I Probiotici Beneficianu a Salute Cardiaca?
Cuntenutu
- Chì sò i Probiotici?
- I probiotici ponu abbassà u vostru colesterolu
- Puderanu ancu Riduce a Pressione Sangue
- I Probiotici Puderanu Calà ancu i trigliceridi
- I probiotici ponu riduce l'inflammazione
- U Bottom Line
A malatia cardiaca hè a causa più cumuna di morte in u mondu.
Dunque, hè impurtante curà u vostru core, soprattuttu quandu invechjate.
Ci sò parechji alimenti chì benefizianu a salute di u core. Studii recenti anu dimustratu chì i probiotici ponu ancu esse benefichi.
Questu articulu discuterà cumu i probiotici ponu benefiziu a salute di u core.
Chì sò i Probiotici?
I probiotici sò microbi vivi chì, manghjati, furniscenu certi benefici per a salute ().
I probiotici sò generalmente batteri cum'è Lactobacilli è Bifidobatteria. Tuttavia, micca tutti sò listessi, è ponu avè effetti diversi nantu à u vostru corpu.
In fatti, i vostri intestini cuntenenu trillioni di microbi, principalmente batteri, chì influenzanu a vostra salute in parechji modi ().
Per esempiu, i vostri batteri intestinali cuntrollanu quantu energia digerite da certi alimenti. Dunque, ghjucanu un rolu impurtante in u vostru pesu ().
I vostri batteri intestinali ponu ancu influenzà u zuccherinu in sangue, a salute di u cervellu è a salute di u core riducendu i livelli di colesterolu, a pressione sanguigna è l'infiammazione (,,).
I probiotici ponu aiutà à ristabilisce batteri intestinali sani, chì ponu migliurà a salute di u vostru core.
Riassuntu I probiotici sò microbi vivi chì anu certi benefici per a salute. Puderanu aiutà à ristabilisce i microbi intestinali sani, chì ponu prufittà di parechji aspetti di a vostra salute.I probiotici ponu abbassà u vostru colesterolu
Unepochi di grandi studii anu dimustratu chì certi probiotici ponu esse capaci di abbassà u colesterolu in u sangue, in particulare in e persone cun livelli alti di colesterolu.
Unu di questi, una rivista di studii 15, hà esaminatu specificamente l'effetti di Lactobacilli.
Ci hè dui tippi principali di colesterolu: u colesterolu lipoproteicu à alta densità (HDL), chì hè generalmente vistu cum'è colesterolu "bonu", è u colesterolu lipoproteicu à bassa densità (LDL), chì hè generalmente cunsideratu cum'è colesterolu "cattivu".
Sta rivista hà trovu chì, in media, Lactobacillus i probiotici anu ridottu significativamente sia u colesterolu tutale sia i livelli di colesterolu LDL "cattivi" ().
A rivista hà ancu trovu chì dui tipi di Lactobacillus probiotici, L. plantarum è L. reuteri, eranu particularmente efficaci per riduce i livelli di colesterolu.
In un studiu di 127 persone cun u colesterolu altu, piglià L. reuteri per 9 settimane hà calatu significativamente u colesterolu tutale di 9% è u "cattivu" colesterolu LDL di 12% ().
Una metanalisi più grande chì combina i risultati di 32 altri studii hà ancu trovu un effettu benefiziu significativu in a riduzzione di u colesterolu ().
In questu studiu, L. plantarum, VSL # 3, L. acidophilus è B. lactis eranu particularmente efficace.
I probiotici sò stati ancu più efficaci quandu sò presi da persone cun colesterolu più altu, quandu sò presi per un periodu più longu di tempu è quandu sò presi in forma di capsula.
Ci hè parechje manere chì i probiotici ponu riduce u colesterolu ().
Puderanu ligà cù u colesterolu in l'intestini per impedisce ch'ellu sia assorbitu. Aiutanu ancu à pruduce certi acidi biliari, chì aiutanu à metabolizà u grassu è u colesterolu in u vostru corpu.
Certi pruibiotici ponu ancu pruduce acidi grassi à catena corta, chì sò cumposti chì ponu aiutà à prevene u colesterolu da esse furmatu da u fegatu.
Riassuntu Ci hè una bona evidenza chì certi probiotici, in particulare Lactobacilli, pò aiutà à riduce u colesterolu. Facenu questu impedendu chì u colesterolu sia fattu è assorbitu, è ancu aiutendu à scumpressallu.Puderanu ancu Riduce a Pressione Sangue
A pressione alta hè un altru fattore di risicu per e malatie cardiache, è pò esse abbassata da certi probiotici.
Un studiu di 36 fumatori hà trovu chì piglià Lactobacilli plantarum per 6 settimane riduce significativamente a pressione sanguigna ().
