Ciò chì e mamme anu bisognu di sapè nantu à i disordini alimentari postpartum
Sì vi truvate in lotta, ci hè aiutu.
Quandu avia 15 anni, aghju sviluppatu un disordine alimentariu. Benintesa, l'abitudini di stu disordine cumincianu mesi (ancu anni) prima.
À 6 anni, stava sciddicendu in spandex è travagliendu accantu à a mo mamma. E mo serrature bionde rimbalzavanu mentre ballavamu, improvvisavamu, è faciamu crunches cù Jane Fonda. À quellu tempu, ùn ci pensava micca assai. Ghjucava. Ci simu ghjustu divertiti.
Ma hè stata a mo prima lezzione di ciò chì i corpi di e donne eranu "supposti" per esse.
Quelli nastri VHS m'anu amparatu chì a magra era bella è desiderabile. Aghju amparatu chì u mo pesu puderia (è vuleria) determinà u mo valore.
Aghju cuminciatu à travaglià di più - {textend} è à manghjà menu. Aghju adupratu vestiti per piattà e mo imperfezzioni. Per piattàmi da u mondu.
Quandu aghju cuminciatu à cuntà e calorie, eru dighjà ghjinochju osseu prufondu in ciò chì i duttori chjameranu dopu EDNOS (un disordine alimentariu, micca altrimente specificatu - {textend} avà cunnisciutu cum'è OSFED, altru disordine alimentariu o alimentariu specificatu) è disordine dismorficu .
A bona nutizia hè chì aghju trovu aiutu è "recuperatu". À 30 anni, e mo fianche s'eranu allargate, e mo cosce s'eranu addensate, è mentre ùn amava micca u mo corpu, mancu l'odiu. Aghju adupratu l'alimentu è l'eserciziu in una manera sana.
Ma dopu sò stata incinta, è u mo disordine longu dormitu hà ricullatu.
I pesi bisettimanali anu spostatu a mo attenzione in quella maledetta scala.
Benintesa, a correlazione trà a gravidanza è i disordini alimentari hè abbastanza cunnisciuta. Sicondu Mental Health America, circa 20 milioni di donne americane anu un disordine alimentariu clinicamente significativu, è l'Associazione Naziunale di u disordine di l'alimentazione (NEDA) nota chì alcuni di questi disordini sò scatenati da a gravidanza.
"L'incessante cuntà, paragunà è misurà chì accade durante quelli nove mesi è oltre pò sfruttà alcune di e vulnerabilità assai chì sò ligate à i disordini alimentari è à l'ossessioni alimentari è di pesu", spiega NEDA. "U perfezziunisimu, a perdita di cuntrollu, i sentimenti d'isulamentu, è i ricordi di a zitiddina spessu bolle ... à a superficia."
Queste cose, accumpagnate da un sempre - {textend} è rapidamente - {textend} corpu chì cambia, ponu esse tossiche.
Sicondu u stabilimentu di trattamentu di u disordine alimentariu, Centru per a Scuperta, ci hè un risicu più elevatu di ricaduta durante i periodi prenatali è postpartum se unu hè in lotta o hà luttatu cù un disordine alimentariu.
Ironicamente, a mo prima gravidanza hè andata bè. L'esperienza hè stata magica è empowering. Mi sentu cunfidente, sexy, è forte, è per a prima volta in 3 decennii, mi amu me stessu - {textend} è a mo nova forma più cumpleta.
Ma a mo seconda gravidanza era diversa. Ùn puderia micca buttunà i mo pantaloni da 6 settimane. Aghju manifestatu da 8 settimane, è a ghjente cummentava regolarmente nantu à a mo apparizione.
"Wow, ùn site chè 5 mesi?! Purtate gimelli? "
(Iè, veramente).
Aghju messu u mo addome in espansione. Mi preoccupava ciò chì significava a rapida crescita per mè è u mo corpu post-criaturu, è aghju fattu tuttu ciò chì puderia per cuntrullallu.
Aghju camminatu, natatu, aghju fattu yoga, è corru. Aghju mantenutu e mo calorie limitate - {textend} micca assai ma abbastanza. Ùn mi permetteraghju micca più di 1.800 calorie ogni ghjornu, è aghju cuminciatu à cunsiderà l'alimenti cum'è "boni" o "cattivi".
