Autore: Helen Garcia
Data Di Creazione: 14 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Ghjugnu 2024
Anonim
7 Pratiche d'Autocura Ogni Sofferenza di Emicrania Duverebbe Cunnosce - Vita Di Vita
7 Pratiche d'Autocura Ogni Sofferenza di Emicrania Duverebbe Cunnosce - Vita Di Vita

Cuntenutu

Un mal di testa di resaca hè abbastanza male, ma un attaccu di migraña cumpletu, fora di nunda? Cosa hè peghju? Sè vo site un malatu di migraine, ùn importa micca quantu durò, sapete ciò chì u vostru cervellu è u corpu si sentenu dopu à un episodiu. Site stancu di AF, malinconicu, è probabilmente avete voglia di pienghje. Proprieta la ragazza-ma poi torna à sentasi cum'è voi torna cù questi rituali di autocura chì faranu senta bè à qualchissia, ancu sì ùn site micca solu esciutu un cuncertu figurativu di heavy metal in capu.

Una cosa da nutà, però: Queste attività d'autocura sò destinate à esse fatte post-migraine. Ùn sò micca cunsigliatu cum'è trattamentu per e migraine stessu. Tuttavia, incorporendu pratiche di autocura è tecniche di rilassamentu in u vostru prugramma regulare hè statu dimustratu per riduce a frequenza di attacchi di emicrania, secondu Elizabeth Seng, Ph.D., assistente prufessore in u Albert Einstein College of Medicine di l'Università Yeshiva. U fondu: Pruvatevi à una sessione di chill più spessu.


1. Manghja qualcosa.

A scienza hà dimustratu chì manghjà parechji, picculi, pasti sani per tutta a ghjurnata pò aiutà à tene à migraia à badia, secondu Seng. In fattu, saltà i pranzi hè cunnisciutu per esse un precipitante di migraine cumuni, un termu Seng preferisce à "trigger" cum'è stu cattivu abitudine, cum'è e cose cum'è u stress è u sonnu poveru, puderanu precipitate una migraine, ma micca necessariamente causanu una.

Cusì ella suggerisce di manghjà qualcosa pocu dopu à un attaccu di emicrania (una volta chì a nausea cala, benintesa). Mentre vulete ritruvassi cun alimenti sanu sanu sanu, cum'è frutti è verdure è proteine ​​magre per ritruvà forza - soprattuttu se avete trattatu vomitu - Seng vi incuragisce à manghjà ancu qualcosa chì vi rende felice. Pensate: Quandu avete superatu l'influenza è pudete ~ infine ~ manghjà un veru pastu, cusì fate u vostru furmagliu è minestra à a griglia preferiti.

2. Respira assai.

Avete ghjustu avutu una sperienza traumatizante mentale è fisica. Avete bisognu di angustià veloci, è u travagliu di respirazione pò aiutà. (ICYDK, migraine è u dulore di a testa sò solu un'altra di e parechje cundizioni chì u travagliu di respirazione è, in particulare, a respirazione profonda diafragmatica pò aiutà à allevà).


Tuttu si tratta di a gestione è di a riduzione di u stress, spiega Seng. Vulete custruisce in tecniche di gestione di u stress cum'è respirazione profonda, è rilassamentu progressivu di i musculi in a vostra rutina per tene una vita u più coerente pussibule, chì include u mantenimentu di livelli di stress bassu, dice. Questu hè chì "a maiò parte di l'aumentu è a diminuzione brusca di u stress sò assuciati cù l'iniziu di l'attaccu di migraine", dice.

"Hè impussibile di fà una respirazione profonda currettamente è micca di sperienze una riduzione di u vostru stress", dice.

Bonus: I respirazioni ponu aiutà ancu in mezu à a crisi di i migrani. Alcune persone cercanu di aduprà una respirazione profonda durante u mal di testa stessa è, anecdoticamente, dicenu chì aiuta à distralli da u dolore, dice Seng. (Related: 3 Tecniche di respirazione chì ponu migliurà a vostra salute)

3. Praticà a visualizazione.

Puderete avè intesu parlà di cumu a visualizazione pò aiutà à sfracicà i vostri scopi, ma sta tecnica pò ancu mandà à un locu chì ùn hè micca pienu di dolore di emicrania. Seng vi prupone di cumincià cù una respirazione profonda, entrà in una pusizione cunfortu è chjude l'ochji. A visualizazione classica include andà in un locu particulare in a vostra mente, cum'è a spiaggia o u boscu, ma à Seng li piace aduprà visualizazioni chì sò un pocu più specifiche à u dolore.


"Dumandu à e persone di visualizà una candela accesa è pensanu à ciò chì u calore è u calore si sentenu, o visualizà un arbre cambia u culore in u cursu di e quattru stagioni", spiega. "Avè qualcosa chì hè veramente chjappu per pensà pò esse veramente immersivu è veramente rilassante".