Tuttavia, micca tutti i probiotici sò efficaci per migliorà a salute di u core.
Un studiu separatu di 156 persone cun pressione sanguigna alta hà trovu chì dui tippi di probiotici, Lactobacilli è Bifidobatteria, ùn avia nisun effettu benefiziu nantu à a pressione sanguigna quandu hè datu in capsule o in yogurt ().
Tuttavia, altre grandi recensioni cumbinendu i risultati da altri studii anu trovu un effettu benefiziu generale di certi probiotici nantu à a pressione sanguigna.
Unu di sti grandi studii hà trovu una riduzione di a pressione sanguigna, in particulare in e seguenti condizioni ():
- Quandu a pressione sanguigna era alta à l'origine
- Quandu parechji tippi di probiotici sò stati presi in u stessu tempu
- Quandu i probiotici sò stati presi per più di 8 settimane
- Quandu a dosa era alta
Un studiu più largu chì hà cumbinatu i risultati di 14 altri studii, cumprese 702 persone in tuttu, hà trovu chì u latte fermentatu pruibioticu riduce ancu significativamente a pressione sanguigna in e persone cun pressione alta ().
Riassuntu Parechji studii anu dimustratu chì certi probiotici ponu riduce significativamente a pressione sanguigna, in particulare in e persone cù pressione alta.I Probiotici Puderanu Calà ancu i trigliceridi
I probiotici ponu ancu aiutà à riduce i trigliceridi in u sangue, chì sò tippi di grassu sanguinu chì ponu cuntribuisce à e malatie cardiache quandu i so livelli sò troppu alti.
Un studiu di 92 persone chì avianu trigliceridi in sangue anu trovu chì piglià dui probiotici, Lactobacillus curvatus è Lactobacillus plantarum, per 12 settimane riduce significativamente i trigliceridi in sangue ().
Tuttavia, studii più grandi chì combinanu i risultati di parechji altri studii anu trovu chì i probiotici ùn ponu micca influenzà i livelli di trigliceridi.
Dui di sti grandi meta-analisi, unu cumminendu studii 13 è l'altru cumbinendu studii 27, ùn anu trovu alcun effettu benefiziu significativu di i probiotici nantu à i trigliceridi di u sangue (,).
In generale, più studii umani sò necessarii prima di tirà cunclusioni nantu à se i probiotici ponu aiutà o micca à riduce i trigliceridi in u sangue.
Riassuntu Ancu se alcuni studii individuali mostranu un effettu benefiziu, ùn hè ancu chjaru se certi probiotici ponu aiutà à riduce i trigliceridi in u sangue.I probiotici ponu riduce l'inflammazione
L'infiammazione si verifica quandu u vostru corpu accende u vostru sistema immunitariu per luttà contr'à un'infezzione o guarì una ferita.
Tuttavia, questu pò accadere dinò à causa di una cattiva dieta, di fumà o di un stile di vita malsanu, è se accade per un bellu pezzu pò cuntribuisce à e malatie cardiache.
Un studiu di 127 persone cun alti livelli di colesterolu hà trovu chì piglià un Lactobacillus reuteri probioticu per 9 settimane hà riduttu significativamente a chimica infiammatoria Proteina C-reattiva (CRP) è fibrinogena ().
U fibrinogenu hè un chimicu chì aiuta u sangue à coagulassi, ma pò cuntribuisce à e placche in l'arterie in malatie cardiache. U CRP hè un chimicu fattu da u fegatu chì hè implicatu cù l'infiammazione.
Un altru studiu di 30 omi cun alti livelli di colesterolu hà trovu chì piglià un supplementu alimentariu chì cuntene frutta, farina d'avena fermentata è u probioticu Lactobacillus plantarum per 6 settimane hà ancu riduttu significativamente u fibrinogenu ().
RiassuntuSe l'infiammazione si verifica per un bellu pezzu pò cuntribuisce à e malatie cardiache. Certi probiotici ponu aiutà à riduce i chimichi infiammatori in u corpu, chì ponu riduce u risicu di malatie cardiache.U Bottom Line
I probiotici sò microbi vivi chì anu certi benefici per a salute. Ci hè una bona prova chì certi probiotici ponu riduce u colesterolu, a pressione sanguigna è l'infiammazione.
Tuttavia, a maiò parte di i participanti à u studiu avianu dighjà pressione alta o colesterolu. Inoltre, micca tutti i pruibiotici sò listessi è solu alcuni ponu benefiziu a salute di u core.
In generale, se avete un colesterolu altu o pressione sanguigna, certi probiotici ponu esse utili in più di altri medicinali, di dieta è di cambiamenti di stile di vita.