Parenting Autismu: 9 Modi per Risolve u vostru Dilemma di Babysitting
Cuntenutu
- 1. A cumunità chì avete dighjà
- 2. Scola
- 3. Supportu di terapeuta
- 4. "Mente di bugnu" di i genitori Autismu
- 5. Campi per bisogni particulari
- 6. Programmi di edizione speciale universitarii
- 7. Programmi di chjesa
- 8. I siti di babysitter è caregiver
- 9. Avè un pianu di salvezza
A crianza pò esse isolante. A crianza pò esse stanchezza. Tuttu u mondu hà bisognu di una pausa. Tuttu u mondu hà bisognu di riattaccà.
Ch'ella sia per via di u stress, di e commissioni chì duvete corre, di a necessità di spazzulà nantu à a parolla di l'adulti, o di a realisazione chì avà parlate à u vostru cumpagnu in un falsettu nurmalmente riservatu à u zitellu, i babysitter sò una parte essenziale di a crianza.
A mo figliola più chjuca, Lily, hà autismu. U prublema per mè è altri parenti di zitelli cù autismu hè chì, in parechji casi, u zitellu di u quartieru chì altrimente hè bonu per babysitter ùn hè micca qualificatu per trattà i bisogni di un zitellu cù autismu. Ùn hè micca ghjustu per u zitellu, nè, francu, per a babysitter. Cose cum'è cumpurtamenti autolesionisti, colapsi, o aggressione ponu squalificà ancu un adolescente più vechju da babysitter. Cose cume a cumunicazione limitata o non verbale ponu suscità questioni di fiducia chì puderebbenu scuntrà un sitter altrimenti qualificatu da cunsiderazione per via di una mancanza di cunfortu di i genitori.
Pò esse estremamente difficiule di truvà qualchissia chì tocchi a magia trifecta di fiducia, cumpetenza è dispunibilità. Truvà una bona babysitter si classifica ghjustu quì à truvà un bon duttore. Eccu alcuni suggerimenti nantu à induve circà una risorsa di data-notte, o solu per un pocu di riposu.
1. A cumunità chì avete dighjà
U primu locu - è, forse, u più faciule - i bisogni più particulari chì i genitori guardanu hè in e so famiglie è gruppi d'amici. Fidu in elli? Assolu! È travaglianu à bon pattu! Ma quandu i babboni invechjanu, o zie è zii si alluntanu, pò esse difficiule per i genitori di sfruttà quella rete esistente. Inoltre, puderete avè u sensu (sia ghjustu o male) chì site "imponente". Ma, onestamente, se avessi risorse abbondanti per i vostri bisogni di cura di i zitelli, ùn legeriate micca questu postu quantunque.
2. Scola
L'aiutanti di a scola chì travaglianu dighjà cù u vostru zitellu è cunnoscenu i so bisogni ponu esse disposti à guadagnà un pocu di soldi da parte. Cù aiutanti dedicati da longu tempu, un livellu di cunfortu, è ancu amicizia, si pò sviluppà chì rende a dumanda di un concertu di babysitter menu intimidante. L'assistente dedicatu di a mo figliola a guardava una volta durante l'estate. Era ancu abbastanza à bon pattu, cunsidendu tuttu ciò chì hà fattu per Lily. À quellu puntu, era un travagliu d'amore è era praticamente famiglia.
3. Supportu di terapeuta
Lily riceve "servizii wraparound" (terapia fora di l'ambiente scolasticu) per parlà attraversu un college locale. In parechji casi, sti tipi di servizii sò cuntrullati da un clinicu, ma u "travagliu grugnu" hè gestitu da i zitelli di l'università chì vanu à a scola per diventà stessi terapeuti. I zitelli di u cullegiu anu sempre bisognu di soldi - Aghju sfruttatu almenu dui logopedisti in ballu per guardà à Lily per pudè andà à cena o à beie cù l'amichi. Cunnosci à Lily, capiscenu i so bisogni, è ci hè un livellu di cunfortu trà elli da longu ore di travagliu inseme.
4. "Mente di bugnu" di i genitori Autismu
Mentre sviluppate a vostra tribù di i media suciali è participate à gruppi per e persone in situazioni simili, pudete sfruttà u putere di i media suciali per dumandà suggerimenti, o ancu postà richieste di "aiutu volutu" à e persone chì "capiscenu" è puderanu cunnosce à qualcunu. Forse vi mancherà qualchì benefiziu simplice o risorsa pussibule. A mente di u bugnu vi pò mette drittu.
5. Campi per bisogni particulari
Spessu attraversu a scola o a terapia, i genitori saranu riferiti à campi estivi per bisogni speciali. E persone chì anu dighjà sviluppatu una relazione cù u vostru figliolu in questi campi d'estate puderebbenu esse avvicinati per u travagliu à fiancu. In certi casi, queste persone sò volontarii, avendu spessu una persona amata cù bisogni speciali. U so desideriu genuu di travaglià cù i nostri zitelli è l'esperienza ch'elli anu guadagnatu sustenendu u campu li rendenu boni opzioni per babysitter.
6. Programmi di edizione speciale universitarii
Questu hè un win-win. I studienti chì studianu per una carriera in educazione speciale sò definitivamente ricettivi à un pocu di furmazione in travagliu. Prufittate di u so bisognu di soldi per a biera è a pizza mentre li permettenu di ottene una piccula sperienza di vita vera in custruzzione. Spessu, i culleghji postanu aiutu richieste richieste in linea. In alternativa, pudete avvicinassi à i capi di dipartimentu nantu à i candidati pussibuli.
7. Programmi di chjesa
I genitori di i zitelli cù bisogni speciali chì anu accessu à un prugramma di chjesa inclusiva ponu avvicinassi à i prufessori o assistenti in quelli prugrammi per babysitter opportunità o suggerimenti.
8. I siti di babysitter è caregiver
Sè site sempre bluccatu, i siti di cura cum'è Care.com, Urbansitter, è Sittercity elencanu i babysitter chì offrenu i so servizii. I siti anu tipicamente una lista specificamente per i caregivers di bisogni speciali. Pudete intervistalli è truvà qualcunu chì pare un bonu adattu per a vostra famiglia. A volte, duvete diventà membru per aduprà i servizii di un situ, ma pare un prezzu chjucu da pagà per una pausa tantu necessaria.
9. Avè un pianu di salvezza
Ancu sfruttendu tutte e cose sopra, pò ancu esse difficiule di truvà qualchissia chì sia affidabile, à bon pattu, fiduciale è capace di gestisce e sfide uniche di u to figliolu ... è ancu dispunibile quandu ci vole. È i genitori di bisogni particulari chì trovanu à qualchissia di fiducia anu da custruisce in piani di salvezza è opzioni di riserva per i ghjorni quandu u so sitter preferitu ùn hè micca gratuitu.
Sì avete a voglia di piglià una chance nantu à u zitellu di u quartieru una volta chì avete spiegatu bè cumu questu travagliu differisce da "u solitu", allora per tutti i mezi, pruvateli. (Ma i genitori di bisogni particulari puderanu cunsiderà installà una camma di babysitter per una tranquillità extra di mente ... cum'è l'aghju fattu.)
Jim Walter hè l'autore di Solu un Blog Lil, Induv'ellu cuntene e so aventure cum'è babbu solu di duie figliole, una di e quali hà autismu. Pudete seguità lu in Twitter à @Corse_Matin.