Pulmonite bilaterale: chì hè, sintomi è cumu trattà
Cuntenutu
A pneumonia bilaterale hè una situazione in cui ci hè infezzione è infiammazione di i dui pulmoni da i microorganismi è, dunque, hè cunsiderata più seria di a pneumonia cumuna, perchè hè assuciata à una diminuzione di a capacità respiratoria. Di conseguenza, ci hè una diminuzione in a quantità di ossigenu chì circula in u corpu, ancu in u cervellu, chì pò purtà à cambiamenti in u livellu di cuscenza di a persona.
Stu tipu di pulmonite hè più cumunu in e persone cun sistemi immunitari indeboliti, cum'è i zitelli, i vechji o e persone chì anu malatie croniche chì ponu interferisce cù u funziunamentu di u sistema immunitariu.
E cause di pneumonia bilaterale sò listesse à quelle di pneumonia cumuna, chì pò esse causata da virus, batteri o funghi, tuttavia, siccomu i sintomi sò più gravi, u trattamentu si face di solitu in un ambiente ospedale in modo chì a persona sia monitorata è riceve ossigenu, dunque hè pussibule di riduce u risicu di cumplicazioni cum'è infezzione generalizata, arrestu respiratoriu o versu pleurale, per esempiu.
Principali sintomi
I sintomi di pulmonite bilaterale sò principalmente legati à a capacità respiratoria di a persona, chì pò esse abbastanza compromessa, postu chì i dui pulmoni sò compromessi. I sintomi principali di a pneumonia bilaterale sò:
- Febbra superiore à 38ºC;
- Tussa cù assai flegma;
- Grande difficultà per respirà;
- Aumentata di a frequenza respiratoria;
- Stanchezza faciule è intensa.
Quandu a persona hà altri sintomi relativi à a mancanza di ossigenu, cume labbra leggermente bluastre o livelli alterati di cuscenza, hè assai impurtante informà u pneumologu affinchì u trattamentu possa esse fattu u più prestu pussibule, soprattuttu cù l'usu di l'ossigenu maschere. Amparate à ricunnosce i sintomi di pneumonia.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu per a pneumonia bilaterale deve esse guidatu da u pneumologu, esse definitu per mezu di un sistema chì classifica i pazienti secondu i sintomi descritti è i risultati di l'esami. I pazienti classificati à bassu risicu sò generalmente trattati in casa cù l'usu di antibiotici, cum'è Levofloxacin o Clarithromycin, per esempiu, u tempu di usu hè definitu da u duttore.
Inoltre, hè impurtante chì a persona fermi à u riposu durante u trattamentu, beie assai liquidi, spruzzi cù acqua potabile è evite spazi publichi o cù assai inquinamentu, in più di portà maschere protettive ogni volta chì hè necessariu.
In u casu di i pazienti classificati cum'è severi, soprattuttu quandu u paziente hè anzianu o hà alteratu a funzione renale, a pressione sanguigna è grande difficoltà à fà scambii di gas, u trattamentu hè effettuatu in un ambiente ospedaliero. U trattamentu à l'uspidale di solitu dura trà 1 è 2 settimane, è pò varià secondu a risposta di u paziente à a terapia, è si face generalmente amministrendu ossigenu è antibiotici. Dopu u scaricamentu, u trattamentu antibioticu deve esse continuatu per almenu 1 settimana o secondu a raccomandazione di u pneumologu.