Autore: Eugene Taylor
Data Di Creazione: 15 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Ghjugnu 2024
Anonim
Sangramento vaginal pós menopausa: SERÁ QUE É CÂNCER ?
Video: Sangramento vaginal pós menopausa: SERÁ QUE É CÂNCER ?

Cuntenutu

Chì ci hè un sanguinamentu postmenopausale?

Sanguinamentu postmenopausale si face in u vaginu di una donna dopu avè subitu a ménopause. Una volta chì una donna hè passata 12 mesi senza un periodu, hè cunsiderata cum'è in ménopause.

Per escludiri prublemi medichi seri, e donne cun sagnu postmenopausale devenu sempre vede un duttore.

Chì hè u sangu sanguinariu?

Sanguinamentu vaginale pò avè una varietà di cause. Queste includenu cicli menstruali normali è sanguinamentu postmenopausale.Altre cause di sanguinamentu vaginale includenu:

  • traumu o assaltu
  • cancru di cervica
  • infezioni, cumprese infezioni di l'urinariu

Se sperimentate un sanguinamentu vaginale è sì in postmenopausa, u vostru medicu vi dumanderà a durata di u sangu, a quantità di sangue, qualsiasi dolore addizionale, o altri sintomi chì ponu esse pertinenti.


Perchè u sanguinamentu vaginale anormale pò esse un sintomu di cancheru cervicale, uterinu o endometriale, duverete avè qualchì sanguinamentu anormale valutatu da un duttore.

Chì causa a sanguinamentu postmenopausale?

L'emorragia pò accade in donne in postmenopausa per parechje ragioni. Per esempiu, e donne chì piglianu una terapia di sostituzione ormonale ponu avè sanguinamentu vaginale per pochi mesi dopu l'iniziu di ormoni. Hè ancu pussibule per una donna chì pensava chì era in menopausa per cumincià à ovulà. S'ellu si verifica, u sangu pò ancu accade.

Ci hè una varietà di altre condizioni chì ponu causà un sanguinamentu postmenopausale.

Alcune cause cumuni includenu: polipi, iperplasia endometriale è atrofia endometriale.

Polipi uterini

I polipi uterini sò crescita non cancerose. Ancu benigni, alcuni polipi ponu diventà eventualmente cancerosi. L'unicu sintimu chì a maggior parte di i pazienti cun polipi sperimenteranu hè un sanguinamentu irregulare.

I polipi uterini sò particularmente cumuni in e donne chì anu passatu a menopausa. Tuttavia, e donne più giovani ponu ancu ottene.


Iperplasia endometriale

L'iperplasia endometriale hè u spessimentu di l'endometriu. Hè una causa putenziale di sanguinamentu postmenopausale. Hè spessu causatu quandu ci hè un eccessu di estrogeni senza abbastanza progesterone. Succede spessu in e donne dopu a menopausa.

L'usu à longu andà di l'estrogeni pò purtà à aumentà u risicu di iperplasia endometriale. Pò infine purtà à u cancheru di l'utru se ùn hè micca trattatu.

Cancer endometriale

U cancheru endometriale principia in l'utru. L'endometriu hè un stratu di l'utru. Oltre à un sanguinamentu anormale, i pazienti ponu avè dolore pelvicu.

Sta cundizione hè spessu rilevata prestu. Provoca un sanguinamentu anormale, chì si nota facilmente. L'utru pò esse eliminatu per trattà u cancer in parechji casi. Circa e donne chì anu sanguinamentu postmenopausale anu un cancru endometriale.

Atrofia endometriale

Sta cundizione face chì u rivestimentu endometriale diventi troppu magru. Pò accade in donne in postmenopausa. Quandu u revestimentu diluisce, u sangu pò esse.


Cancer cervicale

Sanguinamentu dopu a ménopause hè spessu innocu. Tuttavia, pò ancu esse un segnu raru di cancheru di u cervicu. U cancheru di u cervicu tende à prugressà pianu pianu. I medichi ponu identificà qualchì volta queste cellule durante un esame regulare.

E visite annuali à u ginecologu ponu aiutà cù a rilevazione precoce è ancu a prevenzione di u cancheru di u cervicu. Questu pò esse fattu monitorendu i test di Papanicolau anormali.

Altri sintomi di u cancheru di u collu di l'utru ponu include u dolore durante u sessu o una perdita vaginale anormale, ancu in donne chì sò in postmenopausa.

Sintomi di sagnu postmenopausale

Parechje donne chì sperimentanu un sanguinamentu post-menopausa ùn anu micca altri sintomi. Ma i sintomi ponu esse presenti. Questu pò dipende da a causa di u sangu.

Parechji sintomi chì si verificanu durante a menopausa, cume e vampate di calore, spessu cumincianu à diminuisce durante u periodu postmenopausale. Ci sò, tuttavia, altri sintomi chì e donne in postmenopausa ponu sperimentà.

