Unguenti per furuncle
Cuntenutu
- Cumu aduprà u prufume per asciugà a ebollizione
- 1. Nebacetina o Nebaciderm
- 2. Bactrobanu
- 3. Verutex
- 4. Basilicão
- Cume trattà u furore infiammatu
L'unguenti indicati per u trattamentu di furuncle, anu antibiotici in a so cumpusizione, cum'è u casu di Nebaciderme, Nebacetin o Bactroban, per esempiu, postu chì u furuncle hè una infezzione di a pelle causata da batteri, chì forma un buccu rossu, chì genera intensu dulore è disconfort.
L'applicazione di un unguentu ghjustu aiuta à trattà a ebollizione più veloce, allevendu u dolore è l'inconfortu. Questi prudutti ponu esse applicati à qualsiasi regione di u corpu induve si trova u furunculu, essendu più cumuni di cumparisce in l'inguine, ascella, coscia, faccia o natiche.
Oltre à unguenti antibiotici, si ponu ancu aduprà prudutti à base di erbe chì, ancu se ùn sò micca cusì efficaci, ponu aiutà à u trattamentu di e furuncule.
Cumu aduprà u prufume per asciugà a ebollizione
U modu currettu per aduprà u prufume varieghja secondu a cumpusizione di ognunu:
1. Nebacetina o Nebaciderm
L'unguenti Nebacetin o Nebaciderme anu dui antibiotici in a so cumpusizione, neomicina è bacitracina zincica, è ponu esse applicati 2 à 5 volte à ghjornu, cù l'aiutu di garza, dopu lavatu e mani è a zona da trattà. A durata di u trattamentu deve esse determinata da u duttore. Cunnosce e contraindicazioni è l'effetti secondari di sti unguenti.
2. Bactrobanu
Unguentu Bactroban, hà l'antibioticu mupirocina in a so cumpusizione, è deve esse applicatu finu à 3 volte à ghjornu, cù l'aiutu di una gasa, dopu lavatu e mani è l'area da trattà. L'unguentu pò esse applicatu per un massimu di 10 ghjorni o cum'è raccomandatu da u duttore. Vede e contraindicazioni è l'effetti secundari di u bactrobanu.
3. Verutex
L'unguentu Verutex hà l'acidu fusidicu antibioticu in a so cumpusizione, è pò esse applicatu 2 à 3 volte à ghjornu, per un periodu di solitu 7 ghjorni o cum'è urdinatu da u duttore. Scopri di più nantu à l'indicazioni Verutex.
4. Basilicão
L'unguentu basilicu hè un rimediu à base di erbe chì aiuta à eliminà l'ebbulenza, aiutendu à rimuovere u pus è à riduce u prucessu infiammatorio. L'unguentu deve esse applicatu à l'area affettata, dopu lavatu e mani è l'area, seguitatu da un massaggio.
Dopu l'applicazione di u prufume indicatu da u duttore, hè pussibule chì i sintomi cum'è picculu prurito, rossu, gonfiore è a temperatura aumentanu, ma generalmente u so usu hè ben tolleratu. Questi unguenti ùn devenu micca esse aduprati durante a gravidanza è l'allattamentu.
Cume trattà u furore infiammatu
Quandu un furunnu hè infiammatu, hè necessariu tene a pelle pulita per impedisce ch'ella aggravi, postu chì hè nurmale chì a ferita abbia cuminciatu à fughje è chì u pus esca da solu, in circa 7 à 10 ghjorni, chì allevia assai u dulore, ma aumenta u risicu d'infezzione sparghjendu batteri nantu à a pelle.
Piazzà una cumpressa calda sopra a ebollizione hè un bonu modu per alleviare u dolore, ma hè impurtante aduprà una compressa sterile o una gasa, ogni volta chì applichi a compressa, per riduce u risicu di infezzione. A cumpressa pò ancu esse bagnata in tè di camomilla, chì pò esse adupratu circa 3 volte à ghjornu.
Inoltre, duvete evità di spremere o schjattà u bollore cù e unghie, perchè pò esse assai dolorosa è l'infezzione pò sparghje per a pelle. A zona deve esse ancu lavata cù una soluzione antisettica. Scuprite 3 passi per trattà u furore.