Chirurgia Cardiaca Postoperatoria
Cuntenutu
- Fisioterapia in u periodu postoperatoriu di chirurgia cardiaca
- Recuperazione dopu a chirurgia cardiaca
In u periodu postoperatoriu immediatu di chirurgia cardiaca, u paziente deve stà in i primi 2 ghjorni in a unità di cure intensive - UCI per ch'ellu sia in osservazione costante è, se necessariu, i medici puderanu intervene più rapidamente.
Hè in l'Unità di Cure Intensive chì i parametri respiratorii, a pressione sanguigna, a temperatura è u funziunamentu di u core seranu osservati. Inoltre, urina, cicatrici è drenaggi sò osservati.
Questi primi dui ghjorni sò i più impurtanti, chì durante stu periodu ci hè una probabilità più grande di aritmie cardiache, sanguinamentu maiò, attacchi cardiaci, colpi di pulmone è di cervellu.
Fisioterapia in u periodu postoperatoriu di chirurgia cardiaca
A fisioterapia hè una parte impurtante di u periodu postoperatoriu di chirurgia cardiaca. A fisioterapia respiratoria deve esse iniziata quandu u paziente ghjunghje à l'unità di cure intensive (UCI), induve u paziente serà cacciatu da u respiratore, secondu u tippu di chirurgia è a gravità di u paziente. A fisioterapia motrice pò cumincià circa 3 ghjorni dopu a chirurgia, secondu a guida di u cardiologu.
A fisioterapia deve esse effettuata ogni ghjornu 1 o 2 volte à ghjornu, mentre u paziente hè in ospedale, è quandu hè dimissiunatu, duverebbe continuà à esse sottopostu à fisioterapia per altri 3 à 6 mesi.
Recuperazione dopu a chirurgia cardiaca
A recuperazione dopu a chirurgia cardiaca hè lenta, è alcune linee guida devenu esse seguitate per assicurà un trattamentu riesciutu. Alcune di queste linee guida sò:
- Evite emozioni forti;
- Evite sforzi maiò. Eseguite solu l'esercizii raccomandati da u fisioterapeuta;
- Manghjà bè, in modu sanu;
- Pigliate medicazione à u mumentu ghjustu;
- Ùn mentite nantu à u vostru latu o faccia in ghjò;
- Ùn fate micca movimenti bruschi;
- Ùn cunduce micca finu à 3 mesi;
- Ùn fà sessu prima di compie 1 mese di chirurgia.
In u periodu postoperatoriu, secondu ogni casu, u cardiologu deve pianificà un appuntamentu di revisione per valutà i risultati è rimanere cù u paziente una volta à u mese o cum'è necessariu.