Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 9 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
IL VANGELO ESSENO Parte 1 : - LA CURA per ogni male-
Video: IL VANGELO ESSENO Parte 1 : - LA CURA per ogni male-

Cuntenutu

Quandu site in cuntattu direttu cù qualsiasi pianta velenosa, duvete:

  1. Lavate subitu a zona cun assai sapone è acqua per 5 à 10 minuti;
  2. Avvolge l'area cun una compressa pulita è cercate immediatamente assistenza medica.

Inoltre, alcune raccomandazioni chì devenu esse seguitate dopu u cuntattu cù e piante velenose sò di lavà tutta a ropa, cumprese i lacci di i scarpi, per evità di grattà u locu è micca di mette alcolu nantu à a pelle.

Un'altra cosa chì ùn duverebbe mai fà hè di pruvà à caccià a resina da a pianta cù un bagnu d'immersione, mettendu a manu ind'un bucket, per esempiu, chì a resina pò sparghje in altre zone di u corpu.

Una bona punta hè di purtà a pianta velenosa à l'uspidale, affinchì i duttori sappianu di quale pianta hè, è ponu identificà u trattamentu più adattu, postu chì pò varià da una pianta à l'altra. Eccu alcuni esempii di piante velenose chì ponu esse periculosi per a vostra salute.


Rimediu casanu per calmà a pelle

Un bonu rimediu casanu per calmà a pelle dopu u cuntattu cù e piante velenose hè u bicarbonatu di sodiu. Dopu u cuntattu cù a pianta velenosa, cum'è u bichjeru di latte, cun mè-nimu-pò, tinhorão, ortica o mastice, per esempiu, a pelle pò esse rossa, gonfia, cù bolle è pruriti è bicarbonatu di sodiu, per via di u so antisetticu è pruprietà fungicidi, aiuterà a pelle à rinascià è tumbà battìri o funghi chì ci ponu esse presenti.

Ingredienti

  • 1 cucchiaia di bicarbunatu di sodiu;
  • 2 cucchiai d'acqua.

Modu di preparazione

Per preparà stu rimediu, basta à mischjà u bicarbonatu di sodiu è l'acqua, finu à ch'ella formi una pasta uniforme è, dopu, passà nantu à a pelle irritata, copre cù una garza pulita è cambià u vestitu circa 3 volte à ghjornu, finu à chì i segni irritanu a pelle , cum'è pruritu è ​​rossu, sò spariti.


Prima di applicà stu rimediu casanu, duvete lavà immediatamente a zona cun abbondante sapone è acqua, per 5 à 10 minuti, dopu avè toccu a pianta velenosa, applicate una garza pulita o cumpressate in situ è ​​andate prestu à l'uspidale per circà aiutu medicu. ..

Si deve ancu evità di grattà u locu chì hè entratu in cuntattu cù a pianta è ùn piglià un bagnu d'immersione, chì a resina di a pianta pò sparghje in altre regioni di u corpu. A persona ùn deve ancu micca scurdà di piglià a pianta à l'uspidale per chì u trattamentu più adeguatu pò esse fattu.

Cunsigliatu

Incuntrà Gemma Weston, Campiona di Flyboarding Femminile in u mondu

Incuntrà Gemma Weston, Campiona di Flyboarding Femminile in u mondu

Quandu i tratta di flyboard prufe iunale, nimu u face megliu chè Gemma We ton chì hè tata incurunata Campione di u Mondu à a Cuppa di u Mondu Flyboard in Dubai l'annu cor u. Pr...
11 Cose chì ogni donna sperienze dopu un ghjornu di sci

11 Cose chì ogni donna sperienze dopu un ghjornu di sci

A neve cade è e muntagne chjamanu: 'Hè a tagione per i port invernali! Ch'ella ia fruttendu i magnati, lancendu trucchi nantu à a mezza pipa, o emplicemente gudendu di a polvere...