U Caffè Probioticu hè una Nova Tendenza di Bevande-Ma Hè Ancu una Bona Idea?
Cuntenutu
- Chì facenu i pruibiotici è i prebiotici à u vostru intestinu?
- Chì face u caffè à u vostru intestinu?
- Allora u caffè probioticu hè bonu o cattivu?
- Rivista per
Vi svegliate pensendu, sunnendu, è sbavendu per u caffè? Listessu. Questa brama, tuttavia, ùn si applica micca à e vitamine probiotiche. Ma postu chì u caffè di collagene, u caffè di cold brew spiked, u caffè glitter è u caffè à funghi esistenu, perchè micca avè un caffè probioticu?
Beh, hè ufficialmente quì. Una nova tendenza java in crescita combina i dui. Per esempiu, a marca di suchju Jus di Julie prupone un caffè fretu cù probiotici. È VitaCup hà lanciatu baccelli di caffè tazza K probiotici à un servitu cù "1 miliardu di CFU di bacilli coagulani resistenti à u calore è aloe vera ... l'ultima combinazione per aiutà i vostri sistemi digestivi à funziunà", secondu u situ web.
Ma sta bevanda probiotica unica è fatta hè veramente una bona idea? Quì, i dietisti arregistrati specializati in a salute di l'intestinu cumentanu s'ellu duvete principià à beie latte di bacteria viva o salvà u vostru stomacu da u dulore di una altra tendenza di mala dieta.
Chì facenu i pruibiotici è i prebiotici à u vostru intestinu?
"L'alimenti probiotici è i supplementi anu batteri vivi, mentre chì l'alimenti prebiotici cum'è asparagi, carciofi è legumi alimentanu i batteri vivi chì sò dighjà in u vostru intestinu", dice Maria Bella, R.D., fundatore di Top Balance Nutrition in New York.
A ricerca mostra chì i probiotici è i prebiotici sustenenu a salute digestiva, soprattuttu se avete una infezione, sì in antibiotici o avete IBS, dice Sherry Coleman Collins, R.D., presidente di Southern Fried Nutrition. "Ma ùn ci hè micca assai ricerca nantu à l'usu di pre è probiotici in un individuu sanu. Avemu sempre assai per amparà ciò chì pare una microbiota" sana ". (Eccu più nantu à i benefici di piglià probiotici.)
Chì face u caffè à u vostru intestinu?
Dittu simplici, u caffè face cacà.
"U caffè hè un stimulante è pò stimulà u trattu gastrointestinali", dice Collins. "Per certi persone, questu pò avè un impattu pusitivu per aiutà à l'eliminazione; in ogni modu, per altri (in particulare quelli chì anu IBS o prublemi intestinali funziunali) pò aggravà i so prublemi". (Questu hè soprattuttu impurtante per sapè chì tante donne anu prublemi GI è stomacu).
"U grassu tende à rallentà a digestioni, cusì l'aghjunzione di latte interu o crema rallenta a rata di assorbimentu di caffè in u trattu gastrointestinali", dice Collins, aiutendu à allargà a liberazione di cafeina è riduce i prublemi gastrointestinali indotti da u caffè.
Bella accunsente chì u caffè in a so forma pura senza cappuccinu pò esse una gattiva idea per quellu chì hà prublemi digestivi è ancu reflux acidu. In più, se aghjunghje u zuccheru, "puderà cambià u pH di u vostru intestinu, facendu più difficiuli per a bona bacteria per sopravvive", dice.
Allora u caffè probioticu hè bonu o cattivu?
Finu a ora, ùn sona micca cum'è un match made in Arabica paradisu per cumminà i probiotici cù u caffè.
"U caffè hè relativamente acidu, cusì ci hè u putenziale chì l'ambiente puderia esse megliu o peghju per i microbi probiotici inoculati in u caffè", dice Collins. "I microbi benefici, i probiotici, è i so benefici sò specifichi di ceppi, è ancu fiuriscenu o periscenu in cundizioni variate". VitaCup pare avè pigliatu e precauzioni per assicurà chì l'ambiente (cafè) hè adattatu à a ceppa di probiotici è prebiotici in a so mistura: "I nostri probiotici è prebiotici travaglianu inseme in perfetta armunia per creà un ambiente chì aiuterà u microbioma in u vostru intestinu. ", leghje u situ web.
Collins suggerisce sempre di ùn affruntà à include assai prudutti probiotici in a vostra dieta di ogni ghjornu prima di cunsultà un espertu. A so preoccupazione nasce da u risicu di abusà di elli - è definitivamente usemu troppu u caffè da solu. Piglià troppu probiotici pò esse gonfiore, diarrea è un sbilanciamentu in a microbiota.
"Sò pro-cafè", dice Collins. "Ci hè qualchì beneficiu per bevi u caffè (cum'è i polifenoli in i grani di cafè), ma pensu chì ci sò modi megliu per piglià e vostre vitamini, minerali è probiotici".
Allora, sì, caffè probioticu pò esse un modu legittimu per consegnà à u vostru corpu i probiotici chì deve funzionà à u megliu, ma questu metudu di cunsumazione di probiotici ùn pò micca esse ideale sì avete prublemi di stomacu ricorrenti o reazioni avverse à u caffè.
Bella dice chì ùn ne vede micca male à beie caffè probioticu, "ma ùn raccomanderei micca stu modu di assunzione di probiotici à i mo pazienti".
Invece di rinfurzà a vostra salute intestinale per via di una moka di menta piperita o di un caffè ghiacciatu, Bella ricumanda di manghjà cibi veri chì cuntenenu digià probiotici boni, cum'è iogurt, kefir, crauti, zuppa di miso, tempeh è pane a pasta madre. (È, iè, ella ricumanda cibi sani nantu à i supplementi probiotici tradiziunali ancu.)
Sè site sempre incuriusitu da u caffè probioticu, parlatelu cun un espertu (innò, u vostru barista ùn conta micca) cum'è un MD generale o un gastroenterologu.