Pene gonfiu: chì pò esse è chì fà
![Pene gonfiu: chì pò esse è chì fà - Salute Pene gonfiu: chì pò esse è chì fà - Salute](https://a.svetzdravlja.org/healths/pnis-inchado-o-que-pode-ser-e-o-que-fazer-1.webp)
Cuntenutu
- Chì pò esse u pene gonfiu
- 1. Frattura
- 2. Balanitis
- 3. Herpes genitale
- 4. Uritrite
- 5. Reazzioni allergii
- Cumu prevene
U gonfiore in u pene hè, in a maiò parte di i casi, nurmale, soprattuttu quandu accade dopu à u rapportu sessuale o a masturbazione, ma quandu hè accumpagnatu da dolore, rossu rossu lucale, prurito, piaghe o sanguinamentu, pò esse indicativu di infezioni, reazione allergica o ancu frattura di u urganu.
Se u gonfiore di u pene ùn si ne và dopu à qualchì minutu o vene cù altri sintomi, hè impurtante andà à l'urologu per fà u diagnosticu è, dunque, inizià u trattamentu, se necessariu.
Verificate ciò chì i cambiamenti principali in u pene ponu significà:
Chì pò esse u pene gonfiu
A maiò parte di u tempu u pene gonfiu hè nurmale, sparendu in pochi minuti, chì pò accade dopu à u rapportu o a masturbazione, per via di un flussu di sangue aumentatu in l'organu.
1. Frattura
A frattura di u pene accade di solitu durante i rapporti sessuali, di solitu quandu a donna hè sopra l'omu è u pene scappa da a vagina. Cum'è u pene ùn hà alcuna struttura ossea, u termine frattura si riferisce à a rottura di a membrana chì copre u corpus cavernosa, resultendu in u dolore, perdita immediata di erezione, in più di ematoma, sanguinamentu è gonfiore.
Cosa da fà: se ci hè stata una frattura in u pene, hè raccomandatu chì l'omu vada à l'urologu, affinchì a frattura sia valutata è, cusì, verificà a necessità di una riparazione chirurgica. U trattamentu di droga hè fattu solu quandu a frattura hè assai chjuca. Hè ancu impurtante di mette ghiacciu nantu à a zona, evità i rapporti sessuali finu à 6 settimane è piglià medicazione chì impedisce l'erezione involuntaria di notte. Amparate più nantu à i sintomi di frattura di u pene è u trattamentu.
2. Balanitis
Balanitis currisponde à l'infiammazione di a testa di u pene, u glande, è quandu affetta ancu u prepuziu, hè chjamata balanoposthitis, chì si traduce in rossu, prurito, calore lucale è gonfiore. A Balanitis hè di solitu causata da infezioni di levitu, u più spessu Candida albicans, ma pò ancu esse per infezioni batteriche, una reazione allergica o una igiene scarsa, per esempiu. Scuprite altri sintomi di balanite è cumu si face u trattamentu.
Cosa da fà: appena i segni è i sintomi caratteristici di l'infezzione sò identificati, hè impurtante andà à l'urologu o pediatra, in casu di zitelli, per identificà a causa è u trattamentu iniziatu. U trattamentu pò esse fattu cù l'usu di antifungali, se a causa hè infezzione fungale, o antibiotici, se hè stata causata da batteri. Inoltre, hè impurtante chì l'omi fessinu attenzione à l'igiene intima, per evità a proliferazione di questi agenti infettivi.
3. Herpes genitale
L'herpes genitale hè una malattia di trasmissione sessuale chì apparisce inizialmente cum'è piccole piaghe o vesciche in a regione genitale maschile, in particulare à a punta di u pene, risultendu in pruriti, dolore è brusgiature quandu urina, disconfort è, in certi casi, gonfiore. Eccu cumu identificà i sintomi di l'herpes genitale.
Cosa da fà: hè impurtante d'andà à l'urologu per chì u diagnosticu sia fattu è u trattamentu possa esse iniziatu, chì di solitu si face cù l'usu di pillule antivirali o unguentu. Inoltre, hè impurtante aduprà preservativi in tutte e relazioni sessuali per prevene a trasmissione di a malattia. Scuprite cumu si face u trattamentu per l'herpes genitale.
4. Uritrite
L'uretrite currisponde à l'infiammazione di l'uretra da batteri, cum'è Chlamydia trachomatis è Neisseria gonorrhoeae, chì pò causà gonfiore di u pene, in particulare in e so estremità, in più di prurito, gonfiore in i testiculi, difficoltà à urinare è a presenza di scarica .Capite ciò chì hè l'uretrite è cumu trattallu.
Cosa da fà: hè cunsigliatu chì l'omu cunsulti l'urologu per chì u trattamentu pò esse iniziatu, ciò chì di solitu si face cù l'usu di antibiotici, cum'è a ciprofloxacina assuciata à l'azitromicina, chì deve esse aduprata secondu a raccomandazione medica.
5. Reazzioni allergii
U gonfiore in u pene pò accade ancu per via di una reazione allergica causata da biancheria intima brutta o tessuti diversi, lubrificanti, sapone è preservativi, per esempiu. In più di u gonfiore, l'allergia pò esse manifestata da prurito, rossu o a presenza di piccule palline rosse nantu à a testa di u pene per esempiu. Sapete ancu chì pruritu pò esse nantu à u pene.
Cosa da fà: hè impurtante identificà a causa di l'allergia è evità u cuntattu cù l'agente causativu. Hè ancu cunsigliatu di fà a pulizia curretta di a regione intima, cù l'usu di savoni adatti, è preferibilmente aduprà biancheria intima di cuttone.
Cumu prevene
A prevenzione di u gonfiore di u pene pò esse fatta aduttendu megliu abitudini di igiene, postu chì a maiò parte di u tempu si tratta di infezioni. Inoltre, hè impurtante aduprà preservativi durante i rapporti sessuali per prevene a trasmissione o a cuntrazione di malatie di trasmissione sessuale, oltre à aduprà lubrificanti adatti.
Hè ancu impurtante chì l'omu porti preferibilmente biancheria intima di cuttone è andessi à l'urologu appena vede cambiamenti in u pene. Vede ciò chì l'urologu face è quandu cunsultà.