Faloplastia: Chirurgia di Cunferma di Genere
Cuntenutu
- Chì succede durante una faloplastia?
- Tecniche di faloplastia
- Faloplastia à flap senza avambracciu radiale
- Faloplastia di u flap pedicled laterale di a coscia anteriore
- Faloplastia addominale
- Faloplastia latissimus dorsi musculocutanea dorsi
- Rischi è cumplicazioni
- Ripresa
- Dopu cura
- Dumande da pone à u vostru chirurgu
- Outlook
Panoramica
Una faloplastia hè a custruzzione o a ricustruzzione di un pene. A faloplastia hè una scelta chirurgica cumuna per e persone transgender è non binarie interessate à a chirurgia di cunferma di genere. Hè ancu adupratu per ricustruisce u pene in casi di traumi, cancru, o difettu congenitu.
L'ubbiettivu di una faloplastia hè di custruisce un pene cusmeticamente attraente di dimensioni sufficienti chì sia capace di sente sensazioni è di rilasciare urina da una pusizione in piedi. Hè una prucedura cumplessa chì spessu implica più di una cirurgia.
E tecniche di faloplastia continuanu à evoluzione cù i campi di chirurgia plastica è urologia. Attualmente, a prucedura di faloplastia standard d'oru hè cunnisciuta cum'è faloplastia radiale di forearm free-flap (RFF). Durante sta prucedura, i chirurghi utilizanu un pappu di pelle da u vostru avambracciu per custruisce u fustu di u pene.
Chì succede durante una faloplastia?
Durante una faloplastia, i duttori caccianu una palla di pelle da una zona donatrice di u vostru corpu. Puderanu rimuovere stu flap interamente o lasciarlo parzialmente attaccatu. Stu tissutu hè adupratu per fà sia l'uretra sia u fustu di u pene, in una struttura di tubu in un tubu. U tubu più grande hè basicamente arrotulatu intornu à u tubu internu. L'innesti cutanei sò poi presi da zone discrete di u corpu, induve ùn lasceranu micca cicatrici visibili, è seranu innestati annantu à u situ di donazione.
L'uretra femina hè più corta chè l'uretra maschile. I chirurghi ponu allungà l'uretra è attaccallu à l'uretra femina in modo chì l'urina scorri da a punta di u pene. U clitoris hè generalmente lasciatu in u locu vicinu à a basa di u pene, induve pò sempre esse stimulatu. E persone chì ponu uttene l'orgasimu prima di a so chirurgia ponu generalmente sempre fà dopu a so chirurgia.
Una faloplastia, specificamente, hè quandu i chirurghi trasformanu un lembu di pelle di donatore in un falo. Ma in generale, si riferisce à una serie di procedure separate chì sò spessu fatte in tandem. Queste procedure includenu:
- una isterectomia, durante a quale i duttori eliminanu l'utru
- una ooforectomia per caccià l'ovari
- una vaginectomia o ablazione di a mucosa vaginale per rimuovere o rimuovere in parte a vagina
- una faloplastia per trasfurmà un lembu di pelle di donatore in un falu
- una scrotectomia per trasfurmà i labbra maiò in un scrotum, cù o senza impianti testiculari
- una uretroplastia per allungà è culligà l'uretra in u novu falu
- una glansplastia per sculpisce l'aspettu di una punta micca circuncisa
- un impianto di pene per permettà l'erezione
Ùn ci hè micca un ordine o una cronologia unica per queste procedure. Parechje persone ùn li facenu micca tutti. Alcune persone ne facenu alcuni inseme, mentre chì altri li sparghjenu per parechji anni. Queste procedure richiedenu chirurghi di trè specialità diverse: ginecologia, urologia è chirurgia plastica.
Quandu cercate un chirurgu, pudete vulete cercà unu cù una squadra stabilita. Prima di qualsiasi interventi medichi, parlate cù u vostru duttore nantu à a preservazione di a fertilità è l'impattu nantu à u funziunamentu sessuale.
