Piante Medicinali: Per chì sò è cumu aduprà
Cuntenutu
- Piante medicinali per i 7 prublemi più cumuni
- 1. Pressione alta
- 2. Diabetes
- 3. Infezzione urinaria
- 4. Perda di pesu
- 5. Dolore di stomacu è cattiva digestione
- 6. Emorroidi esterni
- 7. Mal di gola
- Dove cumprà e piante medicinali
- Principali precauzioni à l'usu di e piante medicinali
E piante medicinali sò tutte quelle chì anu ingredienti attivi chì aiutanu à u trattamentu di e malatie o chì aiutanu à migliurà a salute o a qualità di vita di a persona.
Popularmente, e piante medicinali sò aduprate in forma di tè o infusioni, ma ci sò ancu parechji estratti vegetali chì ponu esse cunsumati in forma di polvere, capsule o compresse è chì di solitu anu un effettu megliu, postu chì cuntenenu una concentrazione più alta di u patrimoniu di a pianta.
Benchè e piante medicinali ponu esse un bonu modu per mantene a salute, prevene e malatie è ancu compie u trattamentu di vari prublemi cronichi, ùn devenu micca esse aduprate per rimpiazzà alcuna guida data da u duttore è u so usu deve esse infurmatu ancu à u duttore. postu chì parechje piante ponu interagisce cù i medicamenti chì sò prescritti.
Piante medicinali per i 7 prublemi più cumuni
Sicondu u prublema chì vulete trattà, ci sò parechje piante medicinali chì sò aduprate da a medicina pupulare. Tuttavia, solu uni pochi di queste piante anu una prova scientifica.
Cusì, alcune piante cun evidenze più grande per i prublemi più cumuni sò:
1. Pressione alta
Alcune piante medicinali chì anu un effettu capace di regulà a pressione sanguigna è di luttà contr'à l'ipertensione sò:
- Foglie d’alivu: anu un effettu vasodilatatore chì permette di abbassà a pressione sanguigna. Alcuni studii indicanu chì pò ancu avè un effettu simile cù certi rimedii di farmacia, cum'è Captopril;
- Agliu: rende u sangue più fluidu è, dunque, hè ideale per prevene l'iniziu di malatie cardiovascolari, inclusa a pressione alta;
- Crataegus: hà una forte azzione ipotensiva perchè aumenta e concentrazioni di ossidu nitricu in u corpu, chì permettenu à i vasi di dilatassi, riducendu a pressione.
Queste piante devenu esse aduprate da almenu 3 à 4 settimane, affinchì sia pussibule osservà un effettu sottu pressione sanguigna. Inoltre, hè impurtante cumplettà u so usu cù una dieta equilibrata cun bassu sodiu, è ancu un eserciziu fisicu regulare.
Vede cumu aduprà queste piante è altri rimedii casani per l'alta pressione sanguigna.
2. Diabetes
Per u diabete di tippu 2, ci sò ancu piante medicinali chì parenu aiutà à regulà megliu i livelli di zuccheru in sangue. Alcuni di i più aduprati includenu:
- Mirtillo: hà beni chì si leganu à l'insulina è migliuranu u so effettu nant'à u corpu, luttendu contra a resistenza à sta sustanza, chì hè assai cumuna in i casi di diabete;
- Cannella: in più di aiutà ancu cù l'effettu di l'insulina, a cannella migliora ancu l'usu è u trasportu di u glucosiu, impediscendu l'accumulazione in u sangue;
- Nopal: hè un tipu di cactus ampiamente adupratu in Messicu chì migliura ancu l'azzione di l'insulina in u corpu, permettendulu di regulà più facilmente i livelli di zuccheru.
Queste opzioni naturali per a diabete ùn devenu micca rimpiazzà u trattamentu indicatu da u duttore, perchè ùn guariscenu micca a malattia, tuttavia, ponu aiutà à riduce e dosi di alcuni medicinali aduprati in u trattamentu indicatu da u duttore.
Scuprite altre opzioni per i rimedii casani per trattà a diabetes.
3. Infezzione urinaria
L'infezzione di e vie urinarie hè un altru prublema di salute frequente chì pò prufittà di l'usu di alcune piante medicinali, in particulare per prevene una nova crisa o riduce u disagiu durante una infezzione di e vie urinarie.
Alcune piante scientificamente pruvate includenu:
- Aranciu: Bearberry hè un diureticu naturale putente chì aiuta à eliminà l'urina. Cusì, ci hè menu accumulazione è sviluppu di batteri in e vie urinarie, facilitendu u trattamentu di l'infezioni;
- Capicorsua: in più di esse un altru bonu diureticu naturale, u nasturziu hà ancu antibiotici attivi chì aiutanu à luttà contr'à l'infezioni;
- Cranberry: questu fruttu cuntene una alta concentrazione di proantocianidine chì ostaculanu l'aderenza di i batteri in e vie urinarie, riducendu assai e probabilità d'avè un'infezzione di e vie urinarie. Cusì, pò esse adupratu da e persone chì anu infezioni recurrenti, per esempiu.
Oltre à aduprà queste piante, hè impurtante seguità tutte e linee guida di u duttore, oltre à beie circa 2 litri d'acqua à ghjornu è à mantene una igiene intima adeguata.
Vede cumu aduprà queste piante currettamente per luttà contr'à l'infezioni di l'urinariu.
