Primi sintomi di HIV è AIDS
![AIDS, HIV e sieropositività. Sono guarite due persone?](https://i.ytimg.com/vi/jl44oJIxdEc/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
- Primi sintomi di l'infezzione da HIV
- Principali sintomi di u SIDA
- Cumu si face u trattamentu di u SIDA
- Capite megliu u SIDA
I sintomi di HIV sò abbastanza difficiuli da identificà, dunque u megliu modu per cunfirmà a vostra infezzione cù u virus hè di fà test di HIV in una clinica o in un centru di teste è cunsiglii per l'HIV, soprattuttu se un episodiu risicu hè accadutu., Cume sessu senza prutezzione o preservativu spartera.
In certe persone, i primi segni è sintomi cumpariscenu qualchì settimana dopu l'infezzione da u virus è sò simili à quelli di l'influenza, è ponu sparisce spontaneamente. Tuttavia, ancu se i sintomi sò spariti, ùn significa micca chì u virus hè statu eliminatu è cusì ferma "addurmintatu" in u corpu. Per questa ragione, hè impurtante chì u test di HIV sia fattu dopu una situazione o comportamentu risicatu per chì u virus pò esse identificatu è, se indicatu, l'iniziu di u trattamentu, se necessariu. Vede cumu hè fatta a prova HIV.
Primi sintomi di l'infezzione da HIV
I primi sintomi di l'infezione da HIV ponu apparisce circa 2 settimane dopu u cuntattu cù u virus è ponu esse simili à l'influenza, cume:
- Mal di testa;
- Febbra bassa;
- Stanchezza eccessiva;
- Lingue infiammate (ganglioni);
- Mal di gola;
- Dolore à l'articuli;
- Canker o ferite di a bocca;
- Suda di notte;
- Diarrea.
Tuttavia, in alcune persone, l'infezione da HIV ùn causa micca segni o sintomi, è sta fase asintomatica pò durà finu à 10 anni. U fattu chì ùn ci sia segni o sintomi ùn significa micca chì u virus hè statu eliminatu da u corpu, ma chì u virus si multiplica in silenziu, affettendu u funziunamentu di u sistema immunitariu è l'emergenza successiva di u SIDA.
Idealmente, l'HIV deve esse diagnosticatu durante a fase iniziale, prima di sviluppà u SIDA, chì u virus hè sempre in bassa concentrazione in u corpu, rendendu più faciule u cuntrollu di u so sviluppu cù droghe. Inoltre, a diagnosi precoce impedisce ancu chì u virus si sparghji à l'altri populi, postu chì da quellu mumentu, ùn duverebbe più fà sessu senza preservativi.
Principali sintomi di u SIDA
Dopu à circa 10 anni senza causà sintomi, l'HIV pò causà un sindromu chjamatu SIDA, chì hè carattarizatu da un indebulimentu maiò di u sistema immune. Quandu accade, i sintomi riappariscenu, chì sta volta include:
- Febbra alta custante;
- Sudazioni frequenti di notte;
- Patchi rossi nantu à a pelle, chjamati sarcoma di Kaposi;
- Difficultà à respirà;
- Tosse persistente;
- Macchie bianche nantu à a lingua è a bocca;
- Ferite in a regione genitale;
- Perda di pesu;
- Prublemi di memoria.
À questu stadiu, hè ancu frequente chì a persona abbia infezioni frequenti cum'è tonsillite, candidiasi è ancu pneumonia è, dunque, si pò pensà à u diagnosticu di l'infezione da HIV, soprattuttu quandu si presentanu parechje infezioni frequenti è ripetute.
Quandu u SIDA hè dighjà sviluppatu, hè assai più difficiule di pruvà à cuntrullà u prugressu di a malatia cù i medicazione è, dunque, assai pazienti cun a sindrome finiscenu per esse ospedalizati per prevene è / o trattà e infezioni chì si presentanu.
Cumu si face u trattamentu di u SIDA
U trattamentu di u SIDA hè fattu cù un cocktail di medicazione furnitu gratuitamente da u guvernu, chì pò include i seguenti rimedi: Etravirin, Tipranavir, Tenofovir, Lamivudine, Efavirenz, in più di altri chì ponu esse cumminati secondu u protocolu di u Ministeriu di a Salute.
Luttanu contr'à u virus è aumentanu a quantità è a qualità di e cellule di difesa di u sistema immunitariu. Ma, per ch'elli possinu avè l'effettu previstu, hè necessariu seguità currettamente l'istruzzioni di u duttore è aduprà preservativi in tutte e relazioni, per evità a contaminazione di l'altri è aiutà à cuntrullà l'epidemia di a malatia. Amparate più nantu à u trattamentu di u SIDA.
L'usu di u preservativu hè impurtante ancu in e relazioni sessuale cù i partenarii digià infettati da u virus AIDS. Questa cura hè impurtante, postu chì ci sò parechji tippi di virus HIV è, dunque, i partenarii ponu esse infettati cun un novu tipu di virus, rendendu difficiule u cuntrollu di a malattia.
Capite megliu u SIDA
L'AIDS hè una malattia causata da u virus HIV chì indebulisce u sistema immunitariu, lascendu l'individuu immunologicamente fragile è propensu à malatie opportuniste chì in generale serianu facilmente risolte. Dopu chì u virus entri in u corpu, e cellule di difesa cercanu di prevene a so azzione è, quand'elli parenu riesce, u virus cambia di forma è u corpu hà bisognu di pruduce altre cellule di difesa capaci di piantà a so multiplicazione.
Quandu ci hè una quantità più chjuca di virus HIV in u corpu è una bona quantità di cellule di difesa, l'individuu si trova in a fase asintomatica di a malattia, chì pò durà finu à circa 10 anni. Tuttavia, quandu a quantità di virus in u corpu hè assai più grande di e so cellule di difesa, i segni è / o sintomi di u SIDA apparisce, chì u corpu hè digià indebulitu è ùn hè capace di fermassi, mancu malatie chì serianu faciule da risolve. Dunque, a migliore forma di trattamentu per u SIDA hè di evità a recontaminazione cù u virus è seguità currettamente u trattamentu prescrittu secondu i protocolli esistenti.