Sbuchjate di diamanti: chì ghjè, per chì ghjè è quandu fà
Cuntenutu
A sbucciatura di u diamante, cunnisciuta ancu cum'è microdermabrasione, hè un trattamentu esteticu chì face una profonda esfoliazione di a pelle, eliminendu e cellule morte da u stratu u più superficiale, essendu assai efficace per eliminà e macchie è luttà contr'à e rughe perchè stimula a produzzione di collagene è elastina, chì sò essenziali per mantene a pelle ferma è uniforme.
Malgradu esse più adatti per i trattamenti facciali, a sbucciatura di diamanti pò ancu esse realizata in altre regioni di u corpu cum'è u collu, u collu, i bracci è a schiena, per eliminà e piccule macchie lasciate da e cicatrici, per esempiu. Inoltre, hè ancu un bonu supplementu terapeuticu per eliminà e strisce bianche o rosse.
A buccia di diamante ùn face male è subitu dopu à a prucedura hè pussibule tornà subitu à u travagliu è e so attività suciale, diversamente da ciò chì accade quandu si face una buccia chimica, in a quale hè necessariu stà luntanu da queste attività per uni pochi di ghjorni . Amparate più nantu à a pelatura chimica.
Dispositivo adupratu per fà a sbucciatura di diamanti
Durante a pelatura di diamanti
Per chì ghjè
A sbucciatura di diamanti hà parechji vantaghji è pò esse aduprata per:
- Eliminà i lochi prisenti in u stratu u più superficiale di a pelle, cunnisciutu cum'è melanosi;
- Trattà e cicatrici da l'acne;
- Liscia è caccià e rughe;
- Sbloccà i pori;
- Trattà i stretch marks;
- Diminuisce l'oliu di a pelle.
A buccia di diamante funziona da una esfoliazione, eseguita cù l'aiutu di apparecchiature specifiche, chì oltre à rimuovere u stratu di cellule morte, stimula a produzzione di collagene, migliurendu l'aspettu, a struttura è l'aspettu di a pelle.
Quandu hè indicatu per fà
A sbucciatura di diamanti si pò fà in ogni mumentu di l'annu, tuttavia hè più adatta quandu e temperature sò più mute, cum'è in auturnu o invernu.
Dopu à a prucedura, lavate a vostra faccia cun sapone neutru, evitate di esponevi à u sole è aduprate una crema solare ogni ghjornu. Un bonu modu per ricurdà di aduprà a crema solare hè di cumprà una crema per a faccia o un trucco chì cuntene dighjà un fattore di prutezzione solare in u listessu pruduttu. Cusì a pelle ùn hè micca appiccicata o sovraccaricata. Vede quale hè u megliu fattore di prutezzione per ogni pelle.
Per u mantenimentu currettu di a pelle, dopu sta esfoliazione più profonda di a pelle, si consiglia di aduprà boni prudutti cusmetichi, da marche di fiducia o manipulati secondu e necessità. Scuprite ciò chì hè a cura dopu a microdermabrasione.
Quandu ùn hè micca indicatu
A sbucciatura di diamanti ùn hè micca cunsigliata per quelli chì anu una pelle assai sensibile, infiammata o cun acne di gradi II, III o IV. In quessi casi, hè necessariu d'aspittà finu à chì a pelle sia guarita è u dermatologu autorizeghja a procedura per prevene ferite.
Quante sessioni devu fà
U numaru di sessioni di sbucciatura di diamanti dipende da a cundizione di a pelle di a persona è da u scopu di u trattamentu, è pò piglià dui à cinque o cinque sessioni per uttene u risultatu desideratu.
E sessioni duranu di solitu da 15 à 30 minuti, secondu l'area da trattà, l'intervallu trà ogni sessione deve esse di 15 à 30 ghjorni è a procedura deve esse effettuata da un dermatologu, fisioterapeuta dermatofunzionale o estetista.