4. Meditate.

Cum'è cù una respirazione profonda, truvà u tempu per una pratica di meditazione regolarmente aiuterà a vostra mente è u corpu à ripresentà direttamente dopu un attaccu di emicrania, ma pò ancu aiutà à prevene chì un altru accada in futuro. Cum'è cù tutti l'altri cunsiglii di cura di sè stessu suggeriti, a coerenza regna quì sopra: Hè più nantu à a pratica di meditazione coherente chì a durata di u tempu spentu meditatu, dice Seng. (Related: I migliori app di meditazione per i principianti)

In fattu, Seng dice novu, ancu da esse publicatu, e ricerche anu trovu chì specificamente, a meditazione attenta sembra riduce a disabilità legata à a migraña. A ghjente pò avè tanti ghjorni di emicrania cum'è prima - o un coppiu di menu ancu - ma sò capaci di vultà à sente si stessi è à fà ciò ch'elli volenu più prestu.

"Una volta chì avete attraversu sta sperienza orribile, pigliate 10 à 20 minuti per voi stessi, fate un pocu di respirazione profonda è alcune immagini visive, è vi ferete un grande serviziu", dice Seng.

5. Bei acqua.

Mantene idratatu vene cun una mansa di benefici per a salute per ùn parlà micca di l'impulsu chì pò dà a vostra pelle. Mentre chì l'evidenza nantu à cumu l'idratazione ghjoca un rolu cù e migraine ùn hè micca robusta cum'è altri fattori (vale à dì saltà i pasti), Seng dice chì i dati di l'inchiesta anu dimustratu chì parechji malati di migraine informanu chì si sentenu disidratati à l'iniziu di un attaccu di migraine.

Allora assicuratevi di beie l'acqua continuamente in tuttu u ghjornu per mantene un livellu di idratazione sana. Post attaccu di emicrania, ghjunghje à a vostra buttiglia d'acqua per sentesi rifornita dopu una battaglia cù u stomacu sconvoltu è a testa battente. Seng ricumanda chì i so pazienti chug una buttiglia sana d'acqua quandu piglianu qualsiasi medicazione per a migraña, perchè uccide dui acelli cù una petra. (In cunnessione: Ciò chì hè accadutu quandu aghju bevutu duie volte più acqua chì di solitu facu per una settimana)

6. Fate una spassighjata.

Quandu site in mezu à una crispazione di tensione o attaccu di emicrania, ùn ci hè manera di pudè risolve ancu se vulete. In fattu, ancu una attività fisica lieve, cume u camminu per e scale, pò aggravà u dolore di a testa, dice Seng. Ma una volta passatu u peghju, è u dulore à a testa, a nausea è qualsiasi altru sintimu debilitante sò calati, andate avanti è fate una spassighjata casuale intornu à u bloccu.

L'attività fisica aerobica frequente è cunsistenti hè stata dimustrata per riduce a frequenza di emicranie è di tensione, dice Sara Crystal, M.D., neurologa, specialista di cefalea, è cunsiglieru medicu per Cove, un serviziu chì furnisce trattamenti di u dolore di cefalea è di emicrania appruvati da a FDA. È mentre a ghjuria hè sempre esattamente nantu à chì tippu di eserciziu o intensità hè megliu, si tratta veramente di custruisce attività aerobica regulare in u vostru modu di vita chì conta u più quandu si tratta di prevenzione di a migraña, dice.In più, sapemu chì esse in natura riduce i vostri ormoni di u stress, dunque à u minimu, vi sentirete megliu dopu avè un pocu d'aria fresca.

7. Aduprate olii essenziali.

"L'olii essenziali ponu ancu esse un modu utile per truvà sollievu, postu chì ponu bluccà a trasmissione di u dolore, desensibilizà e fibre di u dolore è riduce l'infiammazione", aghjusta u duttore Crystal. A menta piperita è a lavanda parenu esse i migliori olii essenziali per u sollievu di a migraña, è i dui prufumi ponu ancu esse mischiati inseme. Nota, però, chì ci sò alcune linee guida raccomandate per aduprà olii essenziali per emicranie o per trattà qualcosa di veramente, allora assicuratevi di cunsultà u vostru duttore prima di aghjunghje li in a vostra rutina. (More: I benefici di l'usu di l'olii essenziali, secondu l'ultime ricerche)

Rivista per

Publicità

Posti Interessanti

Test immunochimicu fecale (FIT)

Test immunochimicu fecale (FIT)

U te t immunochimicu fecale (FIT) hè un te t di creening per u cancheru di colon. Pruvede per u angue piattu in e feci, chì pò e e un primu egnu di cancheru. FIT detecta olu u angue uma...
Osteoporosi

Osteoporosi

Riproduce u video di alute: //medlineplu .gov/ency/video /mov/200027_eng.mp4Chì hè que tu? Ripruduce u video di alute cù a de crizzione audio: //medlineplu .gov/ency/video /mov/200027_e...