Tecniche di faloplastia
A differenza trà e tecniche di faloplastia prevalenti hè u locu da induve a pelle di u donatore hè presa è u modu in u quale hè rimossa è riattaccata. I siti di donatori ponu include l'abdomen inferiore, l'inguine, u troncu o a coscia. Tuttavia, u situ preferitu di a maiò parte di i chirurghi hè l'avambracciu.
Faloplastia à flap senza avambracciu radiale
A faloplastia libera di u flap radiale di l'avambracciu (RFF o RFFF) hè l'evoluzione a più recente in a ricustruzzione genitale. In una prucedura di flap libera, u tessutu hè completamente cacciatu da l'avambracciu cù i so vini sanguini è i nervi intatti. Questi vasi sanguigni è nervi sò riattaccati cun precisione microchirurgica, permettendu à u sangue di scorre naturalmente versu u novu falu.
Questa prucedura hè preferita à altre tecniche perchè furnisce una sensibilità eccellente cun boni risultati estetichi. L'uretra pò esse custruita in una manera tubu-in-un-tubu, chì permette a minzione permanente. Ci hè spaziu per l'implantazione successiva di una canna d'erezione o di una pompa gonfiabile.
E probabilità di danni à a mobilità à u situ di u donatore sò ancu bassi, in ogni casu l'innesti di a pelle à l'avambracciu spessu lascianu cicatrici moderate à severi. Questa prucedura ùn hè micca ideale per qualchissia preoccupatu per e cicatrici visibili.
Faloplastia di u flap pedicled laterale di a coscia anteriore
A faloplastia di u flap pediculatu di a coscia laterale anteriore (ALT) ùn hè micca a scelta principale di a maiò parte di i chirurghi perchè si traduce in un livellu assai più bassu di sensibilità fisica in u novu pene. In una procedura di flap pedicled, u tessutu hè separatu da i vasi sanguini è i nervi. L'uretra pò esse ristrutturata per urinazione permanente, è ci hè abbastanza spaziu per un impianto di pene.
Quelli chì anu subitu sta prucedura sò generalmente soddisfatti, ma segnalanu bassi livelli di sensibilità erotica. Ci hè un tassu più altu di cù sta prucedura chè di RFF. L'innesti di pelle ponu lascià una spaventezza significativa, ma in un locu più discretu.
Faloplastia addominale
A faloplastia addominale, chjamata ancu faloplastia supra-pubica, hè una bona scelta per l'omi trans chì ùn necessitanu micca una vaginectomia o una uretra ristrutturata. A uretra ùn passerà per a punta di u pene è l'urinazione continuerà à richiede una pusizione seduta.
Cum'è l'ALT, sta prucedura ùn hà micca bisognu di microchirurgia, dunque hè menu cara. U novu falu averà sensazione tattile, ma micca erotica. Ma u clitoride, chì hè cunservatu in u so locu originale o intarratu, pò sempre esse stimulatu, è un impianto di pene pò permettà a penetrazione.
A prucedura lascia una cicatrice orizontale chì si stende da l'anca à l'anca. Questa cicatrice hè facilmente piatta da i vestiti. Perchè ùn implica micca l'uretra, hè assuciatu cù menu complicazioni.
Faloplastia latissimus dorsi musculocutanea dorsi
Una faloplastia latissimus dorsi musculocutanea (MLD) piglia u tessutu donatore da i musculi posteriori sottu à u bracciu. Questa prucedura furnisce un grande flap di tessutu donatore, chì permette à i chirurghi di creà un pene più grande. Hè bè adattatu sia per una ristrutturazione di l'uretra sia per l'aggiunta di un dispositivu erettile.
U flap di a pelle include i vini sanguini è u tessutu nervosu, ma u nervu unicu motoru hè menu sensibile eroticamente di i nervi cunnessi cù RFF. U situ di i donatori guarisce bè è ùn hè micca quantunque rimarcatu quant'è altre prucedure.
Rischi è cumplicazioni
A faloplastia, cum'è tutte e chirurgie, vene cù u risicu d'infezzione, sanguinamentu, danni tissutali è dolore. A differenza di alcune altre chirurgie, tuttavia, ci hè un risicu abbastanza elevatu di complicazioni associate à a faloplastia. E cumplicazioni più frequenti coinvolgenu l'uretra.
