: per a leucemia linfoblastica acuta

U Blinatumomab hè un medicamentu iniettabile chì funziona cum'è anticorpu, i lega à e membrane di e cellule tumorali è li permette di e e più facilmente identificati ...