Dopu a consegna, e cose anu peghju in modu esponenziale.
L'allattamentu hè diventatu una scusa per limità à tempu calorie è cibu. (U mo zitellu era ligatu à mè, è - {textend} cume tale - {textend} Eru ligatu à u lettu.) È u mo duttore hè d'accordu per esercità 2 settimane postpartum ghjustificatu a mo attività fisica.
Aghju guaritu è esse "sanu".
Ùn fate micca sbagliu: sò un travagliu in corsu. U recuperu da cumpurtamenti disordinati hè un prucessu per tutta a vita. Ma se vi truvate in lotta cù u vostru corpu ci hè aiutu.
Eccu parechje cose chì pudete fà per sustene a vostra recuperazione durante è dopu a nascita.
- Dite à qualchissia chì avete un mumentu difficiule, di preferenza un duttore, cumpagnu di sopravviventi, o membru di famiglia o amicu di sustegnu. Ùn pudete micca uttene aiutu se piattate i vostri sintomi, è ammettendu chì avete un prublema hè u primu passu versu a ripresa.
- Pianificate una visita prenatale appena avete amparatu chì site incinta, è informate u vostru duttore sanitariu chì avete luttatu (o avete luttatu) cun un disordine alimentariu. Se ùn sò micca cooperativi, inutili, o invalidanu i vostri sentimenti è paure, truvate subitu un novu duttore. Avete bisognu di un OB-GYN chì travaglia per è cun voi.
- Se ùn avete micca un psichiatra, psicologu, terapeuta, o nutrizionista certificatu, uttene unu. Parechji sò furmati per trattà specificamente i disordini alimentari, è un bonu clinicu pò aiutà à creà un "pianu" di gravidanza. Questu deve includere una strategia tangibile è sana per guadagnà pesu è un modu per fà fronte à u guadagnu improvvisu di dittu pesu.
- Assistite à e classi di gravidanza, prenatale è di nascita.
- Situate gruppi di supportu lucale o chat online. Parechji chì si recuperanu da i disordini alimentari trovanu utile u cunsigliu di gruppu.
- Truvate un modu per onurà è trattassi senza fitness o manghjà.
Benintesa, ùn ci vole à dì, ma hè imperativu chì aiuti - {textend} micca solu per u vostru benessere ma per quellu di u to figliolu.
Secondu Eating Disorder Hope - {textend} una urganizazione chì furnisce infurmazioni è risorse, è hà per scopu di finisce l'alimentazione disordinata - {textend} "e donne in gravidanza cù disordini alimentari attivi sò à un risicu assai più elevatu per a nascita prematura è [/ o] bassa nascita pisà i criaturi ... [sò] in più risicu per avè una cesariana è [/ o] sviluppà una depressione postpartum ".
I disordini alimentarii postpartum ponu rende difficile l'allattamentu. Ansietà, attacchi di panicu, ideationi suicidi, è altri impatti psiculogichi sò ancu cumuni.
Ma ci hè aiutu.
Ci hè una speranza, è a cosa più impurtante chì pudete fà hè di stà onestu: u vostru zitellu merita a furtuna di esse felice è sanu ... è ancu voi.
Per truvà una clinica in a vostra zona, verificate Disordinatore Alimentariu Trovatore di trattamentu di Speranza. Pudete ancu chjamà u Linea d'aiutu NEDA per supportu è risorse à 1-800-931-2237.
Kimberly Zapata hè mamma, scrittore è difensore di a salute mentale. U so travagliu hè apparsu in parechji siti, cumpresu u Washington Post, HuffPost, Oprah, Vice, Parents, Health, and Scary Mommy - {textend} per citarne uni pochi - {textend} è quandu u so nasu ùn hè micca sipoltu in u travagliu (o un bonu libru), Kimberly passa u so tempu liberu à corre Più Grande Di: Malattia, un'organizazione senza scopo di lucro chì hà per scopu di abilità i zitelli è i ghjovani adulti chì luttanu cù e condizioni di salute mentale. Seguitate Kimberly nantu Facebook o Twitter.