Infermiera Anonima: Per piacè Smettite d'utilizà 'Dr. Google 'per Diagnosticà i Vostri Sintomi
Cuntenutu
- Google cuntene una vasta quantità d'infurmazione ma manca di discernimentu
- Aduprà Google per circà temi di salute ùn hè micca sempre una cattiva cosa
- Fighjate à Google cum'è u vostru puntu di partenza, micca a vostra risposta finale
Mentre l'internet hè un bonu puntu di partenza, ùn deve micca esse a vostra risposta finale per diagnosticà i vostri sintomi
Infermiera Anonima hè una colonna scritta da infermiere intornu à i Stati Uniti cù qualcosa da dì. Sè site una infermiera è vulete scrive nantu à u travagliu in u sistema sanitariu americanu, cuntattate à [email protected].
Recentemente aghju avutu una paziente chì hè venuta cunvinta chì avia un tumore cerebrale. Cum'ella a dicia, hà principiatu cù a fatica.
Prima hà assuntu chì era perchè avia dui zitelli è un travagliu à tempu pienu è ùn hà mai dormitu abbastanza. O forse era perchè stava solu à stà tardi a notte per scansà per mezu di e rete suciale.
Una notte, sintendusi particularmente sguttata mentre era seduta affundata nantu à u lettu, hà decisu di Google u so sintomu per vede s'ella puderia truvà un rimediu in casa. Un situ web hà purtatu à un altru, è prima di sapè, era in un situ web dedicatu à i tumori cerebrali, cunvinta chì a so fatica era dovuta à una massa silenziosa. Di colpu era assai attenta.
È assai ansiosu.
"Ùn aghju micca dormitu in tuttu quella notte", hà spiegatu.
Ella hà chjamatu u nostru uffiziu a matina dopu è hà programatu una visita ma ùn hè stata capace di entre per un'altra settimana. Durante questu tempu, aghju amparatu più tardi, ùn hà manghjatu nè dorme bè tutta a settimana è si hè sentita ansiosa è distratta. Hà continuatu ancu à scansà i risultati di a ricerca di Google per i tumori cerebrali è hè ancu preoccupata chì ella mostri ancu altri sintomi.
À u so appuntamentu, ci hà dettu tutti i sintomi ch'ella pensava d'avè. Hà furnitu un elencu di tutte e scansioni è analisi di sangue ch'ella vulia. Ancu se u so duttore avia riservazioni annantu à questu, i testi chì u paziente vulia sò stati finalmente urdinati.
Inutili, assai scansioni costosi dopu, i so risultati mostranu chì ùn avia micca un tumore cerebrale. Invece, u travagliu di sangue di a paziente, chì probabilmente seria statu urdinatu quantunque datu a so lagnanza di fatica cronica, hà mostratu ch'ella era un pocu anemica.
Li avemu dettu di aumentà a so assunzione di ferru, ciò chì hà fattu. Ella cuminciò à sente menu stanca pocu dopu.
Google cuntene una vasta quantità d'infurmazione ma manca di discernimentu
Questu ùn hè micca un scenariu pocu cumunu: Sentimu i nostri vari dolori è vultemu versu Google - o "Dr. Google "cum'è alcuni di noi in a cumunità medica ci riferenu - per vede ciò chì ùn ci hè micca bè.
Ancu cum'è infermiera registrata chì studia per esse infirmiera praticante, aghju vultatu versu Google cù e listesse dumande disunite nantu à i sintomi aleatorii, cum'è "dulore stomacu moriri?"
U prublema hè, mentre Google hà certamente una vasta quantità di informazioni, manca di discernimentu. Vogliu dì, mentre hè abbastanza faciule truvà listi chì sembranu i nostri sintomi, ùn avemu micca a furmazione medica per capisce l'altri fattori chì entranu in a diagnosi medica, cume a storia personale è familiare. È mancu u duttore Google.
Questu hè un prublema cusì cumunu chì ci hè un scherzu in corsu trà i prufessiunali sanitarii chì, se Google un sintomu (qualsiasi sintomu), vi sarà inevitabilmente dettu chì avete un cancheru.
