Ciò chì accade in u corpu quandu smette di piglià u contraccettivu
Cuntenutu
- 1. Cambiamentu di pesu
- 2. Deregulazione di a menstruazione
- 3. Aggravamentu di i crampi mestruali
- 4. PMS è cambiamenti d'umore
- 5. Cambiamenti di a pelle
- 6. Aumentati capelli è libido
- 7. Quantità più alta di secrezioni intime
- Quantu ci vole à esse incinta
Quandu smette di aduprà u contraccettivu, alcuni cambiamenti in u vostru corpu ponu apparì, cume perdita di pesu o guadagnu, menstruazione ritardata, peghju di crampi è sintomi PMS. U risicu di gravidanza torna à esiste appena l'ovari tornanu à a so funzione normale.
U contraceptivu pò esse fermatu in ogni mumentu, ma preferibilmente, quandu u pacchettu hè finitu, per avè un megliu cuntrollu di u ciclu. Sti effetti cumincianu à sente si circa 2 settimane dopu a sospensione di u medicamentu, quandu u corpu percepisce a mancanza di ormoni artificiali è cumincia à avè da pruduce naturalmente, ma questu pò varià secondu ogni donna è u tippu di contraccettivu adupratu.
Cusì, l'effetti principali di a sospensjoni contraceptiva sò:
1. Cambiamentu di pesu
Si sà chì e sostanze di stu medicamentu ponu causà ritenzione di fluidi, cù intensità variabile secondu ogni tippu, dunque hè cumunu di perde un pocu dopu à piantassi. D'altra parte, cume fermà u contraccettivu pò causà fluttuazioni più grandi in l'umore di a donna, l'aumentu di pesu si face ancu per un appetitu più grande, indisposizione per l'attività fisica è un desideriu più grande di dolci.
Cosa da fà: L'ideale hè di scumette nantu à una dieta sana, ricca in calciu, vitamina B6 è magnesiu, cum'è verdure, frutti, ligumi, pesci è cereali integrali, chì aiutanu u corpu à equilibrà i livelli ormonali è eliminà e tossine. Queste tossine aggravanu a ritenzione di fluidi è l'umore. L'attività fisica hè di primura per migliurà a circulazione, brusgià grassu è regulà l'appetite.
2. Deregulazione di a menstruazione
Quandu si ferma l'usu di contraceptivi, l'ovari anu bisognu di cumincià à pruduce i so ormoni di novu, è in più di piglià un pocu di tempu, ùn sò micca cusì puntuali è custanti cum'è cù l'usu di i medicinali.
Cosa da fà: Questi cambiamenti di pochi ghjorni sò di solitu normali, ma se sò assai intensi, finu à u puntu di ùn avè un periodu per 2 mesi, o menstruà 3 volte à u mese, cunsultate u ginecologu per fà valutazioni di i livelli ormonali è di u funziunamentu di u ovari. Un suggerimentu hè di scrive sempre e date di a menstruazione è quantu dura, per scopre cumu funziona u ritmu di u vostru ciclu.
3. Aggravamentu di i crampi mestruali
Quandu avemu a menstruazione di manera naturale, senza l'effetti di u rimediu, u tessutu di l'utru s'addensisce, chì hè una preparazione per una pussibile gravidanza, causendu un peghju di i crampi è u flussu di sangue durante a menstruazione.
Cosa da fà: Prendere farmaci antiinflamatori, cume ibuprofene o acidu mefenamicu, per alleviare i sintomi di u còlicu, in più di cumpressà l'acqua calda in u ventre o in a regione lombare, pò alleviare i còlichi. Scuprite alcuni cunsiglii per diminuisce i crampi menstruali.
4. PMS è cambiamenti d'umore
Cum'è l'ormoni femminili, u progesterone è l'estrogeni, prudutti naturalmente in l'ovaie anu una variazione più intensa è brusca per tuttu u mese, paragunatu à quandu si prende u contraccettivu, hè più cumunu di peghju PMS, cù irritabilità, tristezza, impulsività, cambia u sonnu è mal di testa.
Cosa da fà: Per alleviare i sintomi PMS, ci vole à scumette nantu à l'alimenti calmanti, cum'è u suchju di frutti di passione, u tè di camomilla, 1 pezzu di cicculata scura, è ancu esercizii di rilassamentu, di meditazione è di allungamentu. Scuprite più cunsiglii nantu à cumu luttà contru i sintomi principali di PMS.
5. Cambiamenti di a pelle
A maiò parte di e pillule diminuiscenu a produzzione di testosterone, lascendu a pelle più pulita, più secca è senza intasà di i pori, allora quandu smettemu di aduprà contraccettivi, hè assai cumunu chì a pelle abbia più oliu è brufoli. Alcuni tipi di contraccettivi, tuttavia, ponu avè diverse composizioni, allora l'effettu pò esse u cuntrariu.
Cosa da fà: Per luttà contr'à l'oliuità di a pelle, pudete aduprà alcune lozioni astringenti o saponi, cumprati in farmacia, è aduprà 1 o 2 volte à ghjornu. Ma, quandu a furmazione di brufoli hè più intensa, hè necessariu andà à u dermatistu per cunsiglii nantu à l'usu di creme più specifiche, cum'è perossu di benzoile o adattalene.
6. Aumentati capelli è libido
Cume parechji contraccettivi limitanu a produzzione di ormoni, inclusa a testosterone, hè cumunu chì, quandu smettemu di usalli, a so pruduzzione ritorna à i capelli naturali è più indesiderati chì ponu apparì, una voce un pocu più spessa, in più di una vuluntà aumentata di cuntattà sessuale.
Cosa da fà: Siccomu questi ormoni sò naturali per u corpu, duvemu accettalli è capisce megliu cumu u nostru corpu funziona naturalmente, in più di parlà cù u cumpagnu di questi cambiamenti. I capelli indesiderabili ponu esse un pocu di più travagliu, ma ponu esse risolti cù tecniche di depilazione o di schjarimentu. Pigliate tè di menta piperita è calendula sò ottimi cunsiglii per u trattamentu naturale di l'eccessu di capelli.
7. Quantità più alta di secrezioni intime
Hè cumunu per e donne chì sentenu chì ci hè una umidità più grande in a regione intima, sia in a vita quotidiana sia in u cuntattu intimu, chì face parte di a più grande pruduzzione naturale di estrogeni da u corpu.
Cosa da fà: Stu tipu di secrezione hè perfettamente naturale, è indica chì l'ovari travaglianu bè. Hè impurtante d'avè un scambiu di biancheria intima per ogni bagnu, per mantene l'igiene è impedisce a proliferazione di microorganismi in a regione.
Quantu ci vole à esse incinta
U tempu di adattazione di u corpu di a donna à l'assenza di ormoni contraccettivi pò variare, di solitu trà pochi ghjorni è finu à 1 annu, soprattuttu se l'usu di stu medicamentu hè statu da parechji anni. I contraccettivi iniettabili, perchè cuntenenu livelli più alti di ormoni, ponu causà un ritardu più longu per l'ovari è l'utru per permette una gravidanza, tuttavia, tuttu dipenderà da a capacità di ogni organisimu di eliminà e sostanze artificiali da u corpu è di pruduce dinò a soia. .
Ci sò alimenti chì ponu aiutà u corpu à pruduce i so ormoni è nutrienti, è eliminanu l'effetti contraceptivi artificiali, in particulare quelli ricchi di zincu, vitamine B6, A, C, E è omega-3, cume uova, pesci, broccoli, avena, quinoa, granu, semi di girasole è avocatu. Amparate più nantu à cumu aumentà a fertilità cù l'alimentu.