4. Perda di pesu
U prucessu di perdita di pesu pò ancu esse facilitatu cù l'usu di alcune piante medicinali, tuttavia, hè assai impurtante chì u so usu sia fattu cun una dieta equilibrata, cù poche calorie è indicatu da un nutrizziunistu. Inoltre, l'eserciziu fisicu regulare duverebbe ancu esse realizatu.
E piante più raccomandate per a perdita di pesu includenu:
- Zenzeru: secondu studii recenti pare diminuisce l'assorbimentu di grassi in u stomacu, riducendu u so depositu in u corpu;
- Tè verde: in più di cresce u metabolismu è di brusgià u grassu corporeu, u tè verde regule ancu l'appetite;
- Hibiscus: perchè hè riccu in antocianine aiuta à cuntrullà l'accumulazione di grassu corporeu, è ancu à cuntrullà a fame è l'appetitu, facilitendu u prucessu di perdita di pesu.
Scuprite alcune ricette per aduprà queste piante in u prucessu di perdita di pesu.
5. Dolore di stomacu è cattiva digestione
L'inconforti gastrichi sò relativamente cumuni, ma in a maiò parte di i casi, ponu esse combattuti cù l'usu di tè cum'è:
- Pepper mint: aiuta à riduce a sensazione di nausea è lotta in eccessu di gas, è pò esse adupratu quandu u stomacu si sente troppu imbottitu, per esempiu;
- Boldo: hè a pianta perfetta da aduprà dopu à un ripastu assai grande è pesante, cù assai grassu, postu chì facilita u funziunamentu di u fegatu è di a cistifellea, facilitendu a digestione di i grassi;
- Finocchiu: questa hè una pianta assai versatile chì stimula u prucessu digestivu è pò esse aduprata per alleviare i sintomi cum'è un stomacu imbottitu, dolore di stomacu o burping frequenti.
In casu chì i sintomi gastrointestinali apparsu assai spessu, hè cunsigliatu di cunsultà un gastroenterologu, chì pò esse un prublema chì deve esse diagnosticatu è trattatu currettamente.
Vede cumu aduprà queste piante è altre per alleviare l'incomodità gastrica.
6. Emorroidi esterni
Unu di i migliori modi per alleviare u disagiu di emorroidi esterne è accelerà a guarigione hè di fà bagni di seduta cù piante medicinali. Alcuni di i più aduprati includenu:
- Castagna equina: aiuta à migliurà a circulazione sanguigna, in più d'esse antiinflamatoriu, chì riduce u gonfiore di l'emorroidi è u dolore;
- Strega nocciola: hà grandi prupietà calmanti è curative chì aiutanu à alleviare l'inconfortu è accelerà a guarigione;
- Cipestre: in più di riduce u dolore in u situ, u cipressu hà ancu azzione antimicrobica chì impedisce l'iniziu di l'infezzione in a regione emorroidi.
Amparate à aduprà queste piante per compie u trattamentu in modu naturale.
7. Mal di gola
Alcune piante sò eccellenti per alleviare u mal di gola, chì anu pruprietà antiinfiammatorie è antibiotiche:
- Zenzeru: hè un antisetticu potente antiinfiammatoriu è naturale chì elimina i batteri pussibili chì causanu l'infiammazione di a gola;
- Pompelmu: hè assai riccu in vitamina C è hà una forte azzione antiinfiammatoria chì diminuisce rapidamente u fastidiu causatu da l'infiammazione di a gola;
- Zecca: aiuta à purificà è calmà l'irritazione di a gola, è pò esse adupratu in parechji tippi di mal di gola.
U pompelmo deve esse adupratu solu sè ùn pigliate alcunu medicamentu prescrittu da u vostru duttore, perchè pò annullà l'effettu di vari medicamenti.
Vede cumu preparà queste piante è altri rimedii casani per u mal di gola.
Dove cumprà e piante medicinali
E piante medicinali ponu esse acquistate in negozi di alimenti sanitari, alcune farmacie, supermercati è ipermercati o in casa di e persone chì e crescenu è li vendenu à u publicu.
Alcune precauzioni da piglià quandu si cumpranu piante medicinali sò:
- Cunservazione: cunfirmà chì hè statu prutettu da a luce è in un locu seccu, s'elli sò bè chjusi in vasetti di vetru o in sacchetti currettamente chjusi;
- Nome: hè impurtante cunnosce u nome pupulare di a pianta, ma quandu hè pussibule si deve cunnosce ancu u nome scientificu;
- Validità: si deve evità di cumprà erbe medicinali in grande quantità, perchè anu ancu una data di scadenza.
L'acquistu di piante medicinali è erbe dopu à sti cunsiglii hè di primura per assicurà a so sicurezza è l'efficacità.
Principali precauzioni à l'usu di e piante medicinali
Ancu sì sò naturali, ci vole à fà casu à l'usu di e piante medicinali chì alcune ponu causà reazioni avverse gravi è ancu interagisce cù i medicamenti chì sò aduprati.
Cusì, l'ideale hè di aduprà sempre e piante medicinali sottu à a guida di un erboristu o di un naturopata sperimentatu in e piante medicinali.
Inoltre, hè impurtante ricurdà chì l'erbe medicinali ùn devenu micca rimpiazzà i farmaci di farmacia senza a cunniscenza di u duttore. Cum'è hè ancu impurtante informà u duttore nantu à qualsiasi supplementi à base di erbe o tè chì state aduprendu spessu.