Quandu u diabeticu deve piglià insulina

Cuntenutu
L'usu di l'insulina deve esse raccomandatu da l'endocrinologu secondu u tippu di diabete chì a persona hà, è l'iniezione pò esse indicata ogni ghjornu prima di i pasti principali, in casu di diabete di tip 1, o quandu si usanu farmaci anti-diabete I diabetichi cumincianu à ùn avè effetti in u casu di u tippu 2.
Inoltre, secondu i livelli di glucosiu in sangue prima di pranzi, u duttore pò raccomandà l'iniezione per prumove una diminuzione di i livelli di glucosiu, soprattuttu se i livelli di glucosiu in sangue restanu sopra 200 mg / dL.
L'insulina ùn deve esse usata senza a prescrizione di un duttore o quandu u diabeticu vole perchè hà manghjatu più zuccheru, perchè l'usu impropriu di l'insulina pò causà tremori, cunfusione mentale, visione sfocata o vertigini, chì sò caratteristici di l'ipoglicemia. Sapete ricunnosce i sintomi di l'ipogliuemia.

Quandu l'insulina hè indicata
L'insulina deve esse iniziata appena u diabete hè cunfirmatu da un test di glucosiu in sangue à digiunu, da un test di tolleranza orale à u glucosiu (TOTG) è da una misurazione di l'emoglobina glicata. In u casu di u diabete di tip 1, induve a produzzione d'insulina hè assente per via di cambiamenti in e cellule di u pancreas responsabile di a produzzione di questu ormone, l'usu di l'insulina deve principià subitu per prevene e cumplicazioni di u diabete.
In u casu di u diabete di tip 2, chì si verifica in cunsequenza di fattori genetichi è ambientali, cum'è una dieta inadegwata è inattività fisica, per esempiu, l'usu di l'insulina hè indicatu solu da u duttore quandu l'usu di droghe ipoglicemiche ùn hè micca sufficiente, è dunque hè necessariu l'iniezione di insulina per cuntrullà i livelli di glucosiu in sangue.
Cumu u diabeticu deve piglià l'insulina
Inizialmente, u trattamentu cù l'insulina hè fattu cù poche unità, è l'usu di l'insulina basale, chì hè una insulina à longu andà, hè generalmente indicata prima di dorme, è hè ancu raccomandatu chì a persona continui à piglià droghe antidiabetiche orali durante u ghjornu è secondu à l'indicazione di u duttore.
U paziente deve allora misurà è arregistrà i livelli di zuccheru in sangue in digiunu, prima è dopu à i pasti principali è ancu prima di andà à dorme, per un periodu chì pò varià trà 1 o 2 settimane affinchì u duttore possa definisce quandu è quantu insulina azzione rapida duvete piglià per cuntrullà a diabetes.
Dopu chì u duttore decide nantu à a dosa curretta di insulina, u paziente deve piglià insulina regolarmente, rispettendu strettamente a prescrizione medica, chì pò esse regolata cù u tempu, affinchì u diabete sia cuntrullatu è ùn progressi micca versu cumplicazioni cum'è prublemi di visione è malfunzionamentu i pazienti, reni, per esempiu. Vede cumu applicà currettamente l'insulina.
Fighjate stu video è amparate di più nantu à cumu duverebbe esse nutrizione diabetica: