Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 22 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Userà un Vibratore Troppu Spessu Desensibilizà u mo Clitoride? - Salute
Userà un Vibratore Troppu Spessu Desensibilizà u mo Clitoride? - Salute

Cuntenutu

Sò un scrittore sessuale chì test-drives allora scrive nantu à i ghjoculi sessuali.

Dunque, quandu u termine "sindromu di u vaghjolu mortu" hè statu lanciatu in giru à Internet per discrive un intorpidimentu di a regione inferiore indotta da vibratori, mi sò dumandatu: Ho bisognu di comp di i travagliadori? Duvaghju taglià u buzz?

Aghju chjamatu i mo esperti di sessu è vulva per aiutà à risponde à sta quistione assai impurtante: Puderia troppu tempu di qualità cù vibratori in realtà desensibilizà u mo clit o mess cù qualsiasi altra parte di a mo vagina?

A risposta? Innò, a vostra vibrazione ùn hà micca da arruvinà u vostru V

Sicondu u sexologu prufessiunale Jill McDevitt, PhD, cù CalExotics, "sindromu di a vagina morta" hè un terminu non medicale, timore, inventatu da e persone chì ùn capiscenu micca veramente a masturbazione femminile, l'orgasmi, u piacè, o l'anatomia vaginale è vulvare.


E persone chì sustenenu stu diagnosticu falsu pò ancu esse peghju di quelli chì dicenu "ùn credenu micca in lubrificante" (cue eye roll).

"A sucietà si sente è insegna à e donne à sentesi scomode cù l'idea di e donne chì sperimentanu piacè per piacè è si staccanu", dice McDevitt. Di conseguenza, "A ghjente cun vulvas hè detta chì un vibratore li" ruvinarà "per u sessu assuciatu è chì ùn seranu micca capaci di l'orgasimu in alcun altru modu", aghjusta. Ma questu hè stigma, micca scienza, parlendu.

"Hè un mitu cumpletu chì pudete disensibilizà a vostra vagina o u clitoris da l'usu di un vibratore", dice u duttore Carolyn DeLucia, FACOG, chì hè basatu in Hillsborough, New Jersey. È listessa per e vibrazioni cù più vroom cà una tosaerba (fidate mi, sò chì alcuni di questi parametri di alimentazione sò più intensi di ciò chì vulete pensà).

"Ùn ci deve esse nisun prublema o numbness da i vibratori chì operanu à un mudellu o intensità di vibratore veramente elevatu", dice DeLucia. Fondamentalmente, a bacchetta Hitachi hè appruvata da u duttore. Pudete aduprà tuttu ciò chì vulete - a menu chì faci legittimamente male o ùn sia micca cunfortu per alcuna ragione, benintesa.


Ci era ancu un picculu studiu publicatu in u Journal of Sexual Medicine chì hà trovu chì i vibratori ùn anu micca un effettu numbing. A maghjurità di l'utilizatori di vibratori hà segnalatu zip, zilch, zero sintomi avversi o negativi in ​​i so genitali in cunsequenza.

In fatti, à u cuntrariu di e credenze di i vibratori alarmisti, ci era una prova schiacciante chì l'usu di u vibratore hà cuntribuitu à risultati positivi. Questi includenu:

  • orgasimu
  • lubricazione aumentata
  • diminuite u dolore
  • una probabilità più grande di circà cuntrolli ginecologichi

Cusì vibe via, o ghjente.

McDevitt face rimarcà chì in u studiu, "Là eranu uni pochi chì anu segnalatu una sensazione annudente, [ma] anu dettu chì u sintimu si n'hè andatu in un ghjornu. "

U sexologu clinicu Megan Stubbs, Ed.D, confronta un intorpidimentu timpurariu dopu à l'usu di u vibratore cù l'insensibilità chì u vostru bracciu puderebbe sperimentà dopu avè tagliatu l'erba o tenendu un Theragun. «Ùn dura micca per sempre. Cù ogni tipu di stimolazione intensa, u vostru corpu hà solu bisognu di qualchì tempu per resettà è recuperà ", dice. Listessu vale per u sessu. Grande nutizia per l'amatori di vibratori.


Sè vo site insensatu, u viziu ùn hè ancu micca a vostra vibrazione

Sè vo site un utilizatore regulare di vibratore è notate una perdita di sensibilità, Stubbs dice chì ghjè prubabile qualcosa d'altru è micca u vostru buzzer di manu à culpè.

Ancu preoccupatu chì u vostru vibratore interferisce cù a vostra capacità di godere di u sessu assuciatu senza tecnulugia pudia esse ciò chì vi impedisce di falà.

"Per e persone cun vulvas, assai di l'orgasimu vene da u cervellu, è u stress nantu à l'orgasmi hè un ostaculu principale", dice McDevitt. Sì, pò diventà una prufezia autocumplente.

Eppuru, DeLucia suggerisce di riservà un appuntamentu cù u vostru OB-GYN se sperimentate numbness di u clitoris, vulva, o un'altra parte di a vostra vagina. Cose cum'è u stress, a depressione, a medicazione, o un'altra condizione di salute sottostante ponu tutti schiaccià a vostra sensibilità, dunque hè impurtante scopre ciò chì vi disensibilizeghja sottu.

Eppuru ùn si pò micca orgasmo durante u sessu assuciatu?

Prima, respira. Hè nurmale. Ùn significa micca necessariamente chì qualcosa ùn sia sbagliatu.

"Solu circa 10 per centu di e donne culminanu facilmente", dice DeLucia. "E a maiò parte di e donne ùn sò micca capaci di culminà cù / da u sessu penetrativu solu è anu bisognu di stimulazione diretta di u clitoris à u climax". Cusì, à volte i vibratori sò più efficaci perchè furniscenu quella stimolazione è dopu alcuni.

DeLucia dice chì ghjè in realtà perchè alcune donne sò capace di orgasmi cù u ghjocu ma micca un cumpagnu. Ùn hè micca u toccu questu interferisce cù l'O, esattamente; hè u locu di toccu, dice ella.

Dunque, se u vostru clit hè tipicamente calatu à u latu durante u tempu di ghjocu (alias sessu penetrativu), portate quellu zitellu in copia di salvezza.

Chistu pò significà aduprà a to manu o dumandà à u to cumpagnu di aduprà a so manu. Ma pò ancu significà portà ancu u vostru boo buzzy in u mix. In ogni casu, assicuratevi solu chì u vostru clitoride ricevi qualchì attenzione per pudè scendà.

"Sò chì nimu ùn tira un vibratore durante u sessu cinematograficu, ma u sessu cinematograficu ùn hè micca sessu in a vita vera!", Dice Stubbs. «Parechje donne necessitanu una atmosfera per scendere cù i so cumpagni, è nimu ùn deve mai, mai vergugnassi per quessa ".

Vibe vergogna? Micca in casa meia.

U takeaway

A bona nutizia hè chì ùn avete micca bisognu di preoccupassi per l'insurdimentu induttu da u vibratore.

A gattiva nutizia? "U prublema di solitu ùn hè micca riguardu à l'engurdimentu o à a desensibilizazione. U prublema hè l'inconfortu di a ghjente cù u piacè di e femine è i malintesi di l'anatomia ", dice McDevitt. U stigma di u piacè femminile pò esse diminuitu, ma avemu sempre un modu per andà.

Dunque sedete, rilassatevi, è gode di quellu vibratore per u tempu (o per quanti orgasmi) chì vulete.

Gabrielle Kassel hè una scrittora di benessere basata in New York è Trainer di Livellu 1 CrossFit. Hè diventata una persona matinale, hà pruvatu a sfida Whole30, è hà manghjatu, briacu, spazzolatu, lavatu cù, è bagnatu di carbone - tuttu à nome di u ghjurnalisimu. In u so tempu libaru, a si pò truvà leghjendu libri di autoaiutu, pressu in panca, o ballu in palu. Seguitàla in Instagram.

Oghje Interessante

Sò Quessi 10 Alimenti 'Health Halo' in realtà megliu per voi?

Sò Quessi 10 Alimenti 'Health Halo' in realtà megliu per voi?

Pudemu tutti vede perchè i ba toncini di carota facenu per una merendella più ana chè i candy bar . Tuttavia, certe volte ci ò più uttili differenze trà dui prudutti imil...
FAQs nantu à a vita cù un testicu

FAQs nantu à a vita cù un testicu

A maiò parte di e per one cun un pene anu dui te ticuli in u o crotum - ma alcuni ne anu olu unu. Que tu hè cunni ciutu cum'è monorchi mu. U monorchi imu pò e e u ri ultatu di ...