I sintomi di e donne in menopausa ponu sperimentà:

  • siccità vaginale
  • diminuzione di libido
  • insonnia
  • incontinenza di u stress
  • aumentu infezioni di l'urinariu
  • ingrossu di pesu

Cume hè diagnosticatu un sanguinamentu postmenopausale?

Un duttore pò fà un esame fisicu è una analisi di storia medica. Puderanu ancu fà un fruttu Pap cum'è parte di un esame pelvicu. Questu pò esaminà per u cancheru cervicale.

I duttori ponu aduprà altre prucedure per vede l'internu di a vagina è l'utru.

Ultrasound transvaginale

Questa prucedura permette à i duttori di vede l'ovari, l'utru è u cervice. In questa prucedura, un tecnicu inserisce una sonda in a vagina, o dumanda à u paziente di inserisce ella stessa.

Isteroscopia

Questa prucedura mostra u tessutu endometriale. Un duttore inserisce un scopu di fibra ottica in a vagina è u cervice. U duttore pompa u gas diossidu di carbonu attraversu u scopu. Questu aiuta à espansione l'utru è rende l'utru più faciule da vede.

Cumu si tratta u sanguinamentu postmenopausale?

U trattamentu dipende da a causa di u sanguinamentu, da se u sanguinamentu hè pesante, è sì sintomi addiziunali sò presenti. In certi casi, i sanguinamenti ùn ponu micca bisognu di trattamentu. In altre situazioni induve u cancheru hè statu scartatu, u trattamentu pò cumprende i seguenti:

  • Creme di estrogeni: U vostru duttore pò prescrive una crema di estrogeni se u vostru sanguinamentu hè dovutu à un assottigliamento è atrofia di i vostri tessuti vaginali.
  • Rimozione di polipi: A rimozione di polipi hè una procedura chirurgica.
  • Progestin: Progestin hè una terapia di sostituzione ormonale. U vostru duttore pò cunsigliallu se u vostru tessutu endometriale hè invaditu. A progestinica pò diminuisce a crescita eccessiva di tessuti è riduce i sanguinamenti.
  • Isterectomia: Sanguinamentu chì ùn pò micca esse trattatu in modi menu invasivi pò richiede una isterectomia. Durante una isterectomia, u vostru duttore rimuoverà l'utru di u paziente. A procedura pò esse fatta laparoscopicamente o per mezu di chirurgia addominale convenzionale.

Se u sanguinamentu hè dovutu à u cancheru, u trattamentu dipenderà da u tippu di cancheru è da u so stadiu. U trattamentu cumunu per u cancheru endometriale o cervicale include chirurgia, chimioterapia è radioterapia.

Prevenzione

L'emorragia postmenopausale pò esse benigna o pò esse u risultatu di una cundizione più seria cum'è u cancer. Ancu se ùn puderete micca pudè prevene un sanguinamentu vaginale anormale, pudete cercà aiutu rapidamente per uttene un diagnosticu è un pianu di trattamentu in postu, ùn importa ciò chì a causa. Quandu i tumori sò diagnosticati prestu, e probabilità di sopravvivenza sò più alte. Per prevene un sanguinamentu anormale postmenopausale, a migliore strategia hè di riduce i vostri fattori di risicu per e condizioni chì puderebbenu causallu.

Chì pudete fà

  • Trattate l'atrofia endometriale prestu per prevene ch'ella progressi in cancru.
  • Visite u vostru ginecologu per prucessi regulari. Questu pò aiutà à rilevà e condizioni prima ch'elli diventanu più problematichi o risultanu in un sanguinamentu postmenopausale
  • Mantene un pesu sanu, dopu una dieta sana è esercitassi regularmente. Questu solu pò prevene una varietà di complicazioni è condizioni in tuttu u corpu.
  • Se u vostru duttore li raccomanda, cunsiderate a terapia di sostituzione ormonale. Questu pò aiutà à prevene u cancheru endometriale. Ci sò contra, però, chì duvete discutere cù u vostru duttore.

Chì ci sò e prospettive di sanguinamentu postmenopausale?

L'emorragia postmenopausale hè spessu trattata cù successu. Se u vostru sanguinamentu hè dovutu à u cancheru, a prospettiva dipende da u tippu di cancheru è da u stadiu in cui hè statu diagnosticatu. A percentuale di sopravvivenza à cinque anni hè di circa 82 per centu.

Indipendentemente da a causa di u sanguinamentu, mantenite un stilu di vita sanu è continuate à fà visite regulare à u vostru ginecologu. Puderanu aiutà à rilevà qualsiasi altra cundizione prima, cumpresu u cancer.

Per Tè

Cura di ferita chirurgica - chjusu

Cura di ferita chirurgica - chjusu

Un inci ione hè un tagliu attraver u a pelle fattu durante a chirurgia. Hè ancu chjamata "ferita chirurgica". Alcune inci ioni ò chjuche. Altri ò a ai longhi. A dimen ion...
Efavirenz

Efavirenz

Efavirenz hè adupratu cù altri medicamenti per trattà l'infezione da u viru di l'immunodeficienza umana (HIV). Efavirenz hè in una cla a di medicazione chjamati inibitori n...