Cume sceglie u megliu dentifriciu
Cuntenutu
- Pasta per sbiancà i denti
- Cartulari per diminuisce a sensibilità
- Cartulari per e malatie parodontali
- Pasta di denti per criaturi è zitelli
Per sceglie u megliu dentifriciu, hè impurtante nutà nantu à l'etichetta a quantità di fluoruru chì porta, chì deve esse da 1000 à 1500 ppm, una quantità efficiente per prevene e cavità. Inoltre, dopu avè spazzolatu ùn duvete micca risciacquà a bocca cù l'acqua, basta à sputà u dentifriciu, chì l'acqua elimina u fluoruru è riduce u so effettu.
U dentifriciu hè di primura per a pulizia è u rinfurzamentu di i denti, postu chì aiuta à mantene u stratu prutettore di i denti chì impedisce a proliferazione di batteri chì causanu cavità. Eccu cumu si spazzola currettamente.
Pasta per sbiancà i denti
Alcuni dentifrici aiutanu à sbiancà e macchie nantu à i denti causati da u cunsumu eccessivu di caffè, sigarette è altre sostanze, ma sò generalmente aduprati solu per aiutà i trattamenti di sbiancamentu fatti da u dentistu.
Inoltre, u so usu eccessivu pò causà danni à i denti, cume macchie aumentate è sensibilità, cume cuntenenu sostanze abrasive chì corrodenu u stratu esterno di i denti.
Per scopre se u livellu di sostanze abrasive hè altu, duvete mette una goccia di pasta di denti trà duie dita è strofinà per sente a cunsistenza di u pruduttu. Sè vi sentite cum'è granuli di sabbia, u dentifriciu deve esse scartatu perchè farà più male chè bè à i vostri denti. Vede i migliori trattamenti per sbiancà i denti.
Cartulari per diminuisce a sensibilità
A sensibilità apparisce quandu i tessuti chì pruteggenu a radica di i denti sò degradati, causendu dolore quandu friddi, cibi caldi o quandu ci hè qualchì pressione nantu à i denti, cume durante i morsi.
À u principiu di u prublema, solu l'usu di dentifrici per a sensibilità aiuta à allevà u prublema, ma si deve sempre seguità cù u dentistu per vede se altri trattamenti sò ancu necessarii.
Cartulari per e malatie parodontali
In i casi di malatie parodontali, cum'è a gingivitis, necessitanu l'usu di dentifrici chì cuntenenu fluoruru è sostanze antisettiche, chì aiutanu à luttà contr'à i batteri in bocca.
Tuttavia, sti dentifrici devenu esse aduprati solu per circa 2 settimane è sempre in cunfurmità cù a raccomandazione di u dentistu, chì pò ancu prescrive l'usu di collutori.
Pasta di denti per criaturi è zitelli
A pasta per i zitelli deve esse diversa secondu l'età è u requisitu di fluoru. Cusì, quandu appare u primu dente, hè cunsigliatu solu per pulisce i denti cun una garza pulita o un pannu pulitu.Quandu u zitellu hè capace di sputà, di solitu intornu à 3 anni, hè cunsigliatu di cumincià à aduprà una pasta cù 500 ppm di fluoruru, chì deve esse adupratu in quantità simile à un granu di risu è sputà dopu à u spazzolamentu.
Dopu à 6 anni, a pasta pò cuntene a stessa quantità di fluoruru raccomandata per l'adulti, vale à dì, cù fluoruru trà 1000 à 1500 ppm, ma a quantità aduprata deve esse a dimensione di un granu di piselli. Eccu cumu per lavà i denti di u to babbu.
A frequenza di a spazzolatura deve aumentà à 3 volte à ghjornu, soprattuttu se u zitellu tende à manghjà assai dolci o bevande cun zuccheru, cume succhi zuccherati è bibite analcoliche. Inoltre, l'adulti è i zitelli devenu evità u cunsumu di dolci prima di dorme, chì u zuccheru ferma più longu in cuntattu cù i denti per via di a diminuzione di a pruduzzione di saliva durante u sonnu, ciò chì aumenta e probabilità di cavità.