À chì serve Pioglitazone
Cuntenutu
U cloridrato di Pioglitazone hè a sustanza attiva in un medicamentu antidiabeticu indicatu per migliurà u cuntrollu glicemicu in e persone cun Diabetes Mellitus di Tipu II, cum'è monoterapia o in cumbinazione cù altri medicamenti, cum'è sulfonilurea, metformina o insulina, quandu a dieta è l'eserciziu ùn sò micca abbastanza per cuntrullà a malatia. Sapete cumu identificà i sintomi di u Diabete di Tipu II.
Pioglitazone cuntribuisce à u cuntrollu di i livelli di zuccheru in sangue in e persone cun diabete di tip II, aiutendu u corpu à aduprà l'insulina prodotta in modu più efficace.
Questu medicamentu hè dispunibule in dosi di 15 mg, 30 mg è 45 mg, è pò esse acquistatu in farmacia per un prezzu di circa 14 à 130 reai, secondu a dosa, a dimensione di l'imballu è a marca o generici scelti.
Cumu aduprà
A dose iniziale raccomandata di pioglitazone hè 15 mg o 30 mg una volta à ghjornu, finu à un massimu di 45 mg ogni ghjornu.
Cumu funziona
Pioglitazone hè un medicamentu chì dipende da a presenza di insulina per esercità un effettu è agisce diminuendu a resistenza à l'insulina in a periferia è in u fegatu, resultendu in un aumentu di l'eliminazione di u glucosiu dipendente da insulina è una diminuzione di a produzzione di glucosiu epaticu .
Quale ùn deve micca aduprà
Stu medicamentu ùn deve esse adupratu in persone cun ipersensibilità à pioglitazone o à qualsiasi cumpunente di a formula, in persone cun storia attuale o passata di insufficienza cardiaca, malatie di fegatu, cetoacidosi diabetica, storia di cancru di a vescica o presenza di sangue in urina.
Inoltre, a pioglitazone ùn deve ancu esse aduprata in donne incinte o in donne chì allattanu senza cunsiglii medichi.
Possibili effetti collaterali
L'effetti secundarii più cumuni chì ponu accade durante u trattamentu cù pioglitazone sò gonfiore, aumentu di pesu corporeu, livelli ridotti di emoglobina è di ematocriti, aumentata creatin kinasi, insufficienza cardiaca, disfunzioni epatiche, edema maculare è l'occorrenza di fratture ossee in donne.