E pussibili complicazioni di faloplastia includenu:
- fistule uretrale
- rigore uretrale (un restringimentu di l'uretra chì ostacula u flussu urinariu)
- fallimentu di flap è perdita (a morte di u tessutu trasferitu)
- ripartizione di a ferita (rupture along the incision lines)
- sanguinamentu pelvicu o dolore
- ferita vesicale o rettale
- mancanza di sensazione
- bisognu prolungatu di drenaghju (scarica è fluidu in u situ di a ferita chì richiede medicazioni)
U situ di donazione hè ancu à risicu di complicazioni, queste includenu:
- cicatrici sgradevuli o decolorazione
- panna di ferita
- granulazione tissutale (pelle rossa, scheppata in u situ di a ferita)
- diminuzione di a mobilità (rara)
- contusioni
- sensazione diminuita
- dulore
Ripresa
Duvete pudè turnà à travaglià circa quattru à sei settimane dopu a vostra faloplastia, a menu chì u vostru travagliu ùn abbia bisognu d'attività faticosa. Allora duvete aspittà sei à ottu settimane. Evite eserciziu è sullivazione durante e prime settimane, ancu se piglià una spassighjata rapida hè bella. Avete un cateteru in postu per e prime settimane. Dopu à duie à trè settimane pudete cumincià à urinà per u falu.
A vostra faloplastia pò esse divisa in fasi, o pudete avè a scrotoplastia, a ricustruzzione uretrale è a glansplastia simultaneamente. Se li separate, duvete aspittà almenu trè mesi trà a prima è a seconda tappa. Per a tappa finale, chì hè l'implante di u pene, duvete aspittà circa un annu. Hè impurtante chì avete un pienu sentimentu in u vostru novu pene prima di uttene u vostru impianto.
A seconda di chì tippu di chirurgia avete avutu, ùn puderete mai avè sensazione erotica in u vostru falu (ma pudete ancu avè orgasmi clitoriali). Ci vole assai tempu per guarisce u tessutu nervosu. Pudete avè sensazione tattile prima di sensazione erotica. A guarigione sana pò piglià finu à dui anni.
Dopu cura
- Evite di mette pressione nantu à u falu.
- Pruvate à elevà u falu per diminuisce u gonfiore è migliurà a circulazione (appughjallu nantu à un medicamentu chirurgicu).
- Mantene e incisioni pulite è secche, riapplicava medicazioni, è lavate cù acqua è sapone cumu indicatu da u vostru chirurgu.
- Ùn applicate micca u ghjacciu à a zona.
- Mantene a zona intornu à i canali puliti cun un bagnu di spugna.
- Ùn fate micca duscia per e prime duie settimane, a menu chì u vostru duttore ùn vi dica altrimenti.
- Ùn tirate micca à u cateteru, chì puderia dannà a vescica.
- Sviutate u saccu di l'urina almenu trè volte à ghjornu.
- Ùn circate micca di urinà da u vostru falu prima di suppone.
- Prurite, gonfiori, contusioni, sangue in urina, nausea è stinimentu sò tutti nurmali in e prime settimane.
Dumande da pone à u vostru chirurgu
- Chì hè a vostra tecnica di faloplastia preferita?
- Quantu ne ai fatti?
- Pudete furnisce statistiche nantu à u vostru percentuale di successu è l'occorrenza di complicazioni?
- Avete un portafogliu di ritratti postoperatori?
- Quante chirurgie averaghju bisognu?
- Quantu puderia aumentà u prezzu se aghju complicazioni chì richiedenu chirurgia?
- Quantu tempu averaghju bisognu di stà in l'uspidale?
- Sì sò di fora di a cità. Quantu tempu dopu a mo chirurgia devu stà in cità?
Outlook
Mentre e tecniche di faloplastia anu migliuratu cù l'anni, ùn ci hè ancu nisuna prucedura ottima. Fate una mansa di ricerche è parlate cù e persone in a cumunità prima di piglià una decisione nantu à chì tippu di chirurgia di fondu hè adatta per voi. Ci sò alternative à a faloplastia, cumprese l'imballaggio è una procedura menu risicosa chjamata metoidioplastia.