Sostanze chimiche presenti in i prudutti d'ogni ghjornu

Cuntenutu
- 5 Prudutti cù Sostanze Chimiche Nocive
- 1. Smalti per unghie
- 2. Crema solare
- 3. Basi è Currettivu
- 4. Shampoos
- 5. Tintura per capelli
U vernice, a crema solare, u fondu di fondu o u dissimulatore sò esempi di alcuni prudutti d'ogni ghjornu chì cuntenenu agenti tossichi per u corpu, chì parechje persone ùn sanu micca.
Questi prudutti ponu cuntene parechji prudutti tossichi per u corpu, cum'è Toluene, Oxybenzone, Parabens o Sulfati, chì devenu esse evitati cunsultendu l'etichetta di i prudutti acquistati.
5 Prudutti cù Sostanze Chimiche Nocive
Cusì, alcuni prudutti aduprati ogni ghjornu chì cuntenenu sostanze periculose per a salute includenu:

1. Smalti per unghie
Contenenu spessu Toluene in a so cumpusizione, un idrocarburu aromaticu, senza culore è un odore piacevule, chì hè irritante per a pelle, l'ochji è a gola. Stu cumpostu pò ancu esse cunnisciutu cum'è metilbenzene, è hè ampiamente adupratu in vernici, vernici è resine o in certi prudutti cusmetichi, per u so effettu solvente.
Per evità l'esposizione à questu agente, duvete evità di cumprà prudutti in a so cumpusizione riferendusi à l'etichetta di u pruduttu. Nantu à e etichette u pruduttu pò esse menzionatu cù nomi diversi, cume pò esse cunnisciutu cum'è Toluene, Methylbenzene o cum'è Toluene o Methylbenzene, se l'etichetta hè scritta in inglese.
2. Crema solare
A maiò parte cuntene oxybenzone in a so cumpusizione, una droga farmacèutica capace di assorbe a radiazione UVB è UVA, riducendu cusì a penetrazione di e radiazioni in a pelle, chì riduce u risicu di danni à l'ADN. Questa droga pò ancu esse truvata in altri prudutti cusmetichi cù prutezzione contra a luce solare, è pò ancu esse cunnisciuta cum'è 2-hydroxy-4-methoxybenzophenone. Ancu s'ellu hè assai efficace in a prutezzione di a pelle, pò esse responsabile di causà irritazione, dermatite è urticaria nantu à a pelle, soprattuttu in persone più sensibili o cù una storia di allergie, perchè finisce per penetrà in a pelle.
Per evità l'esposizione à sta droga, duvete evità di cumprà prudutti di prutezzione o cusmetichi cun questu agente in a so cumpusizione, cercendu i nomi seguenti nantu à l'etichette: Oxybenzone, 2-hydroxy-4-methoxybenzophenone, 2-hydroxy-4-methoxybenzophenone o cum'è oxybenzone.
3. Basi è Currettivu
Puderanu cuntene Parabeni in a so cumpusizione, sostanze chì ponu scatenà irritazioni o reazioni allergiche, in più di interferisce cù a produzzione di l'ormone estrogeni, cume sò assorbiti da a pelle.
I parabeni ponu ancu esse aduprati in rossetti, lozioni per u corpu o prudutti di rasatura, agendu da cunservatori, è ponu ancu esse aghjunti cum'è additivi in l'alimenti. Per evità l'usu di prudutti chì cuntenenu parabeni, hè impurtante cunsultà l'etichette di l'imballu, circhendu i termini Parabens o Complimenti, o i tippi più cumuni chì includenu Methylparaben, Propylparaben, Ethylparaben è Butylparaben.

4. Shampoos
Puderanu cuntene Sulfati o Sodium Lauryl Sulfate in a so cumpusizione, cumposti sgrassanti rispunsevuli di a produzzione di schiuma, per via di e so proprietà tensioattivi. Inoltre, questu compostu hè ancu adupratu in i prudutti di pulizia di a pelle, i detergenti per u truccu o i sali di bagnu, per via di a so capacità di caccià l'oliu da a pelle, chì hè un sgrassante putente. Questi cumposti ponu esse irritanti per a pelle è l'ochji, è ponu causà rossi, pruriti o gonfi in queste regioni. Inoltre, quand'elli sò aduprati in shampoo ponu ancu caccià a prutezzione naturale di i capelli, asciugendusi è pruvucendu li a rumpitura.
Per evità l'esposizione à questu compostu, duvete evità d'acquistà Shampoo o prudutti di pulizia di a pelle senza sulfati, circhendu i nomi seguenti nantu à l'etichette: sodiu laurilsulfatu di sodiu, laurilsulfatu di sodiu, laurilsulfatu di sodiu o laurilsolfatu di sodiu.
5. Tintura per capelli
Pò cuntene piombu in a so cumpusizione, un metalu pesante chì in grande quantità hè dannosu per l'animali è l'omu, è hè ancu dannosu per l'ambiente. Stu metallu ùn hè micca solu adupratu in e tinghje per i capelli, ma ancu in altri prudutti cusmetichi o di bellezza cum'è i rossetti, essendu accumulatu in u corpu cù u tempu. A so cumulazione pò causà parechji prublemi cum'è nausea, vomitu, malessere, sonnolenza, mal di testa, irritabilità è debolezza musculare, per esempiu.
In i tinturi per capelli, u piombu pò esse truvatu sottu u nome acetatu di piombu, è per evità l'esposizione à stu metalu pesante duvete sempre cunsultà l'etichetta di a tintura per capelli chì avete da aduprà.