È stu foru di cunigliulu in diagnostichi veloci, frequenti è (di solitu) falsi pò purtà à più Googling. È assai ansietà. In fattu, questu hè diventatu un avvenimentu cusì cumunu chì i psicologi anu inventatu un termini per questu: cibercondria, o quandu a vostra ansietà aumenta per via di ricerche sanitarie.
Dunque, mentre a pussibilità di sperimentà sta ansietà aumentata in relazione à e ricerche in Internet per diagnostichi medichi è informazioni pò esse micca necessaria, hè sicura chì hè cumuna.
Ci hè ancu u prublema intornu à a fiducia di i siti chì prumettenu un diagnosticu faciule - è gratisi - da u cunfortu di u vostru lettu stessu. È mentre certi siti web sò curretti più di u 50 per centu di u tempu, altri mancanu assai.
Eppuru malgradu e possibilità di stress inutile è di truvà informazioni sbagliate, o ancu potenzialmente dannose, l'Americani adupranu spessu Internet per truvà diagnosi mediche. D'appressu à un'inchiesta di u 2013 da u Pew Research Center, u 72 per centu di l'utilizatori adulti adulti americani anu dichjaratu ch'elli anu cercatu in ligna l'infurmazioni sanitarie l'annu scorsu. Intantu, u 35 per centu di l'adulti americani ammettenu di andà in ligna per u solu scopu di truvà una diagnosi medica per se stessi o per una persona cara.
Aduprà Google per circà temi di salute ùn hè micca sempre una cattiva cosa
Questu, però, ùn hè micca per dì chì tuttu Googling hè male. A stessa indagine Pew hà ancu trovu chì e persone chì si sò educate nantu à temi di salute aduprendu Internet anu più probabilità di riceve un trattamentu megliu.
Ci hè ancu e volte quandu l'usu di Google cum'è puntu di partenza pò aiutà à uttene à l'ospedale quandu ne avete più bisognu, cume un altru di i mo pazienti l'hà sappiutu.
Una notte un paziente stava fighjulendu u so spettaculu TV preferitu quandu ebbe un dulore acutu in u so latu. À u primu, hà pensatu chì era qualcosa chì hà manghjatu, ma quandu ùn hè andatu, Googled i so sintomi.
Un situ web hà citatu l'appendicite cum'è una causa pussibile per u so dulore. Uni pochi clicchi in più è questu paziente hà sappiutu truvà un test faciule in casa chì puderia fà per ellu stessu per vede s'ellu pò avè bisognu d'assistenza medica: Spinghje nantu à u ventre inferiore è vede s'ellu face male quandu lasciate andà.
Benintesa, u so dulore hà sparatu à traversu u tettu quandu hà tiratu a manu. Dunque, u paziente hà chjamatu u nostru ufficiu, hè statu triadatu per telefunu, è u avemu mandatu à l'urgenza, induve hà avutu una chirurgia d'urgenza per rimuovere u so appendice.
Fighjate à Google cum'è u vostru puntu di partenza, micca a vostra risposta finale
In ultimamente, sapendu chì Google ùn pò micca esse a fonte più affidabile per vadere per verificà i sintomi ùn impedisce à nimu di fà quessa. Se avete qualcosa chì vi preoccupa abbastanza per Google, hè probabilmente qualcosa chì u vostru duttore vole sapè ancu.
Ùn ritardate micca l'attenzione attuale da parte di prufessiunali medichi chì anu anni di furmazione intensa per u cunfortu di Google. Benintesa, campemu in una era tecnologica, è assai di noi simu assai più comodi parlendu à Google di i nostri sintomi chè un veru umanu. Ma Google ùn hà da guardà a vostra rash o cura abbastanza per travaglià più duru quandu avete difficultà à truvà risposte.
Allora, vai avanti, Google lu. Ma poi scrivite e vostre dumande, chjamate u vostru duttore, è parlate cun qualchissia chì sà attaccà tutti i pezzi.