Cumu diminuisce e gambe gonfie in gravidanza
Cuntenutu
- 1. Bei assai acqua
- 2. Purtate calze di compressione
- 3. Fate una spassighjata
- 4. Alzate e gambe
- 5. Pigliate un suchju sguttante
- 6. Lavate i ghjambi cù sale è foglie d’aranciu
- Perchè e gambe si gonfianu dopu u partu
E gambe è i pedi si gonfianu durante a gravidanza, per via di l'aumentu di a quantità di fluidi è di sangue in u corpu è per via di a pressione di l'utru annantu à i vasi linfatichi in a regione pelvica. Normalmente, e gambe è i pedi cumincianu à diventà più gonfii dopu u 5u mese, è ponu peghju à a fine di a gravidanza.
Tuttavia, dopu à a consegna, e gambe ponu rimanere gonfie, essendu più cumuni se a consegna hè effettuata da cesarea.
Alcuni consiglii chì ponu alleviare u gonfiore in e vostre gambe sò:
1. Bei assai acqua
L'ingestione di fluidi aiuta à migliurà a funzione renale facilitendu l'eliminazione di l'acqua attraversu l'urina è cusì riducendu a ritenzione di fluidi.
Vede chì cibi sò più ricchi in acqua.
2. Purtate calze di compressione
E calze di cumpressione sò una bella opzione per riduce a sensazione di gambe pesanti, stanche è gonfie, perchè agiscenu cumpressendu i vasi sanguini.
Scuprite cumu funzionanu e calze di compressione.
3. Fate una spassighjata
Fà una piccula spassighjata in a prima matinata o in a tarda dopu meziornu, quandu u sole hè debule, aiuta à alleviare u gonfiore di e gambe, perchè a microcirculazione di e gambe hè attivata. Durante a camminata, vestiti è scarpi cunfortevuli devenu esse purtati.
4. Alzate e gambe
Ogni volta chì a donna incinta hè chjinata, deve mette e so gambe nantu à un cuscinu altu per facilità u ritornu di u sangue in core. Cù sta misura, hè pussibule di sente un sollievu immediatu, è di riduce u gonfiore per tutta a ghjurnata.
5. Pigliate un suchju sguttante
Bevere frutti di passione è menta o suchju d'ananas cù citronella hè un modu per aiutà à eliminà a ritenzione di fluidi.
Per preparà u suchju di u fruttu di a passione cù a menta, basta à batte in u frullatore a polpa di 1 fruttu di a passione cù 3 foglie di menta è 1/2 bicchieru d'acqua, filtrà è piglià subitu. Per preparà u suchju d'ananas cù citronella, mischjà 3 fette d'ananas cù 1 foglia di citronella tagliata in u frullatore, filtrà è beie.
6. Lavate i ghjambi cù sale è foglie d’aranciu
Lavà e gambe cù stu mischiu aiuta ancu à riduce u gonfiore. Per preparalli, basta à mette 20 foglie d'aranciu in 2 litri d'acqua à bollire, aghjunghje acqua fredda finu à chì a suluzione sia calda, aghjunghje una mezza tazza di sale grossu è lavate e gambe cù u mischju.
Sì, in più di e gambe è di i pedi gonfiati, a donna incinta soffre di grave mal di testa, nausea è visione sfocata o sfocata, deve informà l'ostetricu, chì questi sintomi ponu indicà pressione alta, chì pò esse periculosa sia per a mamma sia per u zitellu . Un altru sintimu chì duverebbe ancu esse riferitu à u duttore hè l'apparizione di u gonfiu improvvisu di e mani o di i pedi.
Perchè e gambe si gonfianu dopu u partu
Avè gambe gonfie dopu u partitu hè nurmale è hè duvuta à a fuga di liquidu da i vasi sanguini à u stratu u più superficiale di a pelle. Questa gonfia dura da 7 à 10 ghjorni è pò esse alleviata se a donna cammina di più, beie assai acqua o beie un pocu di suchju diureticu, per esempiu.