Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 11 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Ghjugnu 2024
Anonim
Lezione di PowerPoint
Video: Lezione di PowerPoint

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Panoramica

Pigliate a vostra pillula di cuntrollu di nascita ogni ghjornu hè impurtante per assicurassi chì a pillula funziona. Sì avete vomitatu di recente, u vostru cuntrollu di nascita pò esse andatu cun ellu.

Se a vostra prutezzione contra a gravidanza sia stata affettata dipende da un paiu di fattori.

L'esperti anu cunsiglii nantu à cumu gestisce sta situazione. Amparate à prevene un lapse in a prutezzione.

Basi di pillola di cuntrollu di nascita

Ci sò sfarenti marchi di pillule contraceptive, ma a maiò parte sò una cumbinazione di estrogeni sintetichi è progesterone sinteticu. Pillule chì cuntenenu solu progesterone sinteticu, altrimente cunnisciutu cum'è progestin, sò ancu dispunibili.

I pilloli di cuntrollu di nascita pruteggenu contra a gravidanza principalmente impedendu l'ovulazione. L'ormoni in e pillule fermanu u vostru ovu da esse liberatu da i vostri ovari.

A pillula rende ancu u mucus cervicale più grossu, ciò chì rende più difficiule per i sperma di ghjunghje à un ovu se unu hè liberatu.


Alcune pillule permettenu un periodu regulare mensile chì hè simile à ciò chì pudete avè avutu prima di cumincià à piglià a pillula. Altri permettenu un calendariu menstruale riduttu, è alcuni ponu eliminà a menstruazione in tuttu. I duttori chjamanu questi regimi à ciclu allargatu o continuu.

Pillule di cuntrollu di nascita sò 99 per centu efficace quandu si piglianu currettamente. Ciò significa piglià a pillola à a stessa ora ogni ghjornu è seguità tutte l'altre istruzioni furnite da u vostru duttore. In realtà, cù l'usu tipicu, l'efficacezza media hè più vicina à u 91 per centu.

Effetti secundarii cumuni di e pillole di cuntrollu di nascita

Sicondu u duttore Fahimeh Sasan, DO, di a cumpagnia di assistenza medica di e donne KindBody, a maiò parte di e donne ùn anu micca effetti secundari cù i pilloli di combinazione di dosi bassi. Questu hè u tippu chì hè più comunemente prescrittu da i medici oghje.

Eppuru, alcune donne ponu avè effetti collaterali da e pillule di cuntrollu di nascita. Hè soprattuttu veru in e prime settimane dopu à l'iniziu di a pillula.

Alcuni effetti collaterali cumuni includenu:


  • sanguinamentu irregulare o spotting
  • nausea
  • vomitu
  • tenerezza pettu

Sicondu Sherry Ross, MD, OB-GYN, è espertu di salute di e donne in Los Angeles, questi effetti secondari sò generalmente temporanei.

A maiò parte di l'effetti collaterali si svanisceranu dopu à avè statu annantu à a pillula da dui à trè mesi. Sì ùn l'anu micca, pudete vulete dumandà à u vostru duttore nantu à altre opzioni.

A probabilità chì sperimentate questi sintomi dipende da a sensibilità à l'estrogenu sinteticu o à u progestin in a vostra pillula di cuntrollu di nascita. Ci sò parechje marche fora, è ogni marca hà tippi è dosi leggermente diversi di questi ormoni.

Se sembra sperimentà effetti collaterali chì influenzanu a vostra qualità di vita, un altru tippu di pillula di cuntrollu di nascita pò travaglià megliu per voi.

U vostru risicu per a nausea

Sasan stima chì menu di l'1 per centu di e donne chì piglianu a pillula sperimenteranu nausea da questu. Invece, dice chì a nausea hè più probabile per mancanza di una pillula è duvè piglià duie o più pillule in u stessu ghjornu.


E donne novi à piglià a pillula puderia ancu esse più à risicu di nausea. Avete ghjustu cuminciatu à piglià a pillula in l'ultimu mese o dui? Se sì, a vostra nausea pò esse legata.

Sè site sensibile à altri tipi di medicazione chì ùn sò micca relativi à u cuntrollu di a nascita o avete certe condizioni mediche - cume gastrite, funzionalità epatica compromessa o reflux acidu - puderete avè un risicu aumentatu di avè nausea da a vostra nascita cuntrollu.

Eppuru, duverebbe escludere altre opzioni, cum'è un virus o un'altra malattia, prima di assumisce chì u vostru cuntrollu di nascita sia u vostru vomitu.

Ancu se a nausea hè cunnisciuta per accadere cù l'utenti di cuntrollu di nascita, Ross dice chì u vomitu hè menu probabile chì accade per via di u risultatu.

