Stu Blogger Plus-Size Urgeghja i Marchi di Moda à #MakeMySize
Cuntenutu
Avete mai innamuratu di u pagliacciu più raddestu solu per scopre chì a tenda ùn porta micca a vostra taglia? E dopu, più tardi, quandu pruvate à cumprà in ligna, ghjunghjite sempre à mani viote?
Per e donne plus-size, stu tippu di sperienza di compra frustrante hè a norma. Malgradu a forza di u muvimentu di u corpu-pos è un coru gonfiante di #effyourbeautystandards, pochi marchi di vestiti facenu dimensioni inclusive (ancu se a donna americana media porta trà una taglia 16 è 18, secondu un studiu 2016). (Related: Induve si trova u muvimentu di u corpu-pusitivu è induve ci vole à andà)
Dopu anni di affruntà a discriminazione di taglia, una donna hà avutu abbastanza. U mese passatu, a blogger di moda più grande Katie Sturino hà pigliatu un postu nantu à e social media, dendu una voce à milioni di donne chì facenu u listessu prublema. Sturino, l'imprenditore daretu à u 12ish Style, un blog chì celebra l'idea chì u stilu chic ùn hà micca un limite di taglia, hà pigliatu à Insta per scaccià e so frustrazioni nantu à a compra di dimensioni estese. (Pudete ricurdà di ella cum'è una di e donne badass chì ci hà aiutatu à lancià #LoveMyShape.)
"Aghju toccu u mo limitu cù cuncettori chì ùn anu micca cunsideratu u mo tipu di corpu!" hà intitulatu un selfie in u quale porta mezu un paru di jeans XL Frame chì ùn si adattanu micca. "Mandate puru i vostri selfies frustrati di a sala d'attrezzu è i stili chì vulete eranu dispunibili per voi."
A so chjama à l'azzione hà lanciatu a campagna #MakeMySize. Attraversu ellu, Sturino spera di sensibilizà è cambià in l'industria di a moda urganizendu à i cuncettori à fà scelte di dimensioni più cumpresive. Ùn ferma micca e so critiche, aduprendu e rete suciale cum'è piattaforma per affruntà cumpagnie chì ùn offrenu micca stili per corpi più curvosi.
In un post Insta particularmente scathing, Sturino chjama à Zara per l'exclusività di dimensione di a marca. "@zara hè in cima di a lista #MakeMySize bc chì mi facenu sentu male in a sala d'attrezzu dapoi anni", dice in un ritrattu chì porta un vestitu Zara troppu strettu da buttone.
"Chì tipu di missaghju mandate à u liceu, à l'università, è in fondu à qualsiasi donna anziana chì cammina in u vostru magazinu", dumanda chì accumpagna una seria di foto scattate in un camerino Aritzia. In ogni maghjina, porta a più grande taglia dispunibile in una cima, falda è vestiti, chì ùn si adattanu micca o flatter a so figura più piena.
Etichettendu a marca di fascia alta Alice è Olivia, Sturino capisce un post, "Amu stu vestitu avvoltu in leopardo è mi piacerebbe purtallu in a mo misura. Facemu sapè à i cuncettori chì vulemu purta ancu i so panni."
U so messagiu hè in casa cù i so seguitori 227K chì anu spartutu i so sentimenti nantu à l'esclusività di dimensioni. "Vulemu mette ancu robba simpatica! Micca MUMU !!" un cummentariu scrive. Un altru cummentariu incuraghjente dice: "cuntinuvate a lotta, site una maravigghia ispirazione è un mudellu. A fiducia hè a taglia più attraente". Altri anu ancu cuminciatu à publicà i so selfie frustranti di sala di adattamentu.
Malgradu tuttu u sustegnu, Sturino hà ancu ricevutu una onda di risposte negative, vergugnose di u corpu. (Un missaghju rapidu da u Forma Crew: À tutti voi trolls quì fora, vi dumandemu cun rispettu di #MindYourOwnShape. Bullying qualcunu nantu à u so corpu ùn hè mai bè.)
Queste risposte odiosa versu Sturino cunfirmanu solu perchè u muvimentu #MakeMySize hè cusì impurtante. Cuncentratu à stà pusitivu, u blogger di bellezza ignora l'odiatori, ma ci ricurdeghja chì a scumessa hè alta. Ch'ella sia un cumentu chjaramente significativu o a mancanza di dimensioni inclusive in un magazinu, u missaghju hè innegabilmente dannosu. Ogni donna merita di sentesi bè cun ella stessa, indipendentemente da a dimensione di i so pantaloni. (Related: Good American hà inventatu un New Jeans Size-Eccu perchè hè impurtante)
A bona nutizia ? U cambiamentu hè à l'orizzonte. Alcuni cuncettori cum'è Mara Hoffman è Rachel Antonoff cumincianu à allargà a gamma di dimensioni chì offrenu, secondu Sturino, chì furnisce una lista esaustiva di marche amichevuli di più dimensioni in a so pagina Insta. Ella dà ancu un urlu à i so preferiti per una dimensione inclusiva cumprese ModCloth, Nordstrom, Loft, Stitch Fix è J.Crew. (Assuciatu: I Migliori Marchi di Abbigliamento Attivo Inclusivi)
Soprattuttu, ùn importa ciò chì porti in ogni ghjornu, Sturino dà u putere à e donne di "mette a vostra fiducia in primu locu". Grazie, Katie, per u ricordu chì l'amore stessu hè u vostru accessori più preziosu.