5 cundizioni di salute in cui u sessu deve esse evitatu
Cuntenutu
- 1. Dolore durante u sessu
- 2. Trattamentu STD
- 3. Ferite o traumatisimi in a regione intima
- 4. Infezzione urinaria
- 5. Sistema immunitariu indebulitu
Ci sò poche situazioni in cui u sessu hè contraindicatu, soprattuttu quandu i dui partenarii sò sani è anu una relazione longa è fedele. Tuttavia, ci sò alcuni prublemi di salute chì ponu richiede una pausa in l'attività sessuale, soprattuttu per facilità a recuperazione.
Ancu se l'attività sessuale hè una quistione più frequente in casu di donne incinte o pazienti cun malatie cardiovascolari, u sessu hè raramente contraindicatu in queste situazioni è pò esse mantenutu senza risicu per a salute.
Vede quandu u cuntattu deve esse evitatu in gravidanza.
1. Dolore durante u sessu
U dulore durante u sessu, chjamatu scientificamente dispareunia, pò ancu esse accumpagnatu da altri sintomi, cum'è brusgiatura o prurito. In l'omi a causa principale hè l'infezzione in l'uretra è in a vejiga, ma pò accade ancu per via di fimosi o di curvatura anormale di u pene. In e donne, e infezioni sò ancu una causa maiò di dispareunia, oltre à endometriosi è malatie infiammatorie pelviche, PID.
In questi casi, hè cunsigliatu di cunsultà un urologu o un ginecologu per identificà u prublema è inizià u trattamentu adattatu, evitendu cusì u so peghju o ancu a so trasmissione à u cumpagnu, in casu d'infezioni, per esempiu.
2. Trattamentu STD
Durante u trattamentu di qualsiasi malattia di trasmissione sessuale, l'ideale hè di evità u cuntattu intimu, ancu cù un preservativu, micca solu per diminuisce e possibilità di cuntaminà u cumpagnu, ma dinò per facilità a recuperazione.
In a maiò parte di i casi, u trattamentu deve esse fattu da i dui partenarii è l'attività sessuale deve esse iniziata solu dopu cunsiglii medichi è quandu entrambi anu finitu u trattamentu.
3. Ferite o traumatisimi in a regione intima
Oltre à aumentà u risicu di trasmissione di malatie sessuale, e ferite in a zona intima ponu aggravassi o infettassi dopu u rapportu sessuale, per via di attriti causati da vestiti o rapporti sessuali.
Inoltre, hè indicatu per evità i rapporti sessuali dopu u partitu in quale una episiotomia hè stata effettuata, chì currisponde à un tagliu in u perineu di a donna chì permette à u zitellu di nasce attraversu a vagina, altrimenti ùn ci serà micca abbastanza tempu per guarì, guidendu à u dulore è e cumplicazioni ligate à a ferita.
Cusì, hè cunsigliatu di cunsultà un medicu generale per cumincià à trattà e ferite è valutà s'elle ponu esse ancu un segnu di malattia di trasmissione sessuale, soprattuttu sì sò gonfie, assai dolorose è cun rossore intensu.
4. Infezzione urinaria
L'infezzione di e vie urinarie, da per ella, hè un prublema assai dulurosu chì provoca assai fastidiu ancu durante e situazioni più semplici d'ogni ghjornu, cume marchjà o urinà. Cusì, u dulore causatu durante una relazione intima hè assai più intensu.
Inoltre, i muvimenti improvvisi durante u sessu ponu causà piccule piaghe in l'uretra, chì facilita u sviluppu di e batterie è pò aggravà l'infezioni di e vie urinarie. Cusì, hè cunsigliatu d'aspittà a fine di l'infezzione urinaria per turnà à avè un cuntattu intimu.
5. Sistema immunitariu indebulitu
E persone chì anu un sistema immunitariu indebolitu per via di malatie virali, cum'è l'influenza o a dengue, ponu avè una recuperazione più lenta se mantenenu un cuntattu intimu durante u trattamentu, chì stu tippu d'attività provoca un sforzu fisicu chì rende u corpu più stancu, u rende più difficiule u prucessu di recuperu.
Inoltre, e persone cun malatie croniche chì indebuliscenu u sistema immunitariu, cum'è l'HIV, devenu esse attenti durante i rapporti sessuali, aduprendu sempre preservativi per evità di trasmette a malattia è catturà l'altri.