Se truvate chì u vomitu dopu l'ingestione di u cuntrollu di a nascita diventa una rutina, duvete pianificà un appuntamentu cù u vostru duttore.

Cosa da fà se vomite mentre site in cuntrollu di nascita

Sia chì u vostru vomitu avessi qualcosa à chì vede cù u vostru cuntrollu di nascita, averete sempre voglia di sapè cosa fà per assicurà chì funziona.

Prima si deve scartà altri prublemi medichi, cum'è a grippa di u stomacu. Sè site malatu, vulete cercà l'assistenza medica adatta.

Tenite ancu in mente stu cunsigliu riguardu à a vostra prossima pillola:

  1. Sì avete lanciatu più di duie ore dopu à piglià a pillula: U vostru corpu hà probabilmente assorbitu a pillula. Ci hè pocu da esse inchietatu.
  2. Sì avete lanciatu menu di duie ore dopu à piglià a pillula: Pigliate a prossima pillula attiva in u vostru pack.
  3. Sì avete una malatia è ùn site micca sicuru chì pudete tene una pillula: Aspettate finu à u lindumane è poi pigliate 2 pillule attive, à u minimu 12 ore di distanza. Spazializalli vi aiuterà à evità ogni nausea inutile.
  4. Sì ùn pudete micca tene e pillule o chì causanu vomitu: Chjamate u vostru duttore per i prossimi passi. Puderete avè bisognu à inserisce a pillola vaginalmente in modo da pudè esse assorbita in u corpu senza u risicu di nausea, o pò esse cunsigliatu di aduprà un contraccettivu alternativu.

Sì ùn pudete micca tene e pillule più di pochi ghjorni o s'elle vi causanu u vomitu, duvete ancu dumandà à u vostru duttore nantu à opzioni supplementari di cuntrollu di nascita.

Aduprate contracepzioni di salvezza, cum'è i preservativi, finu à chì iniziiate un novu pacchettu di cuntrollu di nascita o uttene u permessu da u vostru duttore chì site prutettu.

Cumprà per i preservativi.

Cumu prevene future nausea

Eccu alcuni consiglii per evità a nausea:

Pigliate a pillola cun un pastu

Se crede chì a vostra pillola di cuntrollu di nascita hè a causa di a vostra nausea, pruvate à piglià a pillula cun un pastu. U pigliu à dorme pò ancu aiutà.

Cunsiderate una pillula diversa - o un metudu diversu in tuttu

Vulerete ancu assicurà chì site nantu à a dosi più bassa di ormoni pussibuli sì hè ciò chì causa a vostra inquietudine. U vostru duttore puderà aiutà à determinà s'ellu ci hè megliu opzioni per voi. Puderanu solu ricumandà un altru tipu di cuntrollu di nascita.

"Pudete vulete cunsiderà aduprà u cuntrollu di a nascita di l'anellu vaginali chì ignora u stomacu, evitendu ogni disturbu gastrointestinale", dice Ross. "L'impianti di bracciu solu à progesterone o IUD sò ancu alternative efficaci à a cumulazione orale di u cuntrollu di e nascite quandu a nausea disturba a vostra vita".

Riposa è ricupera

Se u vostru vomitu hè da una malattia, duvete riposà è concentràvi nantu à a recuperazione. Vulerete ancu assicurà chì u vostru pianu di contraccezione di salvezza sia in piazza finu à chì site sicuru chì a vostra prutezzione di cuntrollu di nascita sia efficace torna.

Purtà si

Perchè u cuntrollu di a nascita hè efficace solu quandu hè presu cumu indicatu, vulete parlà cù u vostru duttore se a nausea vi impedisce di seguità i passi necessarii. Ci sò opzioni, è puderete ghjustu bisognu di truvà una misura migliore per voi.

Fascinante

Incuntrà Amanda Gorman, a pueta di 22 anni chì hà fattu a storia à l'inaugurazione

Incuntrà Amanda Gorman, a pueta di 22 anni chì hà fattu a storia à l'inaugurazione

L'inaugurazione pre idenziale di qui t'annu hà purtatu a ai primure toriche - in particulare chì Kamala Harri hè oramai a prima donna vicepre identa, a prima vicepre identa nera...
Cumu fà un esercitu di propulsore cù una forma eccellente

Cumu fà un esercitu di propulsore cù una forma eccellente

U tempu di cherzu: Chì ona cum'è un ballu di ballu cla ificatu PG-13, u vo tru babbu batte imbarazzante à u vo tru matrimoniu, ma hè in realtà un e erciziu a